Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

N1CK

Legacy Member
Fireflies zei:
Hopelijk niet dezelfde kleuren :p. Kan je wel vinden bij Springfield, Esprit, en misschien zelf C&A of H&M.

Karre zei:
Er moet toch een Esprit winkel zijn in Antwerpen? :p Indien ja, dan vind je daar toch truien die je aanstaan.

Nope. Ben heel de Meir afgegaan, niks gevonden.
'k Had er vorig jaar beter wat meer gekocht

pinoken

Legacy Member
EagleEye zei:
Haha, die jongen zit in mijn broer zijn jaar :D

Grappige is wel da iedereen die video blijft rondsturen om erover te zagen, is da ni juist hetgene waar die geld aan verdient? :unsure: Hij zal u dankbaar zijn, vrees ik.

Kijkt eens naar die votes.

Me is pleased

UrbanusVanAnus

Legacy Member
vandaag een 'projectbeschrijving' gekregen
we moeten dus samen met andere studenten een smart meter, een geavanceerde Kilowattuurmeter zeg maar, ontwikkelen
Die kerel hier verwachtte van ons dat wij met microcontrollers konden werken en les hadden gekregen in C
niet dus...
vanavond is ook een deadline van onze projectportfolio waar we dus moeten invullen wat ons project precies gaat zijn, maar we weten eigenlijk nog helemaal niks
woensdag komen we pas terug samen en dan pas gaat hij zeggen wat we moeten doen

dit gaat nog een leuke stage worden -_-

boozeke

Legacy Member
N1CK zei:
Oei. Dan ziet het er lelijk uit voor u.

Ergernis: ook geen truien naar m'n smaak op de Meir.
ge woont in duffel,tis ni da mechelen zo ver van duffel ligt e:p

Orchidee

Legacy Member
N1CK zei:
Nope. Ben heel de Meir afgegaan, niks gevonden.
'k Had er vorig jaar beter wat meer gekocht

Zoiets ga je idd best bij Esprit vinden denk ik. Of anders mss Mexx, Oneill of Jack & Jones ofzo.

Den Esprit winkel in Gent eens doen zeker? :p Ge kunt mss ook eens de ZEB binnenspringen, daar hebben ze vaak ook sportievere truien voor mannen. :)

Ike

Legacy Member
Drie kwartier schrijven aan een mail.
Verzenden.
Your connection has timed out.
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Gundosao

Legacy Member
Mensen die int Nederlands beginnen, en dan int Turks eindigen, serieus. En dan verwachten ze dat ge hun verstaat.

En ge wordt blijkbaar als janet bestempelt als ge geen pet met stijve klak draagt die half op uwe kop staat, geen broek aandoet die uw kloten erafspant, en niet rookt. Haha.

Nas

Legacy Member
Gundosao zei:
Mensen die int Nederlands beginnen, en dan int Turks eindigen, serieus. En dan verwachten ze dat ge hun verstaat.

En ge wordt blijkbaar als janet bestempelt als ge geen pet met stijve klak draagt die half op uwe kop staat, geen broek aandoet die uw kloten erafspant, en niet rookt. Haha.
janet

Saphira

Legacy Member
data beginnen interpreteren van onze bachelorpaper, en ik kan de ballen van SPSS/statistiek :(

pinoken

Legacy Member
Gundosao zei:
Mensen die int Nederlands beginnen, en dan int Turks eindigen, serieus. En dan verwachten ze dat ge hun verstaat.

En ge wordt blijkbaar als janet bestempelt als ge geen pet met stijve klak draagt die half op uwe kop staat, geen broek aandoet die uw kloten erafspant, en niet rookt. Haha.

In beide gevallen bestempel ik dat als mensen die het reageren niet waard zijn.
Ze mogen van mij hun pet zetten zoals ze willen (ik noem het de "mijne-kop-is-te-dik-voor-mijn-klak look") en naar de muziek luisteren die ze willen , mij hoor je daar ook niet over klagen. Dat ze geen respect hebben voor andere stijlen getuigd echter van zwakzinnigheid in mijn ogen.


P.s.:
Justing Bieber is GEEN STIJL, dat is een "zanger" en daar moogt ge wel iets tegen hebben. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan