letokoloshe
Legacy Member
Ben deze morgen naar de belastingen gemoeten .... had een aanslagbiljet gekregen met 30.000 euro te betalen.
Die madam was zo eerlijk te zeggen en te bevestigen wat wij al dachten, dat het hier om een belachelijke fout ging ... moet nu eerlijk zijn , 30.000€ aan belastingen, ik moet daarvoor al iets verdienen ..
Maar nu het goede stuk ... als we dat betalen dan kunnen we een procedure starten om dat terug te krijgen maar als we dat niet betalen dan gaan ze eerst ne deurwaarder moeten sturen en dat brengt kosten mee ...
Belgische administratie ten top !
Die madam was zo eerlijk te zeggen en te bevestigen wat wij al dachten, dat het hier om een belachelijke fout ging ... moet nu eerlijk zijn , 30.000€ aan belastingen, ik moet daarvoor al iets verdienen ..
Maar nu het goede stuk ... als we dat betalen dan kunnen we een procedure starten om dat terug te krijgen maar als we dat niet betalen dan gaan ze eerst ne deurwaarder moeten sturen en dat brengt kosten mee ...
Belgische administratie ten top !
ad:
.


ook leuk