Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
Net mijn gsmrekening bekeken, zit al aan € 50 voor deze "maand" (nog 1 week te gaan) :cry:

N1CK

Legacy Member
Dat'k altijd ten laatste om 7u wakker ben, ook lig'k er zoals vannacht pas om 4u in.

'k Zien er lief uit ook.

blackman

Legacy Member
Ik word hier wakker naast een plas kots om half negen. Blijkt dat ik gisteren op een dagdisco echt ultramarginaal aan het wezen was en om 9:30 ben doorgegaan. Buiten het feit dat ik mijn vriendin zo te zien compleet genegeerd heb ben ik ook nog eens mijn kotsleutel kwijt (maar ik ken niemand op kot en ik bevind me momenteel op men kot).


Wtf.

Mr fuck ik wil echt mijne sleutel terug!

Fraze

Legacy Member
Ziek, deze nacht geen oog dicht gedaan.

'k Zien er ook lief uit N1CK.

Oldskooler

Legacy Member
Windows media player 12 stinkt.
Moet altijd switchen tussen 2 schermen. Het videoscherm heeft geen opties/menu's.

Bart Religion

Legacy Member
Dennoman zei:
Mijn sociale luiheid kan toch erg zijn :p

Voornemen: als cadeau voor iemand een foto van haar Facebook ergens op glanspapier afdrukken en die dan laten inkaderen.

What it became: 20 minuten voor de GB sluit nog rap een fles cava gaan kopen.

't Is de geste die telt zeker :unsure:

Toch nog altijd beter dan 20 minuten nadat de GB sluit voor een gesloten deur te komen staan en als cadeau niet meer te hebben dan een loze belofte dat je volgende keer pas een cadeau gaat hebben. Wat er dan nooit van komt.

Karre

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Antibiotica en alcohol, slecht combo.

Iedereen weet toch dat je niet mag drinken als je dat neemt.

OT:

Verveling. Ik moet dringend eens een bezigheid voor thuis vinden op series en films bekijken en gamen na.

blackman

Legacy Member
blackman zei:
Ik word hier wakker naast een plas kots om half negen. Blijkt dat ik gisteren op een dagdisco echt ultramarginaal aan het wezen was en om 9:30 ben doorgegaan. Buiten het feit dat ik mijn vriendin zo te zien compleet genegeerd heb ben ik ook nog eens mijn kotsleutel kwijt (maar ik ken niemand op kot en ik bevind me momenteel op men kot).


Wtf.

Mr fuck ik wil echt mijne sleutel terug!

Kotsleutel lag bij de vriendin, wtf. :eek:

Gundosao

Legacy Member
Een verplichte schriftelijke voorbereiden voor mijn examen... Tof, ik leer normaal alles mondeling --'

pinoken

Legacy Member
Gundosao zei:
Een verplichte schriftelijke voorbereiden voor mijn examen... Tof, ik leer normaal alles mondeling --'

Ik ook, als ik iets verplicht schriftelijk moet voorbereiden zijn mijn punten meestal niet om aan te zien. Als ik iets 3 keer lees of gewoon mondeling overloop dan ken ik dat. Als je dat moet opschrijven ben je meer geconcentreerd op het woord dat je aan het opschrijven bent dan de context waar het in moet staan.

Dennoman

Legacy Member
pinoken zei:
Kheb op nog maar 1 plek ergere klanten gehad en dat was in bobiaanland (pretpark), daar heb je echt onbeschofte mensen aan je kassa.
Als ik het goed begrijp, lach jij "domme mensen" uit (ocharme een wat oudere mens die niet weet hoe een moderne camera werkt, wat voor fucking prick kunt ge zijn) en toch denk je dat het BOBIAANLAND is?
Bart Religion zei:
Toch nog altijd beter dan 20 minuten nadat de GB sluit voor een gesloten deur te komen staan en als cadeau niet meer te hebben dan een loze belofte dat je volgende keer pas een cadeau gaat hebben. Wat er dan nooit van komt.
Al een geluk dat ik de openingsuren van mijne GB ken dan :p Ik wou afspraken combineren en 'k had gevraagd of ze niet naar ne maat zijn kot wilden komen om te luisteren naar een steengoeie muzikant die daar kwam jammen. Ze waren eerst laaiend enthousiast, ik neem die fles cava mee, en uiteindelijk zijn ze niet komen opdagen omdat er een paar mensen van de groep moeilijk over deden. Fuck 'em.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan