Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
misschien vangt ge via uw boxen een of ander signaal op. Constant porno hore en niks kunne zien :p
Mja check taskmgr is of er geen dubieuze programmas aant runnen zijn zonder ge het weet

Carrion

Legacy Member
firewulf1 zei:
misschien vangt ge via uw boxen een of ander signaal op. Constant porno hore en niks kunne zien :p
Mja check taskmgr is of er geen dubieuze programmas aant runnen zijn zonder ge het weet

'k vraag mij af hoeveel spyware voor gekreun zorgt :p

Huxley

Legacy Member
wow, kbezoek nog eens /b/... Te veel met CP en bestialiteit en dode poezen:puke:

Huxley

Legacy Member
Li1quid zei:
Waarom zou ge da ook willen bezoeken. Massas pieten, lijken,...

Nuja, waarom eigenlijk weet ik ook. Waarschijnlijk omdat ik dacht van wat grappige dingen te lezen/ tits. Die penisen zouden nog het minste zijn uiteindelijk in vergelijking met die andere content.(geen homo)

kil911ler

Legacy Member
Gadver, wa is da nu op YouTube? Elke keer ik een filmpje wil zien, is mn achtergrond in't zwart :o

EagleEye

Legacy Member
kil911ler zei:
Gadver, wa is da nu op YouTube? Elke keer ik een filmpje wil zien, is mn achtergrond in't zwart :o
Links naast de titel van het filmpje staat een lichtschakelaar.

Klik erop.

glashelder

Legacy Member
Ik ben dik en voel me soms ook dik, maar meestal kan het me écht niet schelen. Ik ben ook te luizig om er iets aan te doen (ik eet te graag lekkere dingen en ik háát sporten) en eigenlijk stoort het me ook zoveel niet ;) Ja, een keertje in de spiegel kijken na de douche en denken van "zucht, 't is toch erg" maar 10 minuten later ben ik dat alweer vergeten. Meh, who cares.
---End Quote---
The post was deleted with following reason:opkuisen thread


Zeg :sad:

kil911ler

Legacy Member
EagleEye zei:
Links naast de titel van het filmpje staat een lichtschakelaar.

Klik erop.

My god! Dankje :D


En gvd, da konijn is weer aan't eten ze... Heb je een lief topic... ma ie delete zaken die on-topic waren :sop:

glashelder

Legacy Member
Ja, je zou denken dat gewoon die ruzie tussen Ari en Isj moet gedelete worden (en de reacties daarop), maar er zijn nu al 3 posts gedelete van mij en ik was niet eens thuis op dat moment :wtf:

Dakantochnie

Legacy Member
kil911ler zei:
En gvd, da konijn is weer aan't eten ze... Heb je een lief topic... ma ie delete zaken die on-topic waren :sop:
Ik denk niet dat er in de Lief-thread ook maar iets staat dat zo belangrijk is dat het zonde zou zijn om het deleten. :p

Met de grove borstel erdoor gaan is al méér dan ergerlijk genoeg, man man man... :sop:

kil911ler

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Ik denk niet dat er in de Lief-thread ook maar iets staat dat zo belangrijk is dat het zonde zou zijn om het deleten. :p

Tuut tuut, tis et principe! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan