Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Handsome Hermit

Legacy Member
Zomeruur straks blijkbaar. Fuck weeral een uur minder om aan mijn thesis te werken. :(

Mephisto

Legacy Member
stoomboot zei:
Nu, als we toch tomaten vergelijken met appelen in een discussie
Oei iemand voelt zich aangevallen. :hug:
stoomboot zei:
, sta me dan ook toe even u aan te spreken over hoe ergerlijk het is als mensen een statement proberen te maken door lid te zijn van bepaalde groepen, hier overijverig voor opkomen en dan hun hele statement teniet doen door in een of ander liefjesthread de grootste trol uit te hangen.
Over wie gaat het mss? Ik had zowaar een steek naar mij toe verwacht, maar geen idee over welke groepen je het dan hebt, dus ik ben verward. :woohoo: Enlighten me...

SiRdeK

Legacy Member
Touchpad van mijn laptop weigert ineens te scrollen als ik zo met mijn vinger aan de zijkant glij.

Weezyy

Legacy Member
Ian Thomas, en dan niet die jongen zelf, maar eerder al die haat/liefdesverklaringen erop.

TheFallen

Legacy Member
Karre zei:
Oké bedankt, dan ga ik eens mijn ticket bestellen :)

Vraag best eerst eens na of dat bij jullie ook zo is :p. Ik vermoed van wel maar dat is niet overal hetzelfde (aan de meeste faculteiten van UGent weet ik zeker dat er een grote marge is ingerekend, maar voor andere scholen enzo.. ;).

Maarjah, verkoopt uw ticket als je toch examens blijkt te hebben. Ge zult nog winst maken ;)

?therapy?

Legacy Member
Paniek omdat ik een taak niet vond op mijn computer. Vergeten dat ik het op de laptop had gemaakt. :D Toch wel eventjes stressen :p

Poco_Loco

Legacy Member
Vandaag waren mijn zus en ik op weg naar de K in Kortrijk.
Op 5 min ervan geparkeerd en we gingen tevoet verder.
Er passeerden 4 allochtone jongens. Waarschijnlijk rond de 16 jaar

Na 10m draaiden 1 van hun om en begon hij mijn zus allerlei namen te roepen hoer, slet,... (echt zielig eigenlijk)

Ik kom normaal gezien niet rap agressief maar van zulke gastjes krijg ik echt é !! Ik liep direct op ze af en begon ze uit te schelden want ik wou ze echt kapot slaan. Ze bleven misschien 2 sec staan alvorens ze allemaal wegliepen, bende lafaards

Ik word weer helemaal opgefokt als ik er terug aan denk :doh:

Karre

Legacy Member
TheFallen zei:
Vraag best eerst eens na of dat bij jullie ook zo is :p. Ik vermoed van wel maar dat is niet overal hetzelfde (aan de meeste faculteiten van UGent weet ik zeker dat er een grote marge is ingerekend, maar voor andere scholen enzo.. ;).

Maarjah, verkoopt uw ticket als je toch examens blijkt te hebben. Ge zult nog winst maken ;)

HoGent volgt blijkbaar altijd UGent dus dat zal wel zo zijn :)

Dawg (oi22)

Legacy Member
Poco_Loco zei:
Vandaag waren mijn zus en ik op weg naar de K in Kortrijk.
Op 5 min ervan geparkeerd en we gingen tevoet verder.
Er passeerden 4 allochtone jongens. Waarschijnlijk rond de 16 jaar

Na 10m draaiden 1 van hun om en begonnen hij mijn zus allerlei namen te roepen hoer, slet,... (echt zielig eigenlijk)

Ik kom normaal gezien niet rap agressief maar van zulke gastjes krijg ik echt é !! Ik liep direct op ze af en begon ze uit te schelden want ik wou ze echt kapot slaan. Ze bleven misschien 2 sec staan alvorens ze allemaal wegliepen, bende lafaards

Ik word weer helemaal opgefokt als ik er terug aan denk :doh:

:niceone:

Sloth

Legacy Member
Poco_Loco zei:
Vandaag waren mijn zus en ik op weg naar de K in Kortrijk.
Op 5 min ervan geparkeerd en we gingen tevoet verder.
Er passeerden 4 allochtone jongens. Waarschijnlijk rond de 16 jaar

Na 10m draaiden 1 van hun om en begon hij mijn zus allerlei namen te roepen hoer, slet,... (echt zielig eigenlijk)

Ik kom normaal gezien niet rap agressief maar van zulke gastjes krijg ik echt é !! Ik liep direct op ze af en begon ze uit te schelden want ik wou ze echt kapot slaan. Ze bleven misschien 2 sec staan alvorens ze allemaal wegliepen, bende lafaards

Ik word weer helemaal opgefokt als ik er terug aan denk :doh:

Ik moest spontaan hieraan denken YouTube - Had je een probleem? :)

Lospeed

Legacy Member
Poco_Loco zei:
Vandaag waren mijn zus en ik op weg naar de K in Kortrijk.
Op 5 min ervan geparkeerd en we gingen tevoet verder.
Er passeerden 4 allochtone jongens. Waarschijnlijk rond de 16 jaar

Na 10m draaiden 1 van hun om en begon hij mijn zus allerlei namen te roepen hoer, slet,... (echt zielig eigenlijk)

Ik kom normaal gezien niet rap agressief maar van zulke gastjes krijg ik echt é !! Ik liep direct op ze af en begon ze uit te schelden want ik wou ze echt kapot slaan. Ze bleven misschien 2 sec staan alvorens ze allemaal wegliepen, bende lafaards

Ik word weer helemaal opgefokt als ik er terug aan denk :doh:

het schelden kon je mss overslaan en dan kon je je nog uitleven op diegene die de kans niet kreeg om weg te lopen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan