JohnDodger
Legacy Member
Voor de 2de keer tot inzicht gekomen dat ik beter kan gaan werken dan hogeschool, kmoet ook toegeven, ik bak er niks van .. *zucht*
Met een droevig diploma van't middelbaar in voeding waar ik ondertusse ook al niks meer van weet, of intresse in heb gaan werken zonder intresse.
life's goood <o:
Met een droevig diploma van't middelbaar in voeding waar ik ondertusse ook al niks meer van weet, of intresse in heb gaan werken zonder intresse.
life's goood <o:

en daar kome ze mee af als het schooljaar al half om is :')



Totaal geen nut imo.
