Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lorim

Legacy Member
Fireflies zei:
45 minuten in de fille gestaan door een accident op de E40 ter hoogte van Affligem. Normaal doe ik er +-4 minuten over. Zwaar accident wel, een auto volledig op zijn dak én uitgebrand.


Hoorde het op de radio, was er nét voorbij gereden

Gavin

Legacy Member
Laadsnelheid van Youtube. Het was al erg traag vergeleken met andere sites maar tegenwoordig mag ik al blij zijn als ik de filmpjes volledig kan zien.

=Ermac=

Legacy Member
Gavin zei:
Laadsnelheid van Youtube. Het was al erg traag vergeleken met andere sites maar tegenwoordig mag ik al blij zijn als ik de filmpjes volledig kan zien.

Zelfde probleem hier.

Preske

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
mijn partner heeft een zaak met een 16-tal taxi's en die moet per auto 95 euro aan SABAM betalen voor de radio die op staat :sop:

radio wegnemen
profit

Furon

Legacy Member
Gavin zei:
Laadsnelheid van Youtube. Het was al erg traag vergeleken met andere sites maar tegenwoordig mag ik al blij zijn als ik de filmpjes volledig kan zien.

De ene keer laden m'n vids tegen de volle capaciteit van m'n VDSL2-lijn, de andere keer laadt het zelden boven de 800 kbps. :unsure:
Een ctrl-F5 helpt wel af en toe.

Karre

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
mijn partner heeft een zaak met een 16-tal taxi's en die moet per auto 95 euro aan SABAM betalen voor de radio die op staat :sop:

Altijd al onnozel gevonden dat er een vergoeding aan de muzikanten betaald moet worden bij het spelen van een radiozender. Waarbij de zender vervolgens ook al eens dat betaald heeft om die muziek te mogen draaien. Dat een persoon die de muziek draait (DJ op een feestje, muziekzender,...) dat moet betalen is nogal logisch maar voor een radiozender te laten opstaan? Wat een zever zeg. Nu goed, volgens Sabam is 0.99 m² ook al gelijk aan 1m² dus dat zegt ook al genoeg over hun logica.

Bosvos

Legacy Member
Youtube begint ferm mijn kloten uit te hangen. Ofwel laadt er niks, ofwel laadt het vlot om dan in de helft te stoppen :sop:

GosU

Legacy Member
N1CK zei:
Daarjuist een stroompanne. Router moet nu terug ingesteld worden, maar heb er allesbehalve zin in met die oude bak van men ouders -_-

Hier ook de laatste 2dagen een halfuur zonder electriciteit gezeten.. En m'n mobile vikings ligt de laatste dagen ook redelijk wat plat. Niets werkt nog deftig hier :D

dietrich0

Legacy Member
Een uur zitten prutsen met een veer in een spot proberen te krijgen die eruit is gesprongen, en nog niet gelukt! Ik krijg die er gewoon niet meer in..:angry:

?therapy?

Legacy Member
Op mijn tumblr :angry:
"today i saw a video of how we evolved from monkeys.. my question is, how did we evolve from monkeys if monkeys are still around? when something is evolved into another that old thing is extinct.. but yet monkeys are still roaming this world. so how can we possibly come from them ? thats ridiculous."

>.<

Brecht

Legacy Member
GosU zei:
Hier ook de laatste 2dagen een halfuur zonder electriciteit gezeten.. En m'n mobile vikings ligt de laatste dagen ook redelijk wat plat. Niets werkt nog deftig hier :D
hier ook al nen dag of 2 geen internet met mobile vikings, wa steken die nu weer uit :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan