Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
stoomboot zei:
Troost u, ik krijg constant C4's.
Ik verzuip haast in die troep :p

Maandag alweer ene.
En ik weet nu al dat ik er eentje ga krijgen op 8 april, en dat terwijl ik er nog niet eens werk!

En dan het werk dat daar op volgt geeft er mij een op 30 juni! De smeerlappen!


?

EternalSilence

Legacy Member
Niet kunnen uitgaan vanavond? :sad:
^
Uitgaan kost geld
^
Niet direct veel cash beschikbaar voor mij.

stoomboot

Legacy Member
kay-gell zei:

Bizar hé.
Kraak er uw hersentjes maar op, om te achterhalen hoe dat zoiets kan ;)


De blauwe controlekaart C3A van februari was zelfs te klein om al mijn werkgevers op te vermelden.
En toch waren ze een voor een content van mijn gepresteerde prestaties :cry:

't Is een harde wereld, jongen :(

Lorim

Legacy Member
Te moe zijn om nog tot een kot in de nacht te gamen omdat ik om half 8 moest werken vanochtend :p. Ik had daar al heel de week zin in.. Nu maar lui filmpje kijken dan

kay-gell

Legacy Member
stoomboot zei:
Bizar hé.
Kraak er uw hersentjes maar op, om te achterhalen hoe dat zoiets kan ;)


De blauwe controlekaart C3A van februari was zelfs te klein om al mijn werkgevers op te vermelden.
En toch waren ze een voor een content van mijn gepresteerde prestaties :cry:

't Is een harde wereld, jongen :(

Mja freelancer dus dan.

GosU

Legacy Member
brechen zei:
hier ook al nen dag of 2 geen internet met mobile vikings, wa steken die nu weer uit :p

dat 'k het nie weet. Internet ligt redelijk veel plat. En heb al meermaals de laatste dagen voorgehad dat ik ontvangst had maar nie kon sms'en of bellen.

Michster

Legacy Member
stoomboot zei:
Bizar hé.
Kraak er uw hersentjes maar op, om te achterhalen hoe dat zoiets kan ;)


De blauwe controlekaart C3A van februari was zelfs te klein om al mijn werkgevers op te vermelden.
En toch waren ze een voor een content van mijn gepresteerde prestaties :cry:

't Is een harde wereld, jongen :(

Wat heb gij gestudeerd als ik vragen mag?

hatetn

Legacy Member
sommige mensen zijn ofwel blind of zitten met zoveel stront in hun ogen dat ze niet zien dat ze in de weg staan om een koffieklets te houden. dat ze iets gaan gaan drinken ipv mensen lastig te vallen.

en ze hadden blijkbaar ook door dat zowat iedereen ofwel niet meer kwam de vrijdag of een stuk vroeger kwam want nu vonden ze het nodig om ook vroeger te komen zodat ze tussen het volk zaten:doh:

Michster

Legacy Member
rscaboy zei:
Het is een leerkracht.

Het? :p

If serieus: Mijn oudere zus is ook nog niet zo lang leerkracht en die moet ook redelijk vaak wisselen van school. Lijkt me vrij irritant als ge zo uw uren moet opbouwen.:p

stoomboot

Legacy Member
kay-gell zei:
Mja freelancer dus dan.
Eerder interims doen :p

Carrion zei:
Of hij is gewoon compleet nutteloos? :unsure:
Uiteraard, maar als ik betaald word voor nutteloos te wezen is dat wel mooi meegenomen hé :D

Michster zei:
Wat heb gij gestudeerd als ik vragen mag?
U mag dat vragen.

rscaboy zei:
Het is een leerkracht.
She-males, moeilijk een kant te kiezen hé? Ik ga ook altijd voor de veilige "het" :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan