Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
d_W zei:mechanica examen in ~4uurad:
letokoloshe zei:Deze morgen opgestaan en ongelofelijk slecht gezind.
De wereld is tegen mij, tmoet niemand van mij weten, ze haten mij allemaal EN DE BOTERKOEKEN MET CREME WAREN OP![]()

BaBsie zei:Sebiet examen 3D, en gelijk altijd zal dat bij mij waarschijnlijk met veel gesukkel verlopen
Tis gelukkig maar om 3 uur, dus kheb nog ff de tijd.
KiPpIe zei:Is 3D ni eerder iets da ge al in de loop van het jaar moet kunnen? Ik zou toch ni verwachten da ge op die paar uurtjes da ge nu nog hebt veel kunt bijleren...
Nuja, ik hoop dat het goed lukt, natuurlijk.
Ik weet dus eigenlijk niet wat ik ga kunnen realiseren in die tijd.Prrrrrrft, inferieure softwareBaBsie zei:Lightwave![]()

GMotha zei:Prrrrrrft, inferieure software![]()
Eerste keer toen ik dat open deed keek ik nogal mijn ogen uit naar de structuur
Nu nog altijd eigenlijk...BaBsie zei:Heb ik ook al willen merkenEerste keer toen ik dat open deed keek ik nogal mijn ogen uit naar de structuur
Nu nog altijd eigenlijk...
Lemme zei:Studeren gij!!! :naughty:

GMotha zei:Da's altijd wel met 3D software, maar als ge'r even mee bezig zijt begint't wat sense te maken. Vergelijk de tools met die van illustrator, op één of ander vreemd vlak zijn er (IMO) veel raakpunten.

volgende week nog eens terug naar de personeelsdienst voor bankgegevens