Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnDodger

Legacy Member
Voor de 2de keer tot inzicht gekomen dat ik beter kan gaan werken dan hogeschool, kmoet ook toegeven, ik bak er niks van .. *zucht*
Met een droevig diploma van't middelbaar in voeding waar ik ondertusse ook al niks meer van weet, of intresse in heb gaan werken zonder intresse.

life's goood <o:

Carrion

Legacy Member
?therapy? zei:
Strafwerk omdat men boek niet gekaft was... :wtf:
Moet ge daarvoor in het 6de middelbaar zitten? oO

Maar kom, 4 bladzijden is niets. Snel ffkes maken -_-"

gy zit ook op een ferm kutschool :p en daar kome ze mee af als het schooljaar al half om is :')

Dennoman

Legacy Member
?therapy? zei:
Strafwerk omdat men boek niet gekaft was... :wtf:
Moet ge daarvoor in het 6de middelbaar zitten? oO

Maar kom, 4 bladzijden is niets. Snel ffkes maken -_-"
:')
Made my day. Ge zit nog op zo'n nonnekesschool misschien?

Anarchist12911

Legacy Member
?therapy? zei:
Niet moeilijk als je uw boek maar krijgt in december :lol:

Zeg eens dat ze het aftrapt en haar boek zelf kaft. 't zou bij mij niet waar zijn geweest.

Zet het kot maar op stelten, ze gaan u echt niet van het school smijten of slechtere punten geven omdat ge weigert uw boek te kaften. :p

spray-bunny

Legacy Member
?therapy? zei:
Strafwerk omdat men boek niet gekaft was... :wtf:
Moet ge daarvoor in het 6de middelbaar zitten? oO

Maar kom, 4 bladzijden is niets. Snel ffkes maken -_-"
sint-lodewijkscollege? ook nog gezeten:)

Massman

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Zeg eens dat ze het aftrapt en haar boek zelf kaft. 't zou bij mij niet waar zijn geweest.

Zet het kot maar op stelten, ze gaan u echt niet van het school smijten of slechtere punten geven omdat ge weigert uw boek te kaften. :p

Ja, F*CK THE SYSTEM !!!!!!

Of je kan je boek kaften en gewoon maken dat iedereen tevreden is.

Waarom krijg ik steeds meer de indruk dat iedereen zich moet profileren?

Spectre

Legacy Member
n.w.a zei:
Ik geraak niet meer op adium :(

Ge moet de oude adium downloaden n.w.a. Microsoft heeft iets geüpdatet en nu kan de nieuwste adiumclient niet meer online ;)

128MB

Legacy Member
JohnDodger123 zei:
Voor de 2de keer tot inzicht gekomen dat ik beter kan gaan werken dan hogeschool, kmoet ook toegeven, ik bak er niks van .. *zucht*
Met een droevig diploma van't middelbaar in voeding waar ik ondertusse ook al niks meer van weet, of intresse in heb gaan werken zonder intresse.

life's goood <o:

word telenet installateur ^^

Anarchist12911

Legacy Member
Massman zei:
Ja, F*CK THE SYSTEM !!!!!!Waarom krijg ik steeds meer de indruk dat iedereen zich moet profileren?

Heb je het nu over een lerares die moeilijk doet omdat er een boek niet gekaft is, of wat?

Dan heb je gelijk, het is niet omdat ze slaag krijgt van haar pakistaanse vent, (omdat ze er hier geen kan krijgen) dat ze tegen klein mannen haar sexuele frustraties moet uitwerken. :p

Dennoman

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Dan heb je gelijk, het is niet omdat ze slaag krijgt van haar pakistaanse vent, (omdat ze er hier geen kan krijgen) dat ze tegen klein mannen haar sexuele frustraties moet uitwerken. :p
... :lol:

Massman

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Heb je het nu over een lerares die moeilijk doet omdat er een boek niet gekaft is, of wat?

Dan heb je gelijk, het is niet omdat ze slaag krijgt van haar pakistaanse vent, (omdat ze er hier geen kan krijgen) dat ze tegen klein mannen haar sexuele frustraties moet uitwerken. :p

Neen, ik heb het over jou. Waarom zou je nu je boek per sé niet kaften? Omdat jij vindt dat niemand wat te eisen heeft van jou? Omdat het maatschappelijke systeem niet werkt en je dus op alle mogelijke manieren het moet proberen tegen te werken?

Djeez ...

Spectre

Legacy Member
Ik kaft mijn boeken ook niet hoor :sop: Totaal geen nut imo.
Mijn ouders hebben die boeken trouwens gekocht wat het mijn bezit maakt.

Anarchist12911

Legacy Member
Massman zei:
Neen, ik heb het over jou. Waarom zou je nu je boek per sé niet kaften? Omdat jij vindt dat niemand wat te eisen heeft van jou? Omdat het maatschappelijke systeem niet werkt en je dus op alle mogelijke manieren het moet proberen tegen te werken?

Djeez ...

Waarom zou iemand per sé 4 bladzijdes straf moeten schrijven omdat een boek niet gekaft is? Omdat zij denkt dat ze zomaar alles kan eisen van iemand? Omdat het maatschappelijke systeem niet werkt en ze dus op alle mogelijke manier moet proberen belachelijk te doen?

Djeez ... :p

Het zijn meestal van die 'ouwe nonnekes' leerkrachten die idioot liggen te doen over allerlei pietluttige schoolregelkes, waarbij de kwaliteit van hun lesgeven vaak vér te zoeken is.

Massman

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Het zijn meestal van die 'ouwe nonnekes' leerkrachten die idioot liggen te doen over allerlei pietluttige schoolregelkes, waarbij de kwaliteit van hun lesgeven vaak vér te zoeken is.

Eerst krijgt ze slagen van haar Pakistaanse man, nu is't een ouw nonneke? Laat staan de clichés die je daar aanhaalt.

:puke:

Je schopt tegen schenen om te kunnen schoppen. Sommige van je kritieken op dit forum zijn sterk qua argumentatie, maar sommige zijn er gewoon om kritiek te kunnen leveren. 'T is één zaak om een maatschappelijk probleem aan te kaarten, een heel andere zaak om op alles en overal kritiek te leveren.

Dennoman

Legacy Member
'k Heb het al genoeg gehoord van mensen op 't forum via MSN en ik ga waarschijnlijk heel veel stront over mij heen krijgen hiervoor, maar ik begin echt ENORM genoeg te krijgen van al die car blogs. Ik zeg niet dat er geen autoliefhebbende community mag zijn, maar de blogsectie van 9lives is gewoonweg één grote car lovers club. Richt algauw een aparte community ofzo op, maar echt gaming-related en andere blogs gaan daardoor verloren. Ik bedoel komaan é, zo'n lange mooie blog als die van Mooncat worden dan verdrongen door een blog die NOG maar eens vertelt wat er vandaag op Top Gear gebeurd is. Ligt dat nu aan mij of KIJKT ge dan gewoon beter naar de aflevering zelf?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan