Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GosU

Legacy Member
Die soekie begint op m'n systeem te werken...

Edit: zie net dat ze gebanned is. Voor hoelang? Mag eigenlijk wel bij glimlach dan :D. Sinds zij de heb jij een lief thread volspamt is het er enorm achteruit gegaan.

Edit2: Een enorm opgeblazen egomens. Check de heb je een lief thread, zal je snel meezijn. Hoelang hou je het vol om haar posten te lezen? Letterlijk boeken van haar egotrippend zelf vol.

a206100

Legacy Member
GosU zei:
Die soekie begint op m'n systeem te werken...

Edit: zie net dat ze gebanned is. Voor hoelang? Mag eigenlijk wel bij glimlach dan :D. Sinds zij de heb jij een lief thread volspamt is het er enorm achteruit gegaan.

Edit2: Een enorm opgeblazen egomens. Check de heb je een lief thread, zal je snel meezijn. Hoelang hou je het vol om haar posten te lezen? Letterlijk boeken van haar egotrippend zelf vol.

Mijn ergernis van vandaag is het feit dat men zo maar zit te bannen:D

Nu kunnen we niet meer lachen. lol

Eerlijk gezegd vraag ik me af waarom men haar zo snel bant het is niet dat ze zich racistisch gedroeg, of andere extreem verwerpelijke dingen zei ofzo. Ach ja ze heeft een ego, maar ik vind dat je niet kan oordelen enkel op basis van tekst. En daarbij er is nog zoiets als vrije meningsuiting e.

glashelder

Legacy Member
Meh, heb-je-lief-thread dat weer gesloten is omdat 2-3 mensen lastig doen. 't Is een beetje zoals vroeger in het lager, dat de hele klas gestraft werd voor wat één iemand misdaan had :sad:

GosU

Legacy Member
Deleted Post
A forum moderator deleted a post of you in thread: Crysis 2:

Citaat:
Ik ga altijd in droomland. Meeste game's kosten er 52of53 die in frs makkelijk 65staan.
En is dicht bij m'n deur ook, dus geen problemen voor mij
The post was deleted with following reason:
noobs


M'n ergernis! Echt wat voor reden is dat nu? Ik ben een noob omdat ik mijn game in dreamland ga halen?

Michster

Legacy Member
glashelder zei:
Meh, heb-je-lief-thread dat weer gesloten is omdat 2-3 mensen lastig doen. 't Is een beetje zoals vroeger in het lager, dat de hele klas gestraft werd voor wat één iemand misdaan had :sad:

Inderdaad.:(
Al is de thread een beetje in een dipje, ik wacht nog steeds op de dag dat verhalen van drama, bedrog en opschepperij de pagina's overspoelen.:love:

N1CK

Legacy Member
Ike zei:
:rofl:
(Alex Agnew?)

Idd :p Op dat vlak ben ik dus echt een spons die vanalles in zich opneemt en ten gepaste tijde weer loslaat :unsure: Meestal vraag'k mezelf dan af waar'k dat heb opgepikt :p

GosU zei:
Nope, alex agnew. Is zijn stuk over het hiernamaals.

Geweldig stuk ^^

Tibokio

Legacy Member
GosU zei:
Deleted Post
A forum moderator deleted a post of you in thread: Crysis 2:

Citaat:
Ik ga altijd in droomland. Meeste game's kosten er 52of53 die in frs makkelijk 65staan.
En is dicht bij m'n deur ook, dus geen problemen voor mij
The post was deleted with following reason:
noobs


M'n ergernis! Echt wat voor reden is dat nu? Ik ben een noob omdat ik mijn game in dreamland ga halen?

Zoiets is er toch echt over? Dakantochnie, zoiets kunt gij toch niet goedkeuren..?

Solide

Legacy Member
GosU zei:
Deleted Post
A forum moderator deleted a post of you in thread: Crysis 2:

Citaat:
Ik ga altijd in droomland. Meeste game's kosten er 52of53 die in frs makkelijk 65staan.
En is dicht bij m'n deur ook, dus geen problemen voor mij
The post was deleted with following reason:
noobs


M'n ergernis! Echt wat voor reden is dat nu? Ik ben een noob omdat ik mijn game in dreamland ga halen?

Zalig, trollmods :lol:

GosU

Legacy Member
Tibokio zei:
Zoiets is er toch echt over? Dakantochnie, zoiets kunt gij toch niet goedkeuren..?

Idd, dit vind ik echt niet kunnen! Mij gewoon een verwijt maken omdat ik mijn spel in een winkel tegen mijn deur koop? Komaan zeg..

Selderijstok

Legacy Member
Ge wilt dan eens een andere gsm zoeken, heb je teveel keuze =/

Tibokio

Legacy Member
N1CK zei:
Toen'k daarstraks de eerste moddergooiposts van Soekie en de tegenpartij zag, wist'k al dat'm dichtgesmeten zou zijn wanneer'k terug thuis zou zijn :D

Vraagje; leest dat eigenlijk ambetant als'k typ zoals'k spreek ?

Nah, ik vind dat het goed leest. :p Ik schrijf zelf ook af en toe zo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan