Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 18

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brecht

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
dan zwaai ik ook wel eens :)

en als ze echt grof beginnen toeteren dan stop ik, stap ik uit en bekijk de achterkant van mij auto

"IK ZIE NIETS HOOR"

en weer weg opt gemak :)
zeker eens proberen als er een camionette achter u zit! moeste da me mij proberen, ge zou mogen magnesium vreten :')

mythe

Legacy Member
VinnyFlanders zei:
Van mijne pa geleerd: 's ochtends als de ouders in't midden van de straat stoppen om hun kinderen af te zetten, kunt ge ze ook af en toe een bumperkuske geven, dan krijgt ge zo blikken van: "gevaarlijke zot :x"
Conclusie: de meest sprinten als nen halve zot van straat en gij kunt doorrijden :p. Maar kan ook zijn dat het nen agressieve zot is en dat hij u uit uwen auto sleurt :)

VinnyFlanders

Legacy Member
Moesten de mensen zich nu gewoon parkeren en dan hun kinderen naar't scholeke brengen zou er geen probleem zijn hé. Dat ze oversteken is geen probleem, maar als ze allemaal met hun salonjeeps in het midden van de baan gaan stilstaan. Dan geef ik die krellen graag een tikske ja.

Carrion

Legacy Member
VinnyFlanders zei:
Moesten de mensen zich nu gewoon parkeren en dan hun kinderen naar't scholeke brengen zou er geen probleem zijn hé. Dat ze oversteken is geen probleem, maar als ze allemaal met hun salonjeeps in het midden van de baan gaan stilstaan. Dan geef ik die krellen graag een tikske ja.

Da is gewoon achterlijk.

PC_Freak

Legacy Member
@VinnyFlanders, het is nog altijd toegestaan van op veel plaatsen iemand in of uit te laten stappen, wel aan de kant van de rijbaan.

Als ik iets doe dat kan en mag en iemand rijdt mij aan (voertuig of ikzelf) dan mag je wel zeker zijn dat ik direct politie bel en nummerplaat opschrijf. Je hebt het dan uzelf aangedaan.

Sommigen hier zijn zo vol van zichzelf dat ze gewoon niet beseffen wat ze zeggen of doen, ofwel zijn het trolls :unsure:

VinnyFlanders

Legacy Member
PC_Freak zei:
@VinnyFlanders, het is nog altijd toegestaan van op veel plaatsen iemand in of uit te laten stappen, wel aan de kant van de rijbaan.

Als ik iets doe dat kan en mag en iemand rijdt mij aan (voertuig of ikzelf) dan mag je wel zeker zijn dat ik direct politie bel en nummerplaat opschrijf. Je hebt het dan uzelf aangedaan.

Sommigen hier zijn zo vol van zichzelf dat ze gewoon niet beseffen wat ze zeggen of doen, ofwel zijn het trolls :unsure:

Het gaat hier om een eenrichtingsstraat, waar ge u gemakkelijk langs de kant zou kunnen zetten, maar dat doen ze voor de één of de andere reden niet.

Morrissey

Legacy Member
VinnyFlanders zei:
Het gaat hier om een eenrichtingsstraat, waar ge u gemakkelijk langs de kant zou kunnen zetten, maar dat doen ze voor de één of de andere reden niet.

Je kan ook simpelweg eens toeteren eerst om duidelijk te maken dat ze alles blokkeren, om daar direct tegen te gaan rijden, da's ronduit marginaal.

VinnyFlanders

Legacy Member
Al genoeg gedaan, en der is nen tijd geweest dat ik ginder dagelijks door dezelfde mensen werd opgehouden. 't Zijn er dan nog die mee uitstappen met hune kleinen voor hun jaske toe te doen en hun wanten aan te doen etc. Ge wordt dat beu na nen tijd.

In mijn eigen baan heb ik ook trouwens vaak voor dat er zo ne paardenmongool met zijn paardenremorque alles tegenhoudt, ge kunt 5 minuten claxonneren en die komt dan nog niet af. En omdat wij geen plat Melderts spreken durft dieje dan nog zeggen: "gij zijt niet van hier zeker?"...

Carrion

Legacy Member
VinnyFlanders zei:
Al genoeg gedaan, en der is nen tijd geweest dat ik ginder dagelijks door dezelfde mensen werd opgehouden. 't Zijn er dan nog die mee uitstappen met hune kleinen voor hun jaske toe te doen en hun wanten aan te doen etc. Ge wordt dat beu na nen tijd.

Rijdt dan langs een andere straat of zie da ge de spits voor zijt. Tegen andere auto's rijden omdat ge ff moet wachten is marginaal, punt.

^MystiQ

Legacy Member
Teveel ergernis voor op te noemen, dat wordt morgen eens een goeie pint pakken :p

VinnyFlanders

Legacy Member
Carrion zei:
Rijdt dan langs een andere straat of zie da ge de spits voor zijt. Tegen andere auto's rijden omdat ge ff moet wachten is marginaal, punt.
Sinds wanneer is het aanvaard dat ge, omdat ge vlak voor de schoolpoort wilt stoppen om die kleine krapulekes af te zetten, het ganse verkeer moogt blokkeren?

Arifiene

Legacy Member
Ik weet weer niet waar gekropen van de kniepijn :/...
Dat worden weer ontstekingsremmers :(.

VinnyFlanders

Legacy Member
ns boy zei:
Aj de vinny, nog erger dan ik dacht :D

1zwzr51.jpg


grr.

Muismat

Legacy Member
Politici. Al kan ik dat sinds 2007 al in de ergernissen van vandaag categorie zetten

midas

Legacy Member
De film Klass nog eens gezien in klas waardoor mijn humeur weer ver onder het vriespunt ligt (ben vaak genoeg zelf gepest geweest). En voor de rest ook heeltijd tegenslagen vandaag

FightForMore

Legacy Member
midas zei:
De film Klass nog eens gezien in klas waardoor mijn humeur weer ver onder het vriespunt ligt (ben vaak genoeg zelf gepest geweest). En voor de rest ook heeltijd tegenslagen vandaag
Heb je al eens de film Ben X gezien ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan