Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als het grootste deel van de mensen zich niet aan een regel houdt dan is dat vooral een teken dat er iets mis is met die regel.PC_Freak zei:Louter en alleen op wat ik hier lees houdt hij zich wel aan de regels. Maar ik ga niet het ganse forum doorzoeken.
Het vertragen voor bumperklevers mag ook niet, maar verwijt de pot hier niet de ketel dat hij zwart ziet? Bumperkleven is anders ook verboden.
Trouwens "aan het verkeer aanpassen" betekent niet dat als 70% te snel rijdt dat je het ook moet doen. De regels staan er nog altijd boven, alleen menen er zoveel dat ze niet van tel zijn, of het maakt meer indruk van ze te negeren (en achteraf klagen dat ze boete hebben).
Als die enkele minuten (zelfs al zijn het er 20) per dag meer waard zijn dat uw leven en dat van anderen in gevaar brengen...
En jaja, nu ga ik zeker weer horen hoe goed ze hier allemaal wel kunnen rijden.
denkimi zei:als het grootste deel van de mensen zich niet aan een regel houdt dan is dat vooral een teken dat er iets mis is met die regel.
het wordt tijd dat sommige mensen gaan inzien dat een wet niet het werk van god is, en dat er dus foutjes kunnen inzitten of dat hij fout kan toegepast worden.
Verkeerd uitgelegd, ik bedoelde dat die enkele minuten voor velen meer waard zijn dan de veiligheid van uzelf en een ander.nuja, als gij normaal gelijk stelt aan uw leven in gevaar brengen dan weet ik genoeg.
gamerboy007 zei:ik rij overal 50 en geef voorrang van links.

PC_Freak zei:Het merendeel van de mensen stopt niet eens meer als je aan een zebrapad staat en over wilt steken. Tenzij je al op de rijbaan staat. Dus we zullen dat ook maar afschaffen.

Als gij ten alle tijden denkt perfect te weten of uw rijstijl aangepast is aan de situatie, dan weet ik genoeg.denkimi zei:nuja, als gij normaal rijden gelijk stelt aan uw leven in gevaar brengen dan weet ik genoeg.

het merendeel van de mensen steekt ook al niet meer over aan een zebrapadPC_Freak zei:Het merendeel van de mensen stopt niet eens meer als je aan een zebrapad staat en over wilt steken. Tenzij je al op de rijbaan staat. Dus we zullen dat ook maar afschaffen.
Ik ga niet zeggen dat alle limieten op elke plaats volledig correct zijn, maar als een tweevaksbaan met bebouwing 70 km/h max is, dan vind ik dat niet abnormaal. Het probleem hier is enkel dat het hier krioelt van mensen die menen dat dat allemaal fout is, inclusief agenten en flitspalen, en dat je het recht moet krijgen van er 90 km/h of meer van te maken.
Eens op duiden dat zoveel jaren terug (jaren 50 of vroeger) al die regels er niet waren, maar dat het ene dodelijk ongeval na het andere gebeurde. Je kan nu zeggen, "hey nu hebben we ABS, tractiecontrole, etc", maar als je even niet oplettend zijt en uw voorligger moet stoppen voor iets dan zit je gewoon in zijn gat, of in een huis, of heb je een voetganger mee, of gelijk wat.
Als dat het risico is dat je wilt nemen dan doe je maar. Alleen ga ik eventuele mensen die u willen lynchen (eigenaars, familie) niet tegen houden. Je weet immers dat het risico er (altijd) is en je het nog groter hebt gemaakt.
Verkeerd uitgelegd, ik bedoelde dat die enkele minuten voor velen meer waard zijn dan de veiligheid van uzelf en een ander.
Niet doen alsof ik daar opeens iets totaal anders zou bedoelen.

dat weet ik inderdaad niet ten allen tijde, maar dat weten de borden langs de weg ook niet.stoomboot zei:Als gij ten alle tijden denkt perfect te weten of uw rijstijl aangepast is aan de situatie, dan weet ik genoeg.![]()