Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ike zei:Dit:
Soms internet, soms niet, gewoonweg hatelijk.
edit: ik was statistiek nog vergeten.

kay-gell zei:Hoe komt t?
Oei iemand voelt zich aangevallen.stoomboot zei:Nu, als we toch tomaten vergelijken met appelen in een discussie

Over wie gaat het mss? Ik had zowaar een steek naar mij toe verwacht, maar geen idee over welke groepen je het dan hebt, dus ik ben verward.stoomboot zei:, sta me dan ook toe even u aan te spreken over hoe ergerlijk het is als mensen een statement proberen te maken door lid te zijn van bepaalde groepen, hier overijverig voor opkomen en dan hun hele statement teniet doen door in een of ander liefjesthread de grootste trol uit te hangen.
Enlighten me...Karre zei:Oké bedankt, dan ga ik eens mijn ticket bestellen![]()
. Ik vermoed van wel maar dat is niet overal hetzelfde (aan de meeste faculteiten van UGent weet ik zeker dat er een grote marge is ingerekend, maar voor andere scholen enzo..
.
TheFallen zei:Vraag best eerst eens na of dat bij jullie ook zo is. Ik vermoed van wel maar dat is niet overal hetzelfde (aan de meeste faculteiten van UGent weet ik zeker dat er een grote marge is ingerekend, maar voor andere scholen enzo..
.
Maarjah, verkoopt uw ticket als je toch examens blijkt te hebben. Ge zult nog winst maken![]()

Poco_Loco zei:Vandaag waren mijn zus en ik op weg naar de K in Kortrijk.
Op 5 min ervan geparkeerd en we gingen tevoet verder.
Er passeerden 4 allochtone jongens. Waarschijnlijk rond de 16 jaar
Na 10m draaiden 1 van hun om en begonnen hij mijn zus allerlei namen te roepen hoer, slet,... (echt zielig eigenlijk)
Ik kom normaal gezien niet rap agressief maar van zulke gastjes krijg ik echt é !! Ik liep direct op ze af en begon ze uit te schelden want ik wou ze echt kapot slaan. Ze bleven misschien 2 sec staan alvorens ze allemaal wegliepen, bende lafaards
Ik word weer helemaal opgefokt als ik er terug aan denk :doh:
Poco_Loco zei:Vandaag waren mijn zus en ik op weg naar de K in Kortrijk.
Op 5 min ervan geparkeerd en we gingen tevoet verder.
Er passeerden 4 allochtone jongens. Waarschijnlijk rond de 16 jaar
Na 10m draaiden 1 van hun om en begon hij mijn zus allerlei namen te roepen hoer, slet,... (echt zielig eigenlijk)
Ik kom normaal gezien niet rap agressief maar van zulke gastjes krijg ik echt é !! Ik liep direct op ze af en begon ze uit te schelden want ik wou ze echt kapot slaan. Ze bleven misschien 2 sec staan alvorens ze allemaal wegliepen, bende lafaards
Ik word weer helemaal opgefokt als ik er terug aan denk :doh:

Poco_Loco zei:Vandaag waren mijn zus en ik op weg naar de K in Kortrijk.
Op 5 min ervan geparkeerd en we gingen tevoet verder.
Er passeerden 4 allochtone jongens. Waarschijnlijk rond de 16 jaar
Na 10m draaiden 1 van hun om en begon hij mijn zus allerlei namen te roepen hoer, slet,... (echt zielig eigenlijk)
Ik kom normaal gezien niet rap agressief maar van zulke gastjes krijg ik echt é !! Ik liep direct op ze af en begon ze uit te schelden want ik wou ze echt kapot slaan. Ze bleven misschien 2 sec staan alvorens ze allemaal wegliepen, bende lafaards
Ik word weer helemaal opgefokt als ik er terug aan denk :doh:
