N1CK
Legacy Member
Dawg (oi22) zei:Je zou blij moeten zijn. Nu is het tenminste weer wat langer licht.
Deze winter was om depressief van te worden.
2
Mijn oog is nog steeds men ergernis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dawg (oi22) zei:Je zou blij moeten zijn. Nu is het tenminste weer wat langer licht.
Deze winter was om depressief van te worden.
Put_met_keren zei:En dan die raad die ze gaven op het nieuws, de vtm uiteraard: geen alcohol drinken, niet uitgaan, vroeger gaan slapen en zeker niet uitslapen
![]()

kil911ler zei:Fucking zomeruur ;_;
Bram zei:En de eerste bloedneus van het seizoen is een feit![]()
kay-gell zei:Komaan hé Gilles, na die veroordeling dacht ik dat ge u op zijn minst een tijdje ging gedragen!!!!

SiRdeK zei:Gilles De Bilde. Ma de mop is ni zo geslaagd![]()
Serpico6 zei:Ik ben precies de enige die nog nooit iets heeft voorgehad met een groepje allochtonen?![]()
mojojojo zei:M'n hond die gestorven is, kreeg plots een aanval, niemand te bereiken natuurlijk en zo heeft ze toch zeker nog een half uur moeten afzien. 'k ben er echt kapot van, tien jaar lang m'n trouwe viervoeter geweest en die dan zo zien sterven..
Dawg (oi22) zei:Je zou blij moeten zijn. Nu is het tenminste weer wat langer licht.
Deze winter was om depressief van te worden.
Tibokio zei:Zondagse paradox hier...