Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 18

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Avilowca

Legacy Member
Kristien Hemmerechts in Reyers Laat.

Wat een zure pruim. Ik kan begrijpen dat ze geen fan is van de humor van Gunther Lamoot. Zelf kan ik die ook niet altijd smaken. Maar moet je dan echt op TV daar over komen klagen? Als ze wilt komen vertellen over haar laatste boek is dat voor mij goed. Maar ze nodigen toch ook geen recensent uit die alleen maar komt mekkeren over de betrekkelijke kwaliteit van haar laatste werken?

Morrissey

Legacy Member
ns boy zei:
Amai, nog nooit meegemaakt :x. Ik heb't al gehoord van enkele die wat toegetakeld zijn.

Ik vraag mij dan wel af wie dat zo vecht, toch niet te veel SJC'rs?

Het is begonnen aan de factory, met enkele van de Sport, althans die nu in't zesde zitten, als ik mij niet vergis. Voor de rest de kapitein van onze rugby. Maar twas echt belachelijk alweer, er is zelfs binnen gevochten ook. Soit, Aalst zeker.

pie-jie

Legacy Member
Ahja tis juist, gisteren was uitgaansavond! Kdacht dat op school was ofzo :unsure:

jaman, geen besef van tijd meer :p

_ns_

Legacy Member
Fireflies zei:
Het is begonnen aan de factory, met enkele van de Sport, althans die nu in't zesde zitten, als ik mij niet vergis. Voor de rest de kapitein van onze rugby. Maar twas echt belachelijk alweer, er is zelfs binnen gevochten ook. Soit, Aalst zeker.

Ma man, ge ziet dat de deftige generatie vertrokken is..

VinnyFlanders

Legacy Member
De echte adrenalinekick krijgt ge pas als ze met een stuk of 10 rond u staan...

Duckwhisperer

Legacy Member
Fireflies zei:
En ik was er. Ik heb er enkel gezien dat hij werd afgevoerd, maar zo'n gevolgen, daar hou je geen rekening mee. Ik kende hem niet, maar fuck, dat geeft toch een slecht gevoel.

Geen idee waarvan het is trouwens, maar met al die gevechten gisteren zou het mij niet verwonderen dat hij een fatale slag heeft gekregen. Het was er los over gisteren, echt ni plezant.

Edit: Het zou een scoutsleider zijn, maar weet niet van welke gezelschap. Geen SJC-er, maar maakt het uiteraard niet minder erg...

Wtf? Waarom?

Zijn voornaam begint met een T é? Kan iemand zijn achternaam pm'n, en ken er nog al veel met zo'n voornaam :/

Morrissey

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Wtf? Waarom?

Zijn voornaam begint met een T é? Kan iemand zijn achternaam pm'n, en ken er nog al veel met zo'n voornaam :/

Ik ken de naam niet, dus ik kan niet zeggen of het met een T begint.

aikrez

Legacy Member
De facteur die een pakje in een ander postkantoor heeft afgezet ipv kantoor dat op de brief stond :angry:

^MystiQ

Legacy Member
VinnyFlanders zei:
De echte adrenalinekick krijgt ge pas als ze met een stuk of 10 rond u staan...

Krijgt ge daar dan een kick van? Ik heb dat één keer meegemaakt en het enige wat ik wou was zo snel mogelijk weglopen want tegenover 10 man .. :p

Mattx

Legacy Member
Familieleden die in't midden van de dag opstaan en mijn warm avondeten opeten -_-

Cartek

Legacy Member
op kerstavond stond ik smiddags op voor te eten en stond zo ne pot paté in de frigo en ik had da allemaal tussen mijne boterham gesmeert.
achteraf bleek dat da foie gras was voor s'avonds. :D
mijn ma was nie content. :sop:

_ns_

Legacy Member
Bwah, ge hebt veel gradaties in foie gras he :p.


Als ontbijt zie ik mij dat nu wel niet meteen eten :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan