Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Sinds zij de heb jij een lief thread volspamt is het er enorm achteruit gegaan.GosU zei:Die soekie begint op m'n systeem te werken...
Edit: zie net dat ze gebanned is. Voor hoelang? Mag eigenlijk wel bij glimlach dan. Sinds zij de heb jij een lief thread volspamt is het er enorm achteruit gegaan.
Edit2: Een enorm opgeblazen egomens. Check de heb je een lief thread, zal je snel meezijn. Hoelang hou je het vol om haar posten te lezen? Letterlijk boeken van haar egotrippend zelf vol.

brechen zei:di blonde van in true blood, die met haar spleet tussen de tanden.

glashelder zei:Meh, heb-je-lief-thread dat weer gesloten is omdat 2-3 mensen lastig doen. 't Is een beetje zoals vroeger in het lager, dat de hele klas gestraft werd voor wat één iemand misdaan hadad:


Ike zei:
(Alex Agnew?)
Op dat vlak ben ik dus echt een spons die vanalles in zich opneemt en ten gepaste tijde weer loslaat
Meestal vraag'k mezelf dan af waar'k dat heb opgepikt 
GosU zei:Nope, alex agnew. Is zijn stuk over het hiernamaals.
GosU zei:Deleted Post
A forum moderator deleted a post of you in thread: Crysis 2:
Citaat:
Ik ga altijd in droomland. Meeste game's kosten er 52of53 die in frs makkelijk 65staan.
En is dicht bij m'n deur ook, dus geen problemen voor mij
The post was deleted with following reason:
noobs
M'n ergernis! Echt wat voor reden is dat nu? Ik ben een noob omdat ik mijn game in dreamland ga halen?
das idd wel nog een lekkereArifiene zei:
*rrr*

GosU zei:Deleted Post
A forum moderator deleted a post of you in thread: Crysis 2:
Citaat:
Ik ga altijd in droomland. Meeste game's kosten er 52of53 die in frs makkelijk 65staan.
En is dicht bij m'n deur ook, dus geen problemen voor mij
The post was deleted with following reason:
noobs
M'n ergernis! Echt wat voor reden is dat nu? Ik ben een noob omdat ik mijn game in dreamland ga halen?

Tibokio zei:Zoiets is er toch echt over? Dakantochnie, zoiets kunt gij toch niet goedkeuren..?
glashelder zei:


N1CK zei:Toen'k daarstraks de eerste moddergooiposts van Soekie en de tegenpartij zag, wist'k al dat'm dichtgesmeten zou zijn wanneer'k terug thuis zou zijn
Vraagje; leest dat eigenlijk ambetant als'k typ zoals'k spreek ?
Ik schrijf zelf ook af en toe zo.