Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Savage

Legacy Member
nee, tis wel. Altijd die carmeleon reclame. Alsek die website wil lezen, sla ik hem wel op in m'n favorites ofzo ...

nuja, iedereen heeft recht op meningsuiting uiteraard, dus tis een beetje een mes dat aan twee kanten snijdt.

?therapy?

Legacy Member
spray-bunny zei:
sint-lodewijkscollege? ook nog gezeten:)
Nee zit in St.Niklaas op school :p
En voor alle duidelijkheid: tis geen nonneke ofzo. Echt nog een jonge kerel. :sop:

gizmo666

Legacy Member
ik begrijp iets niet op netlog, mensen die mijn profiel niet bezocht hebben maar ze voegen me wel toe in hun lijst?:wtf:

KiPpIe

Legacy Member
Dat is natuurlijk een echte indicatie voor succes: Een reusachtige vriendenlijst vol met mensen die je niet kent...

gizmo666

Legacy Member
KiPpIe zei:
Dat is natuurlijk een echte indicatie voor succes: Een reusachtige vriendenlijst vol met mensen die je niet kent...

op hi5 heb ik dat zo gedaan, ik bleef maar vrouwen toevoegen wereldwijd. ik zat met meer dan 5000 mensen in mijne lijst. dan dacht ik toch op een moment: wtf ben ik hier toch mee bezig?:wtf:
wa zijde daar nu mee?

Raukaris

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Zeg eens dat ze het aftrapt en haar boek zelf kaft. 't zou bij mij niet waar zijn geweest.

Zet het kot maar op stelten, ze gaan u echt niet van het school smijten of slechtere punten geven omdat ge weigert uw boek te kaften. :p
Leraar = meerdere, hij kan u niet van school afsmijten of u minder punten geven maar hij kan wel straf uitdelen. En terecht.
Massman zei:
Ja, F*CK THE SYSTEM !!!!!!

Of je kan je boek kaften en gewoon maken dat iedereen tevreden is.

Waarom krijg ik steeds meer de indruk dat iedereen zich moet profileren?
²
Blacky69 zei:
Ik heb geen vrienden :(

's Niet moeilijk hé Michael, dat is al van in het middelbaar =')

Sloth

Legacy Member
Massman zei:
Ja, F*CK THE SYSTEM !!!!!!

Of je kan je boek kaften en gewoon maken dat iedereen tevreden is.

Waarom krijg ik steeds meer de indruk dat iedereen zich moet profileren?

kunt ge van die leraar toch ook zeggen? :p

Raukaris

Legacy Member
d_W zei:
kunt ge van die leraar toch ook zeggen? :p

Leraar moet les geven en om les te geven moet de klas luisteren. Als hij dus zo'n ongehoorzaamheid laat gebeuren valt zijn gezag weg en gaat hij op de lange duur niets meer te zeggen hebben.

Boeken kaften = zien dat uw boeken gekaft zijn of gevolgen dragen :)

Blacky69

Legacy Member
Raukaris zei:
Leraar = meerdere, hij kan u niet van school afsmijten of u minder punten geven maar hij kan wel straf uitdelen. En terecht.

²


's Niet moeilijk hé Michael, dat is al van in het middelbaar =')

lol just kidding , kheb het toch goed voor mekaar :)

Savage

Legacy Member
dacuba zei:
Kheb da ook een beetje op MSN.. 900 man ofzo maar als ik nu nog allemaal tegen die praat :/

lol? 900 man? Ik zit aan 35 ofzo waarvan 4 waar ik nog heel af en toe es mee praat.

Raukaris

Legacy Member
Blacky69 zei:
lol who cares , kheb het toch goed voor mekaar :)

's Goed voor u, volgende keer als ik met mijn maten op café zit zal ik eens aan u denken :lol:
Leuke edit daar ook in uw post

Zo zie je maar mensen, de stoere mannen in het secundair eindigen niet altijd even stoer :p

Blacky69

Legacy Member
Raukaris zei:
's Goed voor u, volgende keer als ik met mijn maten op café zit zal ik eens aan u denken :lol:
Leuke edit daar ook in uw post

Zo zie je maar mensen, de stoere mannen in het secundair eindigen niet altijd even stoer :p

Whoehoew, op café zitten...

Uwe sig. zegt wel alles moet ik zeggen ;)

Savage

Legacy Member
ah, ok. Ja, ik kuis iedere zoveel maand es op en dan vliegt iedereen eruit van wie ik weet dat er toch nooit meer een gesprek van komt.

GuntherDW

Legacy Member
Savage zei:
lol? 900 man? Ik zit aan 35 ofzo waarvan 4 waar ik nog heel af en toe es mee praat.

ik wil denk ik zelfs nieteens meer tellen :p
als ge al zolang op het net zit kijkte niet meer op 1 minder of meer, vooral niet als ge een lange tijd heb zitten gamen of op anime fora zit :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan