Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
BaBsie zei:
Viandel is gelijk ne curryworst ma me zon krokant laagje rond. Mammoet ken ik van naam maar ik weet nie welke het is :unsure:

Ik neem altijd ne Bicky dus :p

Het was een mammoet :love:

tom1

Legacy Member
Kowlier zei:
fysica. ik versta daar de ballen van, aangezien enig logisch inzicht mij ontbreekt. al de 5e keer dak fysica 1 moet studeren :cry: en tzal weer niet luken...

Doet gij nog Bio IR?

Kowlier

Legacy Member
nee gij. veel te veel blokken voor mij :p alsek moe kiezen tussen 4u blokken en diploma en 8u blokken en diploma (per dag eh) was mijn keuze snel gemaakt. ik heb echt een hartgrondig hekel aan studeren....

Duckwhisperer

Legacy Member
dacuba zei:
Hier van tzelfde met m'n GIP.. kmoet dringend beginne (woensdag afgeven), geen goesting..
Ge moet dat slim spelen é.
Wij werken per 3 aan onze gip. (de andere groepjes slechts met 2 personen)
Onze gip wordt wel strenger verbeterd maar dan nog valt het mee. :)

Nu is het nog allemaal redelijk simpel. Als in wat ratio analyses maken en wat info samenvoegen in een word document.
Voor informatica moeten we dan weer normaliseren.

Dit laat ik dus gewoon door mijn 2 kompanen doen.
En vanaf het (moeilijkere) programmeerwerk er is, schiet ik in gang. :)
Dus ik zit nog enkele weken goed :D

EternalSilence

Legacy Member
Die Somalische piraten, hun misdaad loont echt wel ..
Die mannen krijgen 3000 000 € via een parchute om een tanker weer te laten gaan. :wtf:
Meestal is dat maar een tiental man per kaping.

Waarom knallen ze al die mannen in hun speedbootjes gewoon niet naar de haaien, ipv dit toe te laten.
En als ze dan opgepakt worden, worden ze uitgeleverd aan de somalische ordediensten, en ik ben vrijwel zeker dat die piraten hun eigen vrijheid terug kopen (met al die duizenden dollars dat ze verdienen).

tuesadorable

Legacy Member
Er waren er toch verdronken met dat geld?

Mijn ma doet echt ongelooflijk stom sinds ze weet dat ik weer op dieet ben. Ze zit gelijk dingen te maken die we echt normaal niet eten (we eten normaal vrij vetvrij) en als ik er dan een opmerking op geef begint ze over dat de melk in mijn koffie én de liters koffie me vooral verdikken. Ja hallo, 't zijn examens. Ik drink eens graag iets anders dan water dan.

En mijn pa, die elke dag kan gaan fitnessen omdat hij dopt, is in één week 3 kilo af en dan begint diene ook van 'ja, dat vleugje melk is soms wel wat te veel'. In een tas van ne halve liter. Komaan mannen. Mijn ma is gewoon jaloers en mijn pa is ne freak als hij aan 't diëten slaat.

EternalSilence

Legacy Member
tuesadorable zei:
Er waren er toch verdronken met dat geld?

ja een paar of 7
met dan een plastieken zak bij elk van hen, waar 153 000 dollar in zit.
ik denk dat ik ook eens een paar bootjes ga kapen.

kb3n

Legacy Member
Verdomse protestacties die WEERAL uitmonden in een grote "maak alles kapot" actie.
"Oorlog in Israël !!" "Laten we Antwerpen, Brussel afbreken ! Dit lost het op !" ...

brandon1

Legacy Member
kb3n zei:
Verdomse protestacties die WEERAL uitmonden in een grote "maak alles kapot" actie.
"Oorlog in Israël !!" "Laten we Antwerpen, Brussel afbreken ! Dit lost het op !" ...


Ach, nieuwe Belgen mogen nu eenmaal meer dan een ander :ironic:

ironhorn

Legacy Member
voorlopige planning en inhoudstafel van eindwerk, waarvan ik nog tegoei over het onderwerp aant nadenken ben (beleidsparticipatie van kansarmen)

AssassiN

Legacy Member
dacuba zei:
Jup wij moeten tussentijdse versies afwerken.. nuja, de leerlingen van vorig jaar zeiden dat ze niet écht streng zijn op "te laat" maar tis nie bevorderlijk.. Ik denk dat de GIP in 't totaal hier op 1700 punten staat, not sure.. Telt voor 30% ofzo van het hele totaal (alle punten int 6e) mee dacht ik :)

Bij mij is het ook allemaal tussentijds, deel per deel afgeven. Wanneer de volgende deel afgegeven moet worden, moet de vorige deel ook al verbeterd zijn en erbij zitten. Ik heb ook nog mijn eindwerk waarvoor ik nu elke woensdagnamiddag na men bedrijf moet gaan voor eraan te kunnen werken.
Het is hier ook appart werken, niets van samenwerk.
Bij mij staat dat op ongeveer 1200 punten.
Enige probleem, ze zeggen dat ik te beknopt ben :(. Ik ben altijd al iemand geweest die zo ni erover kan zeveren, bij mij is het altijd kort.

Vandaag er wat aan gewerkt, men vorige deel verbetert. Van 10 pagina's naar 21. Misschien gaan ze deze keer iets positiefs van mijn werkje kunnen zeggen.

[LRRP]

Legacy Member
dacuba zei:
Jup, die mogen ze van mijn part een enkeltje naar Gaza betalen. Ik wil gerust bijleggen :)

Er zijn altijd wel een paar heethoofden die de boel omzeephelpen...

KiPpIe

Legacy Member
Maar begrijpen jullie nu niet dat die jongeren gefrustreerd zijn omdat de Belgische overheid de oorlog niet stopt? :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan