Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Tut tut, mijn "hoera ik ben dik"-reply is goed voor het zelfbeeld van de wat mollerige medemens, toont aan dat niet iedereen die geen maatje 36 heeft ligt te wenen in z'n bed boven het nieuwste Flair-dieet én had zelfs een rep gekregen :tongue:

Dakantochnie

Legacy Member
glashelder zei:
Tut tut, mijn "hoera ik ben dik"-reply is goed voor het zelfbeeld van de wat mollerige medemens
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het bijzonder goed zou zijn voor het zelfbeeld van dit forum moest er in die thread vooral niets gepost worden. :sop: :p

Maar kom, als enige toegeving zullen we die maar laten staan. :p

glashelder

Legacy Member
Hiep hiep ^^

'k Had er ook heel lieve replies op gekregen, die zijn vast ook weg :unsure:

En dat moest "molligere medemens" zijn, niet mollerige. Dat klinkt een beetje raar.

Dakantochnie

Legacy Member
glashelder zei:
'k Had er ook heel lieve replies op gekregen, die zijn vast ook weg :unsure:
Geen idee, ik kan spijtig genoeg maar maximum 500 posts in één keer verwijderen, aangezien anders de server crasht.

kil911ler

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Geen idee, ik kan spijtig genoeg maar maximum 500 posts in één keer verwijderen, aangezien anders de server crasht.

Dus stel daje per ongeluk 501 in een keer wegdoet... 9lives ligt dan per ongeluk plat? :o

Dakantochnie

Legacy Member
kil911ler zei:
Dus stel daje per ongeluk 501 in een keer wegdoet... 9lives ligt dan per ongeluk plat? :o
Zo extreem is het nu ook weer niet. :p Niet elke post is even zwaar he. ;)
Maar kom, we moeten er nu toch ook geen 1000 in één keer gaan verwijderen, want dan kan het wel is misgaan.

kil911ler

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Zo extreem is het nu ook weer niet. :p Niet elke post is even zwaar he. ;)
Maar kom, we moeten er nu toch ook geen 1000 in één keer gaan verwijderen, want dan kan het wel is misgaan.

Ahzo, wat ben je toch verstandig, zo helder dat je dat allemaal uitlegt. :)
Leve Dakantochnie!

glashelder

Legacy Member
Waarom gooien ze steeds die site met samenvattingen offline telkens als ik iets nodig heb daar van :sop:

Crashtestdummy

Legacy Member
kil911ler zei:
Ahzo, wat ben je toch verstandig, zo helder dat je dat allemaal uitlegt. :)
Leve Dakantochnie!
Ik ga volmondig akkoord! Eigenlijk ben ik stiekem wel fan van hem. ^^

Oldskooler

Legacy Member
Als ze in een trein iets afroepen, waarom is dat nooit te verstaan :angry:?

glashelder

Legacy Member
Oldskooler zei:
Als ze in een trein iets afroepen, waarom is dat nooit te verstaan :angry:?

Omdat jij niet goed hoort? :unsure:

Ik heb het alleen lastig op het perron als ze iets afroepen dat duidelijk bedoeld is voor jouw perron terwijl er net een doorrijdende trein langsraast. Handig.

kil911ler

Legacy Member
glashelder zei:
Omdat jij niet goed hoort? :unsure:

Ik heb het alleen lastig op het perron als ze iets afroepen dat duidelijk bedoeld is voor jouw perron terwijl er net een doorrijdende trein langsraast. Handig.

Meestal is et om te zegge daje ni te dicht bij de rand mag staan :p

glashelder

Legacy Member
Nee nee, dat zeggen ze voordien! Vorige keer kondigde ze een spoorwijziging aan terwijl de trein voorbijreed. Het was wel maar van spoor 3 naar spoor 4 (zelfde perron), maar voor 't zelfde geld is het 5 perronnen verder, merk je dat niet op en sta je daar.

Saphira

Legacy Member
dju net gemerkt daw vannacht 'n uur minder mogen slapen.

En heb infractions gekregen omdak bepaalde lichaamsdelen bij de naam noemde. Dus mensen: ge moogt geen enkel lichaamsdeel bij de naam noemen -> vunzige praat anders hoor :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan