Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Implar

Legacy Member
ShiryuX zei:
Nah, zo extreem zijn we ook nog niet hier.



Yup, 'k ben wel van plan om ook boxen mee te nemen naar m'n kot. :D



Nope, waarom?

Omdat ik iemand ken met een mbp die geregeld klachten krijgt van zijn muziek :)

Drew

Legacy Member
Kotbuur die tot 2u 's nachts Enter Shikari/30 Seconds To Mars of kweetnie welke emo kutband vollenbak zit te spelen. Grow up puber, ffs.

Was al erg genoeg dat 'k de voorbije twee weken mocht wakker worden met hetzelfde Customs (:puke:) nummer voor een uur op replay, vollenbak. Some people :angry:

Boterkoek

Legacy Member
Daar straks was ik aan het rijden met mijn vensters open aangezien het zo'n goed weer was, maar ik was vergeten dat ik een biljet van 10 euro in mijn borstzak steken had, bijgevolg vloog het briefje uit het raam FUU.:doh:

sw1ss

Legacy Member
Manman, zo moe en suf dat ik ben vandaag...
Zou me zo in de zonneke kunnen leggen en een paar uur wegdommelen.

Maar helaas zou menne baas dat niet zo plezant vinden en mag ik hier nog binnen blijven werken. :sop:

Saphira

Legacy Member
N1CK zei:
Oei. Dan ziet het er lelijk uit voor u.

Ergernis: ook geen truien naar m'n smaak op de Meir.

binnen zitten voor schoolwerk terwijl 't zo'n mooi weer is.

Kga kik es me u truien moeten zoeken eh :D

N1CK

Legacy Member
Saphira zei:
binnen zitten voor schoolwerk terwijl 't zo'n mooi weer is.

Kga kik es me u truien moeten zoeken eh :D

Da's echt lastig. Ik zoek gewoon truien zonder rits, met een kap en zonder grote/opvallende reclame
EN IK VIND DAT DUS NIET :help:

Lier: njet
Antwerpen: njet
Wijnegem Shopping Center: njet

In't kort eens naar Waasland Shopping Center, daar vind'k soms toch iets.

En in Gent ben'k nu nog niet gaan shoppen, dus als gij u wilt opofferen :p
En morgen een uitschietertje qua temperatuur, zet u dan eens buiten e :)

Be4sT

Legacy Member
N1CK zei:
Da's echt lastig. Ik zoek gewoon truien zonder rits, met een kap en zonder grote/opvallende reclame
EN IK VIND DAT DUS NIET :help:

Lier: njet
Antwerpen: njet
Wijnegem Shopping Center: njet

In't kort eens naar Waasland Shopping Center, daar vind'k soms toch iets.

En in Gent ben'k nu nog niet gaan shoppen, dus als gij u wilt opofferen :p
En morgen een uitschietertje qua temperatuur, zet u dan eens buiten e :)

AX 'N DAX skateshop : Home :)

Ben tevreden over m'n trui hier.

Bosvos

Legacy Member
OMFG! Morgen hebben we deel 1 van een examen en nu komt de pipo van de klas de onnozele vragen stellen aan mij...

"weet gij de formule van de totale kosten?"
"weet gij de formule van de gemiddelde variabele kosten?"

Komaan zeg.

Pana

Legacy Member
Nog steeds opt werk aant koekeloeren omdat ik net een massief grote mailbox heb gekozen om te moven -_-

Remi

Legacy Member
N1CK zei:
Da's echt lastig. Ik zoek gewoon truien zonder rits, met een kap en zonder grote/opvallende reclame
EN IK VIND DAT DUS NIET :help:

Lier: njet
Antwerpen: njet
Wijnegem Shopping Center: njet

In't kort eens naar Waasland Shopping Center, daar vind'k soms toch iets.

En in Gent ben'k nu nog niet gaan shoppen, dus als gij u wilt opofferen :p
En morgen een uitschietertje qua temperatuur, zet u dan eens buiten e :)

een echte trui of iets fleece-achtig?
'k heb mij van die hoodies gevonden in de C&A... warm genoeg naar mijn smaak

Morrissey

Legacy Member
Hopelijk niet dezelfde kleuren :p. Kan je wel vinden bij Springfield, Esprit, en misschien zelf C&A of H&M.

Mathelas

Legacy Member
Ik zat al een uur te werken in een kleine afgesloten ruimte dus ik zeg fuck it, ben hier toch alleen en laat een dikke scheet vliegen. Nog geen halve seconde later stormt mijn teamleider binnen en vraagt 'awel, lukt dat hier een beetje?' Daarna kwam hij vlak achter mij staan om te zien hoe ik het deed. :s

En voor de rest is mijn eerste werkdag daar goed verlopen. :sad:

Karre

Legacy Member
N1CK zei:
Da's echt lastig. Ik zoek gewoon truien zonder rits, met een kap en zonder grote/opvallende reclame
EN IK VIND DAT DUS NIET :help:

Lier: njet
Antwerpen: njet
Wijnegem Shopping Center: njet

In't kort eens naar Waasland Shopping Center, daar vind'k soms toch iets.

En in Gent ben'k nu nog niet gaan shoppen, dus als gij u wilt opofferen :p
En morgen een uitschietertje qua temperatuur, zet u dan eens buiten e :)

Er moet toch een Esprit winkel zijn in Antwerpen? :p Indien ja, dan vind je daar toch truien die je aanstaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan