kay-gell
Legacy Member
stoomboot zei:Troost u, ik krijg constant C4's.
Ik verzuip haast in die troep
Maandag alweer ene.
En ik weet nu al dat ik er eentje ga krijgen op 8 april, en dat terwijl ik er nog niet eens werk!
En dan het werk dat daar op volgt geeft er mij een op 30 juni! De smeerlappen!
?

ad:


