Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee zit in St.Niklaas op schoolspray-bunny zei:sint-lodewijkscollege? ook nog gezeten![]()


KiPpIe zei:Dat is natuurlijk een echte indicatie voor succes: Een reusachtige vriendenlijst vol met mensen die je niet kent...

Leraar = meerdere, hij kan u niet van school afsmijten of u minder punten geven maar hij kan wel straf uitdelen. En terecht.Commissar12911 zei:Zeg eens dat ze het aftrapt en haar boek zelf kaft. 't zou bij mij niet waar zijn geweest.
Zet het kot maar op stelten, ze gaan u echt niet van het school smijten of slechtere punten geven omdat ge weigert uw boek te kaften.![]()
²Massman zei:Ja, F*CK THE SYSTEM !!!!!!
Of je kan je boek kaften en gewoon maken dat iedereen tevreden is.
Waarom krijg ik steeds meer de indruk dat iedereen zich moet profileren?
Blacky69 zei:Ik heb geen vrienden![]()
Massman zei:Ja, F*CK THE SYSTEM !!!!!!
Of je kan je boek kaften en gewoon maken dat iedereen tevreden is.
Waarom krijg ik steeds meer de indruk dat iedereen zich moet profileren?

d_W zei:kunt ge van die leraar toch ook zeggen?![]()

Raukaris zei:Leraar = meerdere, hij kan u niet van school afsmijten of u minder punten geven maar hij kan wel straf uitdelen. En terecht.
²
's Niet moeilijk hé Michael, dat is al van in het middelbaar =')

i just might128MB zei:word telenet installateur ^^
is da zwaar fysiek werk eigenlijk? ale zou da gaan als ge uwen rechterarm/hand nie ten volle kunt gebruiken?dacuba zei:Kheb da ook een beetje op MSN.. 900 man ofzo maar als ik nu nog allemaal tegen die praat :/
Blacky69 zei:lol who cares , kheb het toch goed voor mekaar![]()


Raukaris zei:'s Goed voor u, volgende keer als ik met mijn maten op café zit zal ik eens aan u denken
Leuke edit daar ook in uw post
Zo zie je maar mensen, de stoere mannen in het secundair eindigen niet altijd even stoer![]()

Savage zei:lol? 900 man? Ik zit aan 35 ofzo waarvan 4 waar ik nog heel af en toe es mee praat.

