Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poco_Loco zei:Vandaag waren mijn zus en ik op weg naar de K in Kortrijk.
Op 5 min ervan geparkeerd en we gingen tevoet verder.
Er passeerden 4 allochtone jongens. Waarschijnlijk rond de 16 jaar
Na 10m draaiden 1 van hun om en begon hij mijn zus allerlei namen te roepen hoer, slet,... (echt zielig eigenlijk)
Ik kom normaal gezien niet rap agressief maar van zulke gastjes krijg ik echt é !! Ik liep direct op ze af en begon ze uit te schelden want ik wou ze echt kapot slaan. Ze bleven misschien 2 sec staan alvorens ze allemaal wegliepen, bende lafaards
Ik word weer helemaal opgefokt als ik er terug aan denk :doh:
Maar je hebt internet!UrbanusVanAnus zei:aangekomen in mijn kot in Finland
zucht...
rommel, rommel, beschimmeld eten, rommel, vettige keuken en nog meer beschimmeld eten![]()
Ike zei:Maar je hebt internet!

Dennoman zei:Fuck man, daar krijg ik 't toch koud van.
pinoken zei:Overlaatst iets gelijkaardigs voorgehad. Was aan het fietsen en in de verte zie ik een groepje allochtone jongeren , 13-14 maar denk ik, die mijn kant uitkomen. Toen ik vlakbij hen fietste zette 1 van hen zijn voet dreigend mijn kant uit een metertje voor mijn wiel en roept loeihard naar mij, waarschijnlijk om mij schrik aan te jagen in de hoop dat ik uitweek. sorry maar daar heb je mij niet mee, ik had prijs en was recht op zijn knie gefietsd.
Natuurlijk was ik " de psychopaat van een hoerenzoon die zich moet laten nakijken" zonder dat ze er maar aan denken wat voor een gevolgen het had kunnen hebben als ik geschrokken was en onder een van de vele auto's terechtkwam die de straat op dat moment rijk was. Komen ze met zijn 4'en rond mij staan bij wijze van intimidatie, ik zeg zo streng mogelijk dat ze uit de weg moeten gaan en wanneer ze dat niet doen duw ik er 1 op de grond en zoals gewoonlijk kiezen ze dan het hazenpad. Gewoon fiets terug opgeraapd en verder gereden.
Misschien een tikkeltje te aggresief gereageerd maar ik denk dat hij nu wel twee keer nadenkt voor hij zoiets doet en het is niet de eerste keer dat ik zo iets voorheb.
ad:pinoken zei:Overlaatst iets gelijkaardigs voorgehad. Was aan het fietsen en in de verte zie ik een groepje allochtone jongeren , 13-14 maar denk ik, die mijn kant uitkomen. Toen ik vlakbij hen fietste zette 1 van hen zijn voet dreigend mijn kant uit een metertje voor mijn wiel en roept loeihard naar mij, waarschijnlijk om mij schrik aan te jagen in de hoop dat ik uitweek. sorry maar daar heb je mij niet mee, ik had prijs en was recht op zijn knie gefietsd.
Natuurlijk was ik " de psychopaat van een hoerenzoon die zich moet laten nakijken" zonder dat ze er maar aan denken wat voor een gevolgen het had kunnen hebben als ik geschrokken was en onder een van de vele auto's terechtkwam die de straat op dat moment rijk was. Komen ze met zijn 4'en rond mij staan bij wijze van intimidatie, ik zeg zo streng mogelijk dat ze uit de weg moeten gaan en wanneer ze dat niet doen duw ik er 1 op de grond en zoals gewoonlijk kiezen ze dan het hazenpad. Gewoon fiets terug opgeraapd en verder gereden.
Misschien een tikkeltje te aggresief gereageerd maar ik denk dat hij nu wel twee keer nadenkt voor hij zoiets doet en het is niet de eerste keer dat ik zo iets voorheb.
Voel je geroepen om het mij uit te leggen. Ik bak er alleszins niet veel van.tynoesj zei:Stel je dan in op variabel IP? Lees je fout![]()

Serpico6 zei:Ik ben precies de enige die nog nooit iets heeft voorgehad met een groepje allochtonen?![]()
Dude87 zei:nope da ist nie, alles van media spelers en internet afgesloten, heropgestart en khoor het nog altijd
tis nogal ambetant
*edit*
ambetant omdak niks zie e![]()