Li1quid
Legacy Member
Put_met_keren zei:Een actiegroep voor mensen zonder papieren heeft het zwaard van een standbeeld van koning Leopold afgezaagd.
Ze geven het pas terug als hun mensen zonder papieren legaal in ons land mogen blijven.
Jeetje zeg, waar gaat dat naartoe![]()
Haha grapjassen
buiten ermee

