Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een gat gelijk ne bobiaan.Drew zei:Da zijn van die apen he

Arifiene zei:Stomme nmbs, weer vertraging.
Stomme ik die altijd over me heen laat lopen.
Bah bah bah.

Nooit naar de site van De Lijn kijken. Ik krijg daar letterlijk nooit correcte informatie van. Uren kloppen niet, lijnen, trajecten, ...N1CK zei:Die klote routeplanner van De Lijn die me maar geen tramlijnen wil weergeven![]()
Dennoman zei:Nooit naar de site van De Lijn kijken. Ik krijg daar letterlijk nooit correcte informatie van. Uren kloppen niet, lijnen, trajecten, ...
Hier nochtans nooit problemen met die site...Dennoman zei:Nooit naar de site van De Lijn kijken. Ik krijg daar letterlijk nooit correcte informatie van. Uren kloppen niet, lijnen, trajecten, ...
N1CK zei:Waar dan wel ? Ter plekke ? Want ik ben al aan't twijfelen om nu gewoon in Antwerpen te gaan uitzoeken hoe ik binnen 2 weken op tijd op men bestemming geraak -_-
Genoeg mensen op 't forum aan wie ge het gewoon efkes kunt vragen hoor. Waar moet ge zijn? De meeste sinjoren kennen de tramhaltes in 't stad wel vanbuiten. 't Is ook niet echt moeilijk als ge er een beetje mee vertrouwd zijt, er zijn maar 5-6 lijnen.N1CK zei:Waar dan wel ? Ter plekke ? Want ik ben al aan't twijfelen om nu gewoon in Antwerpen te gaan uitzoeken hoe ik binnen 2 weken op tijd op men bestemming geraak -_-
Rizla+ zei:Waar moet ge zijn?
Dennoman zei:Genoeg mensen op 't forum aan wie ge het gewoon efkes kunt vragen hoor. Waar moet ge zijn? De meeste sinjoren kennen de tramhaltes in 't stad wel vanbuiten. 't Is ook niet echt moeilijk als ge er een beetje mee vertrouwd zijt, er zijn maar 5-6 lijnen.
Google Maps helpt ook, als 'k mij niet vergis geeft die de correcte lijnen weer als ge op een tramhalte klikt vlakbij waar ge moet zijn.
Borri zei:Man bij hond in lubbeek
Stomme bende emo's, da geeft lubbeek ne slechte naam e !

N1CK zei:Havanalaan
Via Google Maps krijg ik geen info over die tramlijnen, alleen de standaardopties zoals routebeschrijving, enz...
Dichtbij die Havanalaan zie ik wel Antwerpen-Noorderdokken, maar 'k vraag me af of ik niet beter lijn 6 neem naar de Kinepolis en vandaar te voet ga of er effectief iets is dat me dichterbij kan brengen zonder al teveel tijdverlies. Moet er om 09u15 toch zijn.
Dan wandel'k liever
Ramptoerist zei:zijde zeker dat het havanalaan is en niet havanastraat?
havanalaan antwerpen - Google Maps
Lorim zei:Havanastraat bedoelt ge? das vlak naast antw noorderdokken (station) als ik mij nie vergis
N1CK zei:Ja, sorry
Klopt. Maar 't zal dan maar die tram worden, met de trein ben'k er al 50 minuten te vroeg.
Maar hoe lang ben'k dan onderweg van Antwerpen-Centraal naar de Metropolis ?