EagleEye
Legacy Member
Haha, die jongen zit in mijn broer zijn jaarWonkelrijm zei:

Grappige is wel da iedereen die video blijft rondsturen om erover te zagen, is da ni juist hetgene waar die geld aan verdient?
Hij zal u dankbaar zijn, vrees ik.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, die jongen zit in mijn broer zijn jaarWonkelrijm zei:

Hij zal u dankbaar zijn, vrees ik.Fireflies zei:Hopelijk niet dezelfde kleuren. Kan je wel vinden bij Springfield, Esprit, en misschien zelf C&A of H&M.
Karre zei:Er moet toch een Esprit winkel zijn in Antwerpen?Indien ja, dan vind je daar toch truien die je aanstaan.
EagleEye zei:Haha, die jongen zit in mijn broer zijn jaar
Grappige is wel da iedereen die video blijft rondsturen om erover te zagen, is da ni juist hetgene waar die geld aan verdient?Hij zal u dankbaar zijn, vrees ik.
ge woont in duffel,tis ni da mechelen zo ver van duffel ligt eN1CK zei:Oei. Dan ziet het er lelijk uit voor u.
Ergernis: ook geen truien naar m'n smaak op de Meir.

Decade zei:Nog steeds opt werk aant koekeloeren omdat ik net een massief grote mailbox heb gekozen om te moven -_-

boozeke zei:ge woont in duffel,tis ni da mechelen zo ver van duffel ligt e![]()
Daar kan'k ook eens gaanN1CK zei:Nope. Ben heel de Meir afgegaan, niks gevonden.
'k Had er vorig jaar beter wat meer gekocht
Ge kunt mss ook eens de ZEB binnenspringen, daar hebben ze vaak ook sportievere truien voor mannen. 
janetGundosao zei:Mensen die int Nederlands beginnen, en dan int Turks eindigen, serieus. En dan verwachten ze dat ge hun verstaat.
En ge wordt blijkbaar als janet bestempelt als ge geen pet met stijve klak draagt die half op uwe kop staat, geen broek aandoet die uw kloten erafspant, en niet rookt. Haha.
Bart Religion zei:Zware dierenmishandeling alweer![]()
Mattx zei:YouTube - Zoltan - Stop Met Wenen (Ian Thomas diss)
zalig, wotafok jonge
moest eigenlijk in de glimlach thread, oops

Gundosao zei:Mensen die int Nederlands beginnen, en dan int Turks eindigen, serieus. En dan verwachten ze dat ge hun verstaat.
En ge wordt blijkbaar als janet bestempelt als ge geen pet met stijve klak draagt die half op uwe kop staat, geen broek aandoet die uw kloten erafspant, en niet rookt. Haha.

^MystiQ zei:
