Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fcberke

Legacy Member
Gundosao zei:
Mensen die int Nederlands beginnen, en dan int Turks eindigen, serieus. En dan verwachten ze dat ge hun verstaat.

En ge wordt blijkbaar als janet bestempelt als ge geen pet met stijve klak draagt die half op uwe kop staat, geen broek aandoet die uw kloten erafspant, en niet rookt. Haha.

:help:tis toch juist de mode om met uw broekkruis tussen uw knieën te lopen en de helft van de onderbroek te laten zien?

Nooby4Ever

Legacy Member
pc doet sinds eergisteren lastig en ik heb geen flauw idee waarom (gpu of windows/driver) -.-
(staat een topic over in hardware btw)

truifel

Legacy Member
N1CK zei:
Heu :wtf:

EDIT: Vergeten door te spoelen, onze pa kon'r niet mee lachen
En gelijk had'm

nog nooit van gehoord?

Ik schreef het vroeger altijd correct (dus verleden tijd +t) maar aangezien ik het IEDERE keer mocht uitleggen da ik juist was (ik verbeter altijd dt-fouten van vrienden/medestudenten/... en nu dachten ze dat ze mij konden verbeteren) ben ik er mee gestopt. Twas te veel werk om het uit te leggen telkens :p.

N1CK

Legacy Member
truifel zei:
nog nooit van gehoord?

Ik schreef het vroeger altijd correct (dus verleden tijd +t) maar aangezien ik het IEDERE keer mocht uitleggen da ik juist was (ik verbeter altijd dt-fouten van vrienden/medestudenten/... en nu dachten ze dat ze mij konden verbeteren) ben ik er mee gestopt. Twas te veel werk om het uit te leggen telkens :p.

Nee, serieus. 'k Zit er nog altijd vrij verwonderd naar te kijken :wtf:

Dju toch. Waarom ben ik het middelbaar al uit.

N1CK

Legacy Member
bpost, serieus ! Kan'k aan die track and trace ook al niet meer aan uit -_-

Weezyy

Legacy Member
K'wil terug naar het middelbaar, ben gisteren nog eens langs geweest en damn die manne hebben een schoon leven :(

sw1ss

Legacy Member
Weezyy zei:
K'wil terug naar het middelbaar, ben gisteren nog eens langs geweest en damn die manne hebben een schoon leven :(

Unief vond ik zelfs nog beter..

Het werkleven suckt.. :sad: (gelukkig zijn er de centen nog om het leed te verachten.. :))

Fraze

Legacy Member
Ramptoerist zei:
als je dat anders bekijkt kan dat ook een glimlach zijn:)

Mss als hij in elkaar zit & mij overtreft kan het een glimlach worden momenteel beetje ergernis :(

Delirium

Legacy Member
Mac hier op't werk die steeds zijn kuren krijgt als ik met een deadline zit.
FFFFFUUUUUUU!!!

Waelvis

Legacy Member
sw1ss zei:
Unief vond ik zelfs nog beter..

Het werkleven suckt.. :sad: (gelukkig zijn er de centen nog om het leed te verachten.. :))


Meende da?

Schoolleven was bij mij een ware hel. Godganse dagen naar een of andere pipo (of pipoïn) zijn/haar gezaag zitten luisteren op ne stoel waar ge u totaal nie gemakklijk op kon zetten, bijgevolg nu al 10 jaar immense rugpijn. Constant moeite moeten doen om nie in slaap te vallen (anders strafstudie). Elke dag huiswerk, studeren, ... En dan nog eens al die irritante klasgenoten die dachten dat de evenaar door hun gat liep.

Nu werken, 13 dagjes per maand 8 uurtjes. En nu zit op op 1 van de beste bureaustoelen ooit uitgevonden (1200€/stuk), en als de klachten in mn rug niet zouden verbeteren (wat ze wel doen), krijg ik een gepersonaliseerde stoel.
Ook dik betaald worden, kunnen kopen wat je wil, ...


Geef mij maar het werkleven ipv het schoolleven

boogje

Legacy Member
Delirium zei:
Mac hier op't werk die steeds zijn kuren krijgt als ik met een deadline zit.
FFFFFUUUUUUU!!!

Macs lopen wel nooit vast hé. :s :s :s Windows is voor het idiote proletariaat jong!!!

*hipster*

N1CK

Legacy Member
boogje zei:
Macs lopen wel nooit vast hé. :s :s :s Windows is voor het idiote proletariaat jong!!!

*hipster*

Oh leuk. Moddergooien...

't Is een feit dat velen de gebreken van hun eigen systeem niet zien/kunnen toegeven, maar 'k ben dat gezever op het toestel ipv op de gebruiker in kwestie nogal beu en die zwart-wit-visie al helemaal.

Vanaf dat je nog maar zegt dat iets 'beter' is, dan nemen de meesten al aan dat ge het perfect vindt en ó zo superieur aan dat van de tot tegenpartij gebombardeerde gesprekspartner.

@boogje, dit is niet op u persoonlijk.

Gundosao

Legacy Member
fcberke zei:
:help:tis toch juist de mode om met uw broekkruis tussen uw knieën te lopen en de helft van de onderbroek te laten zien?

Zo'n broeken dragen ze, maar die van't school zagen dan dat ze hun broek moeten optrekken ;)

Fanniwan

Legacy Member
Waelvis zei:
Meende da?

Schoolleven was bij mij een ware hel. Godganse dagen naar een of andere pipo (of pipoïn) zijn/haar gezaag zitten luisteren op ne stoel waar ge u totaal nie gemakklijk op kon zetten, bijgevolg nu al 10 jaar immense rugpijn. Constant moeite moeten doen om nie in slaap te vallen (anders strafstudie). Elke dag huiswerk, studeren, ... En dan nog eens al die irritante klasgenoten die dachten dat de evenaar door hun gat liep.

Nu werken, 13 dagjes per maand 8 uurtjes. En nu zit op op 1 van de beste bureaustoelen ooit uitgevonden (1200€/stuk), en als de klachten in mn rug niet zouden verbeteren (wat ze wel doen), krijg ik een gepersonaliseerde stoel.
Ook dik betaald worden, kunnen kopen wat je wil, ...


Geef mij maar het werkleven ipv het schoolleven


Maar ge woont nog bij de mama zeker ? :)

hatetn

Legacy Member
N1CK zei:
Oh leuk. Moddergooien...

't Is een feit dat velen de gebreken van hun eigen systeem niet zien/kunnen toegeven, maar 'k ben dat gezever op het toestel ipv op de gebruiker in kwestie nogal beu en die zwart-wit-visie al helemaal.

Vanaf dat je nog maar zegt dat iets 'beter' is, dan nemen de meesten al aan dat ge het perfect vindt en ó zo superieur aan dat van de tot tegenpartij gebombardeerde gesprekspartner.

@boogje, dit is niet op u persoonlijk.



ah de N/O techniek. je mag alles zeggen en doordat dit er achter staat is alles goed.

mensen die beginnen zagen over andere mensen van het moment dat ze mij zien. serieus kunnen die niet zagen tegen de mensen waar ze op kwaad zijn en normaal doen tegen mij. dan krijg ik gezaag omdat ik zeg dat ik hun gezaag niet wil horen:doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan