Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Li1quid

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Een actiegroep voor mensen zonder papieren heeft het zwaard van een standbeeld van koning Leopold afgezaagd.
Ze geven het pas terug als hun mensen zonder papieren legaal in ons land mogen blijven.
Jeetje zeg, waar gaat dat naartoe :confused:

Haha grapjassen

buiten ermee

sw1ss

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Een actiegroep voor mensen zonder papieren heeft het zwaard van een standbeeld van koning Leopold afgezaagd.
Ze geven het pas terug als hun mensen zonder papieren legaal in ons land mogen blijven.
Jeetje zeg, waar gaat dat naartoe :confused:

Direct tegen de muur ermee!

Niet dat ik zo pro-monarchie ben maar het gaat om het principe. Hier een beetje wetten komen stellen, bende parasieten...

Put_met_keren

Legacy Member
sw1ss zei:
Direct tegen de muur ermee!

Niet dat ik zo pro-monarchie ben maar het gaat om het principe. Hier een beetje wetten komen stellen, bende parasieten...

Ik heb ook niks met de monarchie, maar het hele concept van de actie is toch onvoorstelbaar.
Als iedereen zo gaat beginnen, ik zou ook wel wat meer geld willen, laat ik dan maar een beeld ofzo gaan vandaliseren..
Die hun actie gaat toch nooit effect hebben, zoals die hongerstakers enz.. Eens we daar aan toegeven..

Dennoman

Legacy Member
Weezyy zei:
als'm het goe aanpakt moet'm tegen dan ook nie meer werken.
:rofl:

't Is een Vlaamse artiest, laat ons dat vooral even niet vergeten. Zelfs al heeft die een carrière van hoogstens een jaar of 2-3, schraapt die tot het eind van zijn dagen nog zijn geld bijeen op pensenkermissen en wafelenbakken.

Rizla+

Legacy Member
Dennoman zei:
:rofl:

't Is een Vlaamse artiest, laat ons dat vooral even niet vergeten. Zelfs al heeft die een carrière van hoogstens een jaar of 2-3, schraapt die tot het eind van zijn dagen nog zijn geld bijeen op pensenkermissen en wafelenbakken.

Idd, op het nieuws stond dat hij een cd ging uitbrengen, en daarna is het zowiezo gedaan, en daarna gaat die idd wrs een beke gaan zingen op een of ander boerenbal in the middle of nowwhere

N1CK

Legacy Member
Dennoman zei:
:rofl:

't Is een Vlaamse artiest, laat ons dat vooral even niet vergeten. Zelfs al heeft die een carrière van hoogstens een jaar of 2-3, schraapt die tot het eind van zijn dagen nog zijn geld bijeen op pensenkermissen en wafelenbakken.

Rizla+ zei:
Idd, op het nieuws stond dat hij een cd ging uitbrengen, en daarna is het zowiezo gedaan, en daarna gaat die idd wrs een beke gaan zingen op een of ander boerenbal in the middle of nowwhere

Jullie vergeten dat zijn doelgroep niet van de 3e en 4e generatie zijn,
maar van de 1/2e.

Maw, gillende Tweens.

Dennoman

Legacy Member
N1CK zei:
Jullie vergeten dat zijn doelgroep niet van de 3e en 4e generatie zijn,
maar van de 1/2e.

Maw, gillende Tweens.
Nog erger juist. Over twee jaar zijn die uitgepuberd en zijn ze die nog harder kotsbeu dan de gemiddelde artiest.

Put_met_keren

Legacy Member
Ben niet zeker of het een glimlach of een ergernis is.
Er zat een vieze spin op de muur, mijn net wit geverfde muren.
Dus daar wou ik ze niet plat op meppen :)
Dan maar met een papiertje een klein duwtje gegeven zodat ze op de grond zou vallen.
Ze valt en begint razend snel te lopen. K kon ze nog net plat trappen voor ze mijn voet zou bereiken

Weezyy

Legacy Member
Als'm het wa slim speelt kan die serieus wa geld binnenhalen aangezien iedereen zo zot van'm is.
Doorbreken zal'm ni doen in't buitenland, maar t'kan zijn dat'm gewoon moet blijven zingen voor zijn cashies.

Weezyy

Legacy Member
Dennoman zei:
:rofl:

't Is een Vlaamse artiest, laat ons dat vooral even niet vergeten. Zelfs al heeft die een carrière van hoogstens een jaar of 2-3, schraapt die tot het eind van zijn dagen nog zijn geld bijeen op pensenkermissen en wafelenbakken.

ongeveer wat jij zei dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan