Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pie-jie

Legacy Member
Michel Wuyts en José De Cauwer hebben 3 prachtige wedstrijden gezien in Vlaanderen. "Hopelijk vatte Boonen moet uit zijn zege van gisteren."

regelrecht van sporza :eek:

a143290

Legacy Member
Speciaal wat vroeger opstaan bij de vriendin om nog op tijd in school te geraken... Ben nog nooit zo vroeg geweest :/ Heb het verkeer om 7u 's morgens zwaar overschat :p

rscaboy

Legacy Member
svp46 zei:
Net ontdekt dat Horst Günter Ludolf is overleden (al wel van 31jan.)
Vond de ludolfs altijd wel grappig :D

Spijtig, serie zal nu wel stoppen. Ik vraag me wel af wie nu de telefoon opneemt.:unsure:

N1CK

Legacy Member

Bedankt. Bij het ontvangen van PM's krijg ik ook een e-mail en ben even filters aan het instellen om die e-mails van PM's bij Quote Notification niet te ontvangen.

Kan iemand nog één keertje quoten ? :p

vloet

Legacy Member
N1CK zei:
Bedankt. Bij het ontvangen van PM's krijg ik ook een e-mail en ben even filters aan het instellen om die e-mails van PM's bij Quote Notification niet te ontvangen.

Kan iemand nog één keertje quoten ? :p

U quoten? nooit!

PinkyNTheBrain

Legacy Member
N1CK zei:
Bedankt. Bij het ontvangen van PM's krijg ik ook een e-mail en ben even filters aan het instellen om die e-mails van PM's bij Quote Notification niet te ontvangen.

Kan iemand nog één keertje quoten ? :p

Carrion

Legacy Member
N1CK zei:
Bedankt. Bij het ontvangen van PM's krijg ik ook een e-mail en ben even filters aan het instellen om die e-mails van PM's bij Quote Notification niet te ontvangen.

Kan iemand nog één keertje quoten ? :p

Duckwhisperer

Legacy Member
ShiryuX zei:
Bwa, op 100% valt het wel mee (voor m'n MBP toch)...maar klagen voor middernacht en dan zeker als het maar op 30% gaat is er toch wel wat over als je het van iemand moet horen die zijn stereo vollen bak zet in de namiddag. :tongue:

Nu zit 'k gewoon met het "deal with it"-gevoel. :D

Lol. Wa zou ze doen moest ik naast haar zitten? :')

Implar

Legacy Member
ShiryuX zei:
Bwa, op 100% valt het wel mee (voor m'n MBP toch)...maar klagen voor middernacht en dan zeker als het maar op 30% gaat is er toch wel wat over als je het van iemand moet horen die zijn stereo vollen bak zet in de namiddag. :tongue:

Nu zit 'k gewoon met het "deal with it"-gevoel. :D

Trouwens, gij zit toevallig niet op kot in de Ijzerlaan?

Rizla+

Legacy Member
rscaboy zei:
Spijtig, serie zal nu wel stoppen. Ik vraag me wel af wie nu de telefoon opneemt.:unsure:

zowiezo een gsm. voordat die mannen binnen zijn als de telefoon gaat hebben ze al lang afgelegd.
edit: 2.5 uur overslapen...

[LRRP]

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Ik zoek nog meer voordelen van de omschakeling naar zomer- of wintertijd. Nadelen zoeken is zoveel gemakkelijker. :(

Idd, ik was nog zo moe smorgens :(

stoomboot zei:
Ja, klinkt nog aannemelijk onder het mom van een van zen "stoten".

We zullen er later ongetwijfeld nog meer over horen van hem.

+1
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan