Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Duckwhisperer

Legacy Member
deathsythe zei:

Inderdaad :)

Toppunt van al was dat ik kort daarvoor aan het lachen was omdat een vriend van mij was gevallen.
Op de moment dat ik viel wou ik juist naar iemand toestappen om die ook te duwen.

Boontje komt om zijn loontje zeggen ze zeker? :sad:

Torche

Legacy Member
Godverdoeme, chauffage springt tegenwoordig automatisch af om 23u en 't is hier nu om te bevriezen. Zal maar gaan slapen, merci kotbaas. :angry:

Poplipo

Legacy Member
Doeme, da's nu den eerste keer da'k hier echt kou heb, nrml viel da altijd wel mee, maar nu :p

viewer

Legacy Member
was juist mijne goudvis aant uitlaten, voordat ik terug thuis was al een dikke bevroren laag bovenaan de kom.

Kwou der eerst wa zout bijkappen, maar op het doosje stond dat het een zoetwatervis is :(

EagleEye

Legacy Member
Torche zei:
Godverdoeme, chauffage springt tegenwoordig automatisch af om 23u en 't is hier nu om te bevriezen. Zal maar gaan slapen, merci kotbaas. :angry:
Hier slaat de chauffage gewoon ni meer op... Mazout was op (is nu terug bijgevuld), maar er zal wat vuil in dat systeem gekomen zijn. En dat is plezant zenne, een oud en zeer slecht geïsoleerd huis zonder CV. Enkel in 2 kamers hebben we nog een houtstoof staan.

We hebben dan ook nog een boiler die we normaal enkel tijdens de zomer gebruiken, die nu dus aanstaat, maar ik kan de mazoutboiler niet meer van het systeem afsluiten: de kraan is daar gewoon volledig dichtgevroren. Als er morgen maar niets kapot is :/

AssassiN

Legacy Member
Careless zei:
wanneer je een opdracht moet doen en alles op het laatste doet.

Ik heb ook da probleem :(, ik zeg altijd van: jah, vandaag aan werken. Tis dan et einde van de dag, geen zak aan gedaan. 4 jaar geleden was da geen probleem, ik deed da direct. Nu moek alles op het laatste rap rap rap doen. Ik moet nu ook werken aan men GIP, dinsdag een verbetering indienen(dat al een groot deel gedaan is) en tegen de week erachter een ander deel indienen(waar ik nog moet aan beginnen, namelijk een economisch bedrijfsanalyse).

Decay

Legacy Member
Mensen in de nachtwinkel die zagen over te hoge prijzen. Je hoeft niets te kopen shit on a stick!

vloet

Legacy Member
Ergernissen van vandaag en de afgelopen weken: Israël, VS, VN, Europa, Hamas, Livni, Barak, De Gucht, Duitsland, de mensheid, ...

lttuvix

Legacy Member
een beunhaas van een kernlid int JH die ik serieus moet gaan aanspreken, en daardoor ook men zaterdagavond naar de zak gebracht :angry:

vloet

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Welkom op deze aardbol :woohoo:

lol, dankuwel. Ik weet wel dat er meer zulke shit gebeurt en is gebeurd, maar dat neemt niet mijn recht weg om me erover te ergeren.

sluysen

Legacy Member
vloet zei:
lol, dankuwel. Ik weet wel dat er meer zulke shit gebeurt en is gebeurd, maar dat neemt niet mijn recht weg om me erover te ergeren.

en het nut daarvan is?
je ergeren aan iets waar je totaal niets mee te maken hebt en totaal niets aan kan doen.. nogal lame imo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan