Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spectre

Legacy Member
Als je altijd uw tanden poetst en je hebt geen last zal het wel niks zijn ^^
Heb al meer gehad dat mijn tanden zeer doen dat ik naar de tandarts ga en dat ze in orde zijn :sop:

Flipkikker

Legacy Member
EagleEye zei:
Duw eens vanonder op HTML version ofzo, dat wil nogal eens helpen.

Code:
Gmail view: standard | turn off chat | basic HTML  Learn more
daar dus

Werkte altijd al met de "nieuwste" versie, met javascript,
sinds een paar dagen is het enorm vertraagd :s

Via html ben ik er inderdaad op geraakt, maar mijn javascript instellingen zijn niet gewijzigd en alle andere websites die gebruik maken van javascript werken ook nog :s

EagleEye

Legacy Member
Ik heb ongeveer dat probleem bij sommige mensen... Dan probeer ik mijn Gmail te checken op hun internet, met mijn laptop, en dan moet ik hem op HTML zetten voor de pagina's volledig binnenkomen. Terwijl alle andere sites dan wel werken :/

CryTeX

Legacy Member
Auto kost geld =/..
Vorige week geweest voor onderhoud alles goed en wel maar 3de stop,riemen en remblokken waren versleten of kapot. Zaterdag terug binnen gedaan het ging iets van 250euro kosten zeiden ze vandaag factuur gehad 400euro! Jongens en ik moet dan nog naar de keuring ook weeral geld. Dan nog keer 500euro belastingen dat ik moet betalen tjeezes ne mens weet nu waarom hij moet gaan werken =/.

Anarchist12911

Legacy Member
CryTeX zei:
Auto kost geld =/..
Vorige week geweest voor onderhoud alles goed en wel maar 3de stop,riemen en remblokken waren versleten of kapot. Zaterdag terug binnen gedaan het ging iets van 250euro kosten zeiden ze vandaag factuur gehad 400euro! Jongens en ik moet dan nog naar de keuring ook weeral geld. Dan nog keer 500euro belastingen dat ik moet betalen tjeezes ne mens weet nu waarom hij moet gaan werken =/.

Gaan werken om de auto te kunnen af betalen waarmee je naar het werk moet rijden. \o/


Gewoon geen "nieuwe" wagen kopen en de verzekeringsagentschappen tegen elkaar uitspelen zodat je het goedkoper krijgt dan normaal. (Dat is hoe ik het heb gedaan, betaal nu 50 euro in de maand minder dan als ik gewoon niets had gedaan.) En de juiste maten hebben helpt ook, ik heb het geluk dat ik een automechanieker als maat heb die bijna alle reparaties gratis doet in zijn vrije tijd. :p

Vordesh

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Gaan werken om de auto te kunnen af betalen waarmee je naar het werk moet rijden. \o/


Gewoon geen "nieuwe" wagen kopen en de verzekeringsagentschappen tegen elkaar uitspelen zodat je het goedkoper krijgt dan normaal. (Dat is hoe ik het heb gedaan, betaal nu 50 euro in de maand minder dan als ik gewoon niets had gedaan.) En de juiste maten hebben helpt ook, ik heb het geluk dat ik een automechanieker als maat heb die bijna alle reparaties gratis doet in zijn vrije tijd. :p

Same, zo ne gratis garagist (alé behalve onderdelen eh :p) spaart een hele hoop geld uit :)

edit: ergernis:
providers gaan beginnen me sites te blokkeren hebk hoort int nieuws deze middag, voorlopig gaat het om kinderporno site's wel enz dus das geen probleem ma tis ne stap dichter naar al de rest ook :/

ironhorn

Legacy Member
wtf, dat betekent dat er een kans bestaat dat 4chan ook geblokkeerd gaat worden :( (was reeds voorgevallen in engeland, omdat het op een lijst was terechtgekomen en niet meer verder gecontroleerd was...)

_ns_

Legacy Member
Fuck fuck fuck weeral mijn sportschoenen kwijt. Khoop maar dat ze niet op school liggen, want dan zijn ze zkr verloren :cry:...

Foezjie

Legacy Member
ns boy zei:
Fuck fuck fuck weeral mijn sportschoenen kwijt. Khoop maar dat ze niet op school liggen, want dan zijn ze zkr verloren :cry:...

Seffes in de mijn glimlach thread:

Waw, ik heb op school een paar sportschoenen gevonden, die geef ik niet meer terug!




:unsure:

Babs

Legacy Member
Hopelijk werkt morgen alles van ons project. Der zit iets in da ik eigenlijk nog nooit werkende gezien heb :eek:
Voor de rest heeft mijn collega iets toegevoegd, waardoor ons project minder waarde gekregen heeft :(

Foezjie

Legacy Member
BaBsie zei:
Hopelijk werkt morgen alles van ons project. Der zit iets in da ik eigenlijk nog nooit werkende gezien heb :eek:
Voor de rest heeft mijn collega iets toegevoegd, waardoor ons project minder waarde gekregen heeft :(

Namelijk? :p

Babs

Legacy Member
fujitsi zei:

Welja, tis een project over "het pistool", en nu hebt ge telkens ge op een menu-item klikt, dat ge een schot hoort :eek:

Kvind het eerder irritant dan nuttig, ma bon :( Khoorde het pas toen alles al op DVD en dergelijke geschreven was...

Foezjie

Legacy Member
BaBsie zei:
Welja, tis een project over "het pistool", en nu hebt ge telkens ge op een menu-item klikt, dat ge een schot hoort :eek:

Kvind het eerder irritant dan nuttig, ma bon :( Khoorde het pas toen alles al op DVD en dergelijke geschreven was...

Gigantisch professioneel enal :wtf:

Kzou da ook wel ambetant vinden

?therapy?

Legacy Member
Strafwerk omdat men boek niet gekaft was... :wtf:
Moet ge daarvoor in het 6de middelbaar zitten? oO

Maar kom, 4 bladzijden is niets. Snel ffkes maken -_-"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan