Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
De onredelijkheid van een vriendin.
Zoveel eisen waar een vent aan moet voldoen... géén enkele eis is enigszins relevant voor relationeel iets goed mee op te bouwen. :/ En het is nu niet alsof ze recht van spreken heeft. En ze denkt echt dat ze redelijke eisen stelt. :lol:

En dan nog zo'n kerel keihard afgewezen... bah, zulke vrouwen zijn o.a. de reden waarom sommige venten klootzakken worden.

kay-gell

Legacy Member
?therapy? zei:
De onredelijkheid van een vriendin.
Zoveel eisen waar een vent aan moet voldoen... géén enkele eis is enigszins relevant voor relationeel iets goed mee op te bouwen. :/ En het is nu niet alsof ze recht van spreken heeft. En ze denkt echt dat ze redelijke eisen stelt. :lol:

En dan nog zo'n kerel keihard afgewezen... bah, zulke vrouwen zijn o.a. de reden waarom sommige venten klootzakken worden.

Lol, enkele weken geleden zoiets gezien toen ik uitging in Hasselt.
Kerel stapt op zo een blod truttebelleke af om ze te versieren. En ik zag al dat het misginglopen. Kerel zag er toch wel enkele klasses minder goed uit om het zo te zeggen.

Eerst duwde ze hem weg en stak haar middelvinger op, daarna gooide ze haar drankje in zijn richting en daarna haar sigaret. :wtf:

Carrion

Legacy Member
Karre zei:
Waarom kunnen ze die examenroosters gewoon niet geven in het begin van het semester. Er stond dat we examens kunnen hebben tot 4 juli. Natuurlijk zou ik graag naar Rock Werchter gaan en tegen dat we onze examenroosters zullen hebben gaat het natuurlijk al uitverkocht zijn :sop:. Voor een keer ik Linkin Park eindelijk eens live zou kunnen zien ook al is hun laatste album echt zo slecht :cry:.

Koop ticket, als ge toch examens hebt verkoopt ge het gewoon.

Dennoman

Legacy Member
kay-gell zei:
Eerst duwde ze hem weg en stak haar middelvinger op, daarna gooide ze haar drankje in zijn richting en daarna haar sigaret. :wtf:
Ge moet wel haar directheid waarderen :p De meesten zouden nog een eindje meespelen en dan doen alsof iemand ze wegroept of zo.
Carrion zei:
Koop ticket, als ge toch examens hebt verkoopt ge het gewoon.
Uiteraard, dan kunt ge één van de tientallen mensen hier op B&S zijn met: "ik wou zo graag gaan en nu kan ik niet :cry::cry::cry:" en dan verkopen aan dikke winst om je wonden te likken hé.

pinoken

Legacy Member
Moeder die vind dat als ik ziek ben , ik niet op de Pc mag maar er geen enkel probleem mee heeft dat ik op de Ps3 ga gamen. De hypocritie :ironic:

"als je energie hebt om op diene stomme Pc te zitten, had ge ook naar school gekund gisteren."
"Ma als ik op de Ps3 zit da zegt ge niks over"
"das iets anders"
"hoezo"
"GEWOON DAS ANDERS EN NU ZETTE DIEJE PC AF!!!"

Dennoman

Legacy Member
Gvd toch, had zo hard gehoopt dat ik alleen ging zijn op kot dit weekend.

Niet dus. Zitten ze hier te kuisen en meer kabaal te maken dan ooit tijdens de week. EN VERVELEND TE HOESTEN!!! :angry::angry:

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Ge moet wel haar directheid waarderen :p De meesten zouden nog een eindje meespelen en dan doen alsof iemand ze wegroept of zo.

Uiteraard, dan kunt ge één van de tientallen mensen hier op B&S zijn met: "ik wou zo graag gaan en nu kan ik niet :cry::cry::cry:" en dan verkopen aan dikke winst om je wonden te likken hé.

Uiteraard. Rock Werchter tickets verkopen altijd door voor meer eens uitverkocht en ik maar denken dat het dan weggegooid geld was. Dat ik daar niet aan had gedacht :p.

Ike

Legacy Member
Dit:
AirPort heeft een zelftoegekend IP-adres en kan mogelijk geen internetverbinding tot stand brengen.

Soms internet, soms niet, gewoonweg hatelijk.

edit: ik was statistiek nog vergeten.

Bart Religion

Legacy Member
kay-gell zei:
Lol, enkele weken geleden zoiets gezien toen ik uitging in Hasselt.
Kerel stapt op zo een blod truttebelleke af om ze te versieren. En ik zag al dat het misginglopen. Kerel zag er toch wel enkele klasses minder goed uit om het zo te zeggen.

Eerst duwde ze hem weg en stak haar middelvinger op, daarna gooide ze haar drankje in zijn richting en daarna haar sigaret. :wtf:

Hoe marginaal van dat wijf (hier wel terecht ;) ). Enkele klassen lager kan niet hoor. Die zit al op niveau 0

Stancke

Legacy Member
Wat een kutdagen.

Donderdag: radiator auto kapot
Vrijdag: cardan -hoogstwss- kapot
Zaterdag: wil net vertrekken voor fietstoch van 4-5u, hartslagmeter werkt niet

Achja....:(

Lorim

Legacy Member
Ranzige mensen op kot die de tafel nooit afkuisen, eten laten rotten en hun afwas overal neerpoten. Ge moet echt zien da ge nie in oud eten gaat zitten als ge u op ne stoel wilt zetten.

Bah. Vooral die stank telkens we hier toekomen, en dan zet ik een raam open of deur die altijd meteen wordt gesloten als ik er niet ben "omdat het koud is in de gang"

N1CK

Legacy Member
Dennoman zei:
Zelfs dat niet. 't Is eerder keel schrapen :angry:

Lorim zei:
Ranzige mensen op kot die de tafel nooit afkuisen, eten laten rotten en hun afwas overal neerpoten. Ge moet echt zien da ge nie in oud eten gaat zitten als ge u op ne stoel wilt zetten.

Bah. Vooral die stank telkens we hier toekomen, en dan zet ik een raam open of deur die altijd meteen wordt gesloten als ik er niet ben "omdat het koud is in de gang"

Op kot zitten is precies plezant :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan