Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moloko

Legacy Member
Al 4 dagen de griep.Telkens ik rechtsta zit ik precies op een kermismolen.

Ramptoerist

Legacy Member
moloko zei:
Al 4 dagen de griep.Telkens ik rechtsta zit ik precies op een kermismolen.

blijven zitten tot de molen volledig tot stilstand is gekomen jongen:naughty:

Ike

Legacy Member
In het tweede semester ga ik elke week bij mijn promotor. Nooit een opmerking over de lengte van mijn werk.
Vandaag, een week voor het binnen moet, vertelt de vakcoördinator in een presentatie: 'maximum 7 bladzijden'. Ik heb er 12. Way to go.

Ramptoerist

Legacy Member
Ike zei:
In het tweede semester ga ik elke week bij mijn promotor. Nooit een opmerking over de lengte van mijn werk.
Vandaag, een week voor het binnen moet, vertelt de vakcoördinator in een presentatie: 'maximum 7 bladzijden'. Ik heb er 12. Way to go.

beter te veel dan te weinig?:unsure:

Ike

Legacy Member
Ramptoerist zei:
beter te veel dan te weinig?:unsure:
Nah, daarin zijn ze redelijk streng hoor. :s
Enfin, ik ga morgen nog eens bij mijn promotor en we zien wel wat hij zegt.

Tibokio

Legacy Member
FFFUUUUU, in de les wiskunde heb ik al mijn oefeningen juist kunnen oplossen, maar nu ik dat thuis studeer voor morgen, zie ik echt niet meer hoe ik de oplossingen heb gevonden...

En morgen test :sad:

Rizla+

Legacy Member
Eigenlijk een ergernis van zondag maar toch: zaterdag op Roots&Culture stond er een standje met singles, en tussen de singles zat een originele single van The Congos-Fisherman voor € 20. Zocht die echt al enorm lang, en normaal is het veel duurder, dus wou even geld afhalen. Kom ik terug aan die zaal, mocht ik niet meer binnen van die security omdat het "te laat" was. Het optreden duurde daarna wel nog 2 uur (ben toch nog binnen kunnen geraken, maar de stand was toen weg :()

Ike

Legacy Member
Rizla+ zei:
Eigenlijk een ergernis van zondag maar toch: zaterdag op Roots&Culture stond er een standje met singles, en tussen de singles zat een originele single van The Congos-Fisherman voor € 20. Zocht die echt al enorm lang, en normaal is het veel duurder, dus wou even geld afhalen. Kom ik terug aan die zaal, mocht ik niet meer binnen van die security omdat het "te laat" was. Het optreden duurde daarna wel nog 2 uur (ben toch nog binnen kunnen geraken, maar de stand was toen weg :()
€1 op iTunes.

midas

Legacy Member
Verveling op school en ik zet gewoon reactie op iemand zijn fb en plots begint hij heel te flippen op mij enal oO

hatetn

Legacy Member
blijkbaar was hetgeen ik vanmiddag gegeten heb toch niet meer goed.
het was een paar dagen over tijd maar het rook goed, zag er goed uit en smaakte nog goed.

in de omgekeerde richting is het al een heel stuk minder:doh:

Arifiene

Legacy Member
Gotver stomme Soekie.
Liefthread weer dicht.

Kzal dan maar géén ijsje gaan eten :ironic:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan