Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Borri

Legacy Member
Man bij hond in lubbeek
Stomme bende emo's, da geeft lubbeek ne slechte naam e !

N1CK

Legacy Member
Die klote routeplanner van De Lijn die me maar geen tramlijnen wil weergeven :sop:

Arifiene

Legacy Member
Stomme nmbs, weer vertraging.

Stomme ik die altijd over me heen laat lopen.

Bah bah bah.

Dennoman

Legacy Member
N1CK zei:
Die klote routeplanner van De Lijn die me maar geen tramlijnen wil weergeven :sop:
Nooit naar de site van De Lijn kijken. Ik krijg daar letterlijk nooit correcte informatie van. Uren kloppen niet, lijnen, trajecten, ...

N1CK

Legacy Member
Dennoman zei:
Nooit naar de site van De Lijn kijken. Ik krijg daar letterlijk nooit correcte informatie van. Uren kloppen niet, lijnen, trajecten, ...

Waar dan wel ? Ter plekke ? Want ik ben al aan't twijfelen om nu gewoon in Antwerpen te gaan uitzoeken hoe ik binnen 2 weken op tijd op men bestemming geraak -_-

Rizla+

Legacy Member
Dennoman zei:
Nooit naar de site van De Lijn kijken. Ik krijg daar letterlijk nooit correcte informatie van. Uren kloppen niet, lijnen, trajecten, ...
Hier nochtans nooit problemen met die site...
N1CK zei:
Waar dan wel ? Ter plekke ? Want ik ben al aan't twijfelen om nu gewoon in Antwerpen te gaan uitzoeken hoe ik binnen 2 weken op tijd op men bestemming geraak -_-

Waar moet ge zijn?

OT: Mijn buren die komen klagen dat mijn muziek te luid staat (terwijl mijn versterker amper op 3 staat, terwijl ik wel elke avond naar hun schlagergezeik moet luisteren, en als ik daarvan iets zeg moet ik maar meeluisteren naar "hun levenslied". Shit man, bende egoïsten.

Dennoman

Legacy Member
N1CK zei:
Waar dan wel ? Ter plekke ? Want ik ben al aan't twijfelen om nu gewoon in Antwerpen te gaan uitzoeken hoe ik binnen 2 weken op tijd op men bestemming geraak -_-
Genoeg mensen op 't forum aan wie ge het gewoon efkes kunt vragen hoor. Waar moet ge zijn? De meeste sinjoren kennen de tramhaltes in 't stad wel vanbuiten. 't Is ook niet echt moeilijk als ge er een beetje mee vertrouwd zijt, er zijn maar 5-6 lijnen.

Google Maps helpt ook, als 'k mij niet vergis geeft die de correcte lijnen weer als ge op een tramhalte klikt vlakbij waar ge moet zijn.

N1CK

Legacy Member
Rizla+ zei:
Waar moet ge zijn?

Havanalaan

Dennoman zei:
Genoeg mensen op 't forum aan wie ge het gewoon efkes kunt vragen hoor. Waar moet ge zijn? De meeste sinjoren kennen de tramhaltes in 't stad wel vanbuiten. 't Is ook niet echt moeilijk als ge er een beetje mee vertrouwd zijt, er zijn maar 5-6 lijnen.

Google Maps helpt ook, als 'k mij niet vergis geeft die de correcte lijnen weer als ge op een tramhalte klikt vlakbij waar ge moet zijn.

Via Google Maps krijg ik geen info over die tramlijnen, alleen de standaardopties zoals routebeschrijving, enz...

Dichtbij die Havanalaan zie ik wel Antwerpen-Noorderdokken, maar 'k vraag me af of ik niet beter lijn 6 neem naar de Kinepolis en vandaar te voet ga of er effectief iets is dat me dichterbij kan brengen zonder al teveel tijdverlies. Moet er om 09u15 toch zijn.

Dan wandel'k liever

Bluto

Legacy Member
Borri zei:
Man bij hond in lubbeek
Stomme bende emo's, da geeft lubbeek ne slechte naam e !

Maak u geen zorgen. Niemand kent Lubbeek;)

Mijn ergernis: Vroeg opgestaan om aan een groepswerk te gaan werken. Natuurlijk had niemand in de groep de literatuur deftig gelezen, zodat we eigenlijk niks konden doen. Na 10 minuten besluiten we dan maar dat iedereen de teksten eerst moet lezen en dat we het werk wel via mail zullen maken. Dat is nu elke keer hetzelfde bij zo'n groepswerk :doh:

Dennoman

Legacy Member
Als da helemaal op 't noord (Luchtbal) is zou ik toch den trein pakken ze :p Metropolis is toch in Merksem?

Ramptoerist

Legacy Member
N1CK zei:
Havanalaan



Via Google Maps krijg ik geen info over die tramlijnen, alleen de standaardopties zoals routebeschrijving, enz...

Dichtbij die Havanalaan zie ik wel Antwerpen-Noorderdokken, maar 'k vraag me af of ik niet beter lijn 6 neem naar de Kinepolis en vandaar te voet ga of er effectief iets is dat me dichterbij kan brengen zonder al teveel tijdverlies. Moet er om 09u15 toch zijn.

Dan wandel'k liever


zijde zeker dat het havanalaan is en niet havanastraat?
havanalaan antwerpen - Google Maps

Lorim

Legacy Member
Havanastraat bedoelt ge? das vlak naast antw noorderdokken (station) als ik mij nie vergis


Edit: en OT: de site van de lijn is al een levenslange ergernis. Ik snap ook niet dat ze dat niet updaten en het maken zoals de trajectplanner van de nmbs site. Die is tenminste nog duidelijk als je wat met die site kan werken. (want gebruiksvriendelijk was die ook niet toen ik die voor het eerst zag)

$anka

Legacy Member
pff iphone is nog steeds onderweg. had gehoopt hem voort weekend te hebben, maar zal maar eerst dinsdag of woensdag geleverd worden

Lorim

Legacy Member
De trams ken ik daar echt niet, en tis nu ook niet dat die buurt de moeite is om 50 min te gaan rondhangen :p.

N1CK

Legacy Member
Straks koop ik me gewoon een goedkoop wrak en rij ik mezelf er wel naartoe.
Dju toch :p

Ramptoerist

Legacy Member
N1CK zei:
Ja, sorry



Klopt. Maar 't zal dan maar die tram worden, met de trein ben'k er al 50 minuten te vroeg.
Maar hoe lang ben'k dan onderweg van Antwerpen-Centraal naar de Metropolis ?

er rijden ook bussen van de rooseveltplaats naar de metropolis he, moet ge gewoon nog de baan oversteken en ge zijt er. maar de tram stopt eigenlijk vlakbij de ingang zelf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan