Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moloko zei:Al 4 dagen de griep.Telkens ik rechtsta zit ik precies op een kermismolen.
fcberke zei:en de studenten luisteren daar naar? Bij ons trekken ze hun broek nog wa lager![]()

Ike zei:In het tweede semester ga ik elke week bij mijn promotor. Nooit een opmerking over de lengte van mijn werk.
Vandaag, een week voor het binnen moet, vertelt de vakcoördinator in een presentatie: 'maximum 7 bladzijden'. Ik heb er 12. Way to go.

moloko zei:Al 4 dagen de griep.Telkens ik rechtsta zit ik precies op een kermismolen.
Nah, daarin zijn ze redelijk streng hoor.Ramptoerist zei:beter te veel dan te weinig?![]()

Ramptoerist zei:ik denk philippe geubels![]()
)€1 op iTunes.Rizla+ zei:Eigenlijk een ergernis van zondag maar toch: zaterdag op Roots&Culture stond er een standje met singles, en tussen de singles zat een originele single van The Congos-Fisherman voor € 20. Zocht die echt al enorm lang, en normaal is het veel duurder, dus wou even geld afhalen. Kom ik terug aan die zaal, mocht ik niet meer binnen van die security omdat het "te laat" was. Het optreden duurde daarna wel nog 2 uur (ben toch nog binnen kunnen geraken, maar de stand was toen weg)
http://rob.nu/wp-content/uploads/2009/09/facepalm2.jpgIke zei:€1 op iTunes.
Had het wel door ze.Drew zei:
