Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Karre zei:Zonet een belastingsbrief ontvangen met een mededeling in dat ik geen belastingen moet betalen omdat ik niet werk. Wat een onkunde toch bij de overheid. En wellicht krijgt iedereen die nog niet werkt en meerderjarig is wel dit zeker? Stel je eens voor hoeveel papier en geld (al is dat niet zo extreem duur maar het is toch geld dat men kan besparen) men kan besparen door gewoon niets op te sturen als je geen belastingen moet betalen.

Ben jij een racist?
Wat?

Bluto zei:Er is toch iets serieus mis met Duitsers, heb ik de indruk. Ik heb vandaag een Duits meisje ontmoet en ze vroeg me een aantal dingen over Antwerpen. Het ging ongeveer zo:
Zij: En is antwerpen niet bekend om de diamanthandel?
Ik: Inderdaad.
Zij: Dat zal daar wel een sjieke buurt zijn met al die kantoren en diamantwinkels? Ik zou dat wel eens willen zien.
Ik: Nee, eigenlijk niet. Integendeel. Het is best wel een lelijke buurt. Ik zou daar nu niet speciaal heen gaan als ik antwerpen zou bezoeken. Ik kom er zelf ook niet vaak. Veel Belgen zie je daar ook niet. Vooral joden en Indiërs.
Zij: Joden?
Ik: Uhm, ja. Die sector is vooral in joodse handen, hoewel het de laatste tijd stilletjesaan overgenomen wordt door Indîërs.
Zij: Wat?Ben jij een racist?
Ik:Wat?
Zij: Je zei dat de joden het allemaal in handen hebben!
Ik: Euhm, ja. Dat klopt ook ongeveer.
Zij: Maar wat zeg jij toch? Je moet daar mee oppassen.
Ik: Wat is het probleem? Dat is gewoon een feit.
Zij: Ja ja....
Blijkbaar dacht ze dat ik een antisemiet was die ervan overtuigd was dat de joden over de wereld heersen en de gehele economie in handen hebben![]()
Poepoei zei:2 Subways in Leuven en ze zijn allebei gesloten :/
Ge hebt gewoon een maf wijf ontmoetBluto zei:Er is toch iets serieus mis met Duitsers, heb ik de indruk. Ik heb vandaag een Duits meisje ontmoet en ze vroeg me een aantal dingen over Antwerpen. Het ging ongeveer zo:
Zij: En is antwerpen niet bekend om de diamanthandel?
Ik: Inderdaad.
Zij: Dat zal daar wel een sjieke buurt zijn met al die kantoren en diamantwinkels? Ik zou dat wel eens willen zien.
Ik: Nee, eigenlijk niet. Integendeel. Het is best wel een lelijke buurt. Ik zou daar nu niet speciaal heen gaan als ik antwerpen zou bezoeken. Ik kom er zelf ook niet vaak. Veel Belgen zie je daar ook niet. Vooral joden en Indiërs.
Zij: Joden?
Ik: Uhm, ja. Die sector is vooral in joodse handen, hoewel het de laatste tijd stilletjesaan overgenomen wordt door Indîërs.
Zij: Wat?Ben jij een racist?
Ik:Wat?
Zij: Je zei dat de joden het allemaal in handen hebben!
Ik: Euhm, ja. Dat klopt ook ongeveer.
Zij: Maar wat zeg jij toch? Je moet daar mee oppassen.
Ik: Wat is het probleem? Dat is gewoon een feit.
Zij: Ja ja....
Blijkbaar dacht ze dat ik een antisemiet was die ervan overtuigd was dat de joden over de wereld heersen en de gehele economie in handen hebben![]()
alle Duitse jongeren die ik tot nu toe heb mogen ontmoeten waren allemaal héél goed mee 
CosMiced zei:morgen weekje barcelona met school, totlaal geen goesting in![]()

Bluto zei:Er is toch iets serieus mis met Duitsers, heb ik de indruk. Ik heb vandaag een Duits meisje ontmoet en ze vroeg me een aantal dingen over Antwerpen. Het ging ongeveer zo:
...
Blijkbaar dacht ze dat ik een antisemiet was die ervan overtuigd was dat de joden over de wereld heersen en de gehele economie in handen hebben![]()

Dillyracer zei:Jep, ik krijg al sinds mijn 17 die brief.
Toen ik de brief zag zitten in de bus dacht ik dat ik weer zou moeten betalen, gelukkig niet._DKsissor_ zei:zijt blij , duurdere broodjes gaat ge nergens vinden.

Inspector Monkfish zei:Ah, was dat niet het geval?![]()
joden hebben veel macht, maar ik denk niet dat ze als poppenspelers aan de touwtjes van het wereldgebeuren trekken.pinoken zei:Zoekt ge een goed broodje dat toch goedkoop is?
Maak het zelf![]()
Bluto zei:Meestal waren mijn ontmoetingen met duitsers inderdaad positieve ervaringen, maar ik heb sterk de indruk dat (politieke) correctheid er daar hard ingeramd wordt. Ze zijn daar precies echt bang om het kleinste foutje te maken en onbeleefd of kwetsend over te komen.
Idd wel duur, maar voor die ene keer op een semester dat ik daar een broodje wil gaan halen, kan dat er nog wel af. 't Is imo ook niet echt te vergelijken met ne smos ofzo._DKsissor_ zei:zijt blij , duurdere broodjes gaat ge nergens vinden.
Kan wel, er hing een blad op de deur waarop stond dat ze later open gingen (in crappy engelsns boy zei:Kben daarstraks langs die in de naamse gepasseerd, en die leek toch open![]()
)
_DKsissor_ zei:zijt blij , duurdere broodjes gaat ge nergens vinden.