Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kows

Legacy Member
bierfeesten straks en ik kan niet gaan (mss wel nagaan maar das ni zelfste) :(

pinoken

Legacy Member
Poco_Loco zei:
Vandaag waren mijn zus en ik op weg naar de K in Kortrijk.
Op 5 min ervan geparkeerd en we gingen tevoet verder.
Er passeerden 4 allochtone jongens. Waarschijnlijk rond de 16 jaar

Na 10m draaiden 1 van hun om en begon hij mijn zus allerlei namen te roepen hoer, slet,... (echt zielig eigenlijk)

Ik kom normaal gezien niet rap agressief maar van zulke gastjes krijg ik echt é !! Ik liep direct op ze af en begon ze uit te schelden want ik wou ze echt kapot slaan. Ze bleven misschien 2 sec staan alvorens ze allemaal wegliepen, bende lafaards

Ik word weer helemaal opgefokt als ik er terug aan denk :doh:


Overlaatst iets gelijkaardigs voorgehad. Was aan het fietsen en in de verte zie ik een groepje allochtone jongeren , 13-14 maar denk ik, die mijn kant uitkomen. Toen ik vlakbij hen fietste zette 1 van hen zijn voet dreigend mijn kant uit een metertje voor mijn wiel en roept loeihard naar mij, waarschijnlijk om mij schrik aan te jagen in de hoop dat ik uitweek. sorry maar daar heb je mij niet mee, ik had prijs en was recht op zijn knie gefietsd.

Natuurlijk was ik " de psychopaat van een hoerenzoon die zich moet laten nakijken" zonder dat ze er maar aan denken wat voor een gevolgen het had kunnen hebben als ik geschrokken was en onder een van de vele auto's terechtkwam die de straat op dat moment rijk was. Komen ze met zijn 4'en rond mij staan bij wijze van intimidatie, ik zeg zo streng mogelijk dat ze uit de weg moeten gaan en wanneer ze dat niet doen duw ik er 1 op de grond en zoals gewoonlijk kiezen ze dan het hazenpad. Gewoon fiets terug opgeraapd en verder gereden.

Misschien een tikkeltje te aggresief gereageerd maar ik denk dat hij nu wel twee keer nadenkt voor hij zoiets doet en het is niet de eerste keer dat ik zo iets voorheb.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
aangekomen in mijn kot in Finland
zucht...
rommel, rommel, beschimmeld eten, rommel, vettige keuken en nog meer beschimmeld eten :sop:

Ike

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
aangekomen in mijn kot in Finland
zucht...
rommel, rommel, beschimmeld eten, rommel, vettige keuken en nog meer beschimmeld eten :sop:
Maar je hebt internet!

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Ike zei:
Maar je hebt internet!

yep, niet zo snel maar het werkt toch

ik zal er bij zeggen dat 70% van die beschimmelde bocht arabische tekst had
'nuf said

Dennoman

Legacy Member
26 jaar en echt ongelooflijk grappig. Uiteraard erger gemaakt door 't feit dat ik haar recent nog heb bezig gezien en een babbeltje ermee gedaan heb.

Gewoonweg geschept en voor dood achtergelaten. Fucking klootzak die dat geflikt heeft.

hatetn

Legacy Member
pinoken zei:
Overlaatst iets gelijkaardigs voorgehad. Was aan het fietsen en in de verte zie ik een groepje allochtone jongeren , 13-14 maar denk ik, die mijn kant uitkomen. Toen ik vlakbij hen fietste zette 1 van hen zijn voet dreigend mijn kant uit een metertje voor mijn wiel en roept loeihard naar mij, waarschijnlijk om mij schrik aan te jagen in de hoop dat ik uitweek. sorry maar daar heb je mij niet mee, ik had prijs en was recht op zijn knie gefietsd.

Natuurlijk was ik " de psychopaat van een hoerenzoon die zich moet laten nakijken" zonder dat ze er maar aan denken wat voor een gevolgen het had kunnen hebben als ik geschrokken was en onder een van de vele auto's terechtkwam die de straat op dat moment rijk was. Komen ze met zijn 4'en rond mij staan bij wijze van intimidatie, ik zeg zo streng mogelijk dat ze uit de weg moeten gaan en wanneer ze dat niet doen duw ik er 1 op de grond en zoals gewoonlijk kiezen ze dan het hazenpad. Gewoon fiets terug opgeraapd en verder gereden.

Misschien een tikkeltje te aggresief gereageerd maar ik denk dat hij nu wel twee keer nadenkt voor hij zoiets doet en het is niet de eerste keer dat ik zo iets voorheb.


dat kom ik nu een keer nooit tegen. al die gasten schuiven voor mij:sad:

N1CK

Legacy Member
pinoken zei:
Overlaatst iets gelijkaardigs voorgehad. Was aan het fietsen en in de verte zie ik een groepje allochtone jongeren , 13-14 maar denk ik, die mijn kant uitkomen. Toen ik vlakbij hen fietste zette 1 van hen zijn voet dreigend mijn kant uit een metertje voor mijn wiel en roept loeihard naar mij, waarschijnlijk om mij schrik aan te jagen in de hoop dat ik uitweek. sorry maar daar heb je mij niet mee, ik had prijs en was recht op zijn knie gefietsd.

Natuurlijk was ik " de psychopaat van een hoerenzoon die zich moet laten nakijken" zonder dat ze er maar aan denken wat voor een gevolgen het had kunnen hebben als ik geschrokken was en onder een van de vele auto's terechtkwam die de straat op dat moment rijk was. Komen ze met zijn 4'en rond mij staan bij wijze van intimidatie, ik zeg zo streng mogelijk dat ze uit de weg moeten gaan en wanneer ze dat niet doen duw ik er 1 op de grond en zoals gewoonlijk kiezen ze dan het hazenpad. Gewoon fiets terug opgeraapd en verder gereden.

Misschien een tikkeltje te aggresief gereageerd maar ik denk dat hij nu wel twee keer nadenkt voor hij zoiets doet en het is niet de eerste keer dat ik zo iets voorheb.

Al eens gehad met brommers uit de tegengestelde richting op de dijk. Die eikels mogen daar niet eens rijden. Kwamen ze recht op me afgereden om zo op het laatste ogenblik uit te wijken.

Hadden alleen niet verwacht dat ik niet van plan was van mijn baan af te wijken, waarna ze zelf een schrik gepakt hebben doordat ik hen nog net raakte.

Sorry, maar dan draai ik de rollen gewoon om.

Tibokio

Legacy Member
Ook eens zoiets voorgehad... Ik was aan 't fietsen, staat er daar in de verte op de stoep 'n groepje van drie allochtonen. Ze kijken naar mij, en beginnen dan de straat over te steken, ik ging niet uitwijken ze, ze moeten maar langs een zebrapad gaan. Wanneer ze doorhebben dat 'k niet ga stoppen, blijven ze staan. Stak er zo ene zijn voet uit, boenk boenk, erover gereden. Die zijn AUW was geniaal :D

Serpico6

Legacy Member
Ik ben precies de enige die nog nooit iets heeft voorgehad met een groepje allochtonen? :unsure:

Crashtestdummy

Legacy Member
ik hoor porno door mijn boxen maar der staat geeneen programma open :wtf:

:help:

Fir3wulf

Legacy Member
ben zo ooit is op een metalfeestje geweest en daar kwamen ook ineens een stuk of 10 allochtonen aan om boel te zoeken
@dude: ander tabblad? :p

glashelder

Legacy Member
Serpico6 zei:
Ik ben precies de enige die nog nooit iets heeft voorgehad met een groepje allochtonen? :unsure:

Nee hoor, ik ook niet. Maar ik woon in Brugge, hier lopen alleen bejaarden en Japanners rond.

Lorim

Legacy Member
heropgestart=reboot of alleen de browser? het zou alleszins nogal fucked up zijn als ge dat bleef horen zelfs na pc reboot :p

Carrion

Legacy Member
Dude87 zei:
nope da ist nie, alles van media spelers en internet afgesloten, heropgestart en khoor het nog altijd :wtf:

tis nogal ambetant

*edit*

ambetant omdak niks zie e :unsure:

Maak u geen zorgen, papa is mama geen pijn aant doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan