Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lttuvix

Legacy Member
een beunhaas die men zaterdag avond heeft verneukt omdat hij nen beunhaas is

Darks

Legacy Member
Heel de BBC2-avond naar de maan omdat er dikke zweterige mannen cafésport aan het doen waren :unsure:

Darts kampioenschap of zo, moest weer uitlopen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Darks zei:
Heel de BBC2-avond naar de maan omdat er dikke zweterige mannen cafésport aan het doen waren :unsure:

Darts kampioenschap of zo, moest weer uitlopen.

'k Krijg het daar ook altijd van, en ik kijk nochtans zo graag BBC :(

antHraxx

Legacy Member
Ironhorn zei:
voorlopige planning en inhoudstafel van eindwerk, waarvan ik nog tegoei over het onderwerp aant nadenken ben (beleidsparticipatie van kansarmen)

Ik snap het punt niet goed van op voorhand een inhoudstafel te maken, meestal doe je dat toch acheraf. Tijdens je werk heb je toch een beter zicht waar je naartoe wil?
Nuja, moet dat ook doen

Ergernis: Overmorgen weeral deel eindwerk inleveren, mag dus nog serieus doorwerken...

Crashtestdummy

Legacy Member
kem ongelooflijk veel zeer aan mijn gat, kzit me een korst op de linkerkaak :/

blijkbaar bennek weggelopen van ne maat die mij naar huis wilde voeren omdak te zat was vo te rijden, ma ik dacht da em mij wilde ontvoeren en later dachtek dat ie mij ging afzetten ten midden ten lande... uiteindelijk zelfs de verkeerde deur proberen open te doen. kzen gewoon effkes paranoia gegaan van den drank wss :s

vandaag ging ik mijn auto gaan ophalen en kvond em nie, dus kdacht da em getsjoept was om achter 10 minuten tot het besef te komen da em op een andere parking stond :doh:

Crosserke

Legacy Member
oftewel " ik pen mijn marginaliteit neer op het 9lives ergernis topic " dag

de keren dat gij al iets op de drank hebt gestoken is ontelbaar , ne normale mens zou dat allang als teken zien om te minderen maar bij u blijven de marginale verhalen en hersenspinsels maar komen elk weekend

Adrei

Legacy Member
Haha, lachen dude87. :p
Hoe kwam gij er nu op dat uw maat u wou ontvoeren.

@Rest, als het u toch niet boeit, negeer hem dan toch gewoon? Die gast geeft sommige mensen een glimlach tenminste!

Crosserke

Legacy Member
Adrei zei:
Haha, lachen dude87. :p
Hoe kwam gij er nu op dat uw maat u wou ontvoeren.

@Rest, als het u toch niet boeit, negeer hem dan toch gewoon? Die gast geeft sommige mensen een glimlach tenminste!

als dat uwe glimlach vd dag is zegt da evenveel over u als hem :doc:

ng

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Die Somalische piraten, hun misdaad loont echt wel ..
Die mannen krijgen 3000 000 € via een parchute om een tanker weer te laten gaan. :wtf:
Meestal is dat maar een tiental man per kaping.

Waarom knallen ze al die mannen in hun speedbootjes gewoon niet naar de haaien, ipv dit toe te laten.
En als ze dan opgepakt worden, worden ze uitgeleverd aan de somalische ordediensten, en ik ben vrijwel zeker dat die piraten hun eigen vrijheid terug kopen (met al die duizenden dollars dat ze verdienen).

Ooit al eens gedacht dat ze niet zomaar iedereen in een rubber bootje kunnen afschieten.
En dat ze onmogelijk ten allen tijde elke aanval kunnen voorkomen.

Tenzij ze natuurlijk bij elk schip beveiliging meesturen. Maar dat is, waarschijnlijk, niet te betalen.

Adrei

Legacy Member
Crosserke zei:
als dat uwe glimlach vd dag is zegt da evenveel over u als hem :doc:
Precies of ik zeg da da mijn glimlach van de dag is. Nog 23 uur en een halfuur te gaan eer de dag gedaan is!

ozkaaan

Legacy Member
weer niets gedaan voor school :s,
morgen ist examen c# en weer niets gedaan, snap echt niet wa da der mis is met me, ik heb dan altijd spijt dak niets gedaan heb ma dan ist al te laat.

Adrei

Legacy Member
ozkaaan zei:
weer niets gedaan voor school :s,
morgen ist examen c# en weer niets gedaan, snap echt niet wa da der mis is met me, ik heb dan altijd spijt dak niets gedaan heb ma dan ist al te laat.
Zo herkenbaar, ik ook bijna geen kloten gedaan tijdens vakantie en morgen al optica, ken er geen kloten van, maar dat is weliswaar omdat ik zelf nooit fysica gehad heb in het middelbaar.

Ook omdat ik maar 5 examens heb over 2 weken. Maar kom, we maken er het beste van. :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan