Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

letokoloshe

Legacy Member
Deze morgen opgestaan en ongelofelijk slecht gezind.

De wereld is tegen mij, tmoet niemand van mij weten, ze haten mij allemaal EN DE BOTERKOEKEN MET CREME WAREN OP :angry:

Babs

Legacy Member
Sebiet examen 3D, en gelijk altijd zal dat bij mij waarschijnlijk met veel gesukkel verlopen :s
Tis gelukkig maar om 3 uur, dus kheb nog ff de tijd.

Energised

Legacy Member
dommel !

opzegtermijnen die ze naar hartelust zelf geven !

ffs en het feit da ik nu NOG 'n fucking maand langer kan wachten op digitale tv !

KIA_Killer

Legacy Member
letokoloshe zei:
Deze morgen opgestaan en ongelofelijk slecht gezind.

De wereld is tegen mij, tmoet niemand van mij weten, ze haten mij allemaal EN DE BOTERKOEKEN MET CREME WAREN OP :angry:

hahaha :D

KiPpIe

Legacy Member
BaBsie zei:
Sebiet examen 3D, en gelijk altijd zal dat bij mij waarschijnlijk met veel gesukkel verlopen :s
Tis gelukkig maar om 3 uur, dus kheb nog ff de tijd.

Is 3D ni eerder iets da ge al in de loop van het jaar moet kunnen? Ik zou toch ni verwachten da ge op die paar uurtjes da ge nu nog hebt veel kunt bijleren...
Nuja, ik hoop dat het goed lukt, natuurlijk.

Babs

Legacy Member
KiPpIe zei:
Is 3D ni eerder iets da ge al in de loop van het jaar moet kunnen? Ik zou toch ni verwachten da ge op die paar uurtjes da ge nu nog hebt veel kunt bijleren...
Nuja, ik hoop dat het goed lukt, natuurlijk.

Welja, da was elke week een oefening afgeven, dus ge zijt er uiteindelijk wel mee bezig. Maar ik had altijd wel iets van problemen wa nie mocht, en nu met het examen hebben we "maar" 2 uurtjes om het te vervolledigen.

In tegenstelling tot de 5 dagen die we anders hadden voor onze oefeningen :p Ik weet dus eigenlijk niet wat ik ga kunnen realiseren in die tijd.

Tis nu vooral shortcuts en een paar technieken bekijken wa ik doe, veel meer kunt ge idd nie doen.

GMotha

Legacy Member
Maya, studio max, cinema 4D?
Die porgramma's zijn makkelijker te leren als ge'r wat mee aan't prutsen zijt^^

Babs

Legacy Member
GMotha zei:
Prrrrrrft, inferieure software:p

Heb ik ook al willen merken :D Eerste keer toen ik dat open deed keek ik nogal mijn ogen uit naar de structuur :eek: Nu nog altijd eigenlijk...

Lemme

Legacy Member
BaBsie zei:
Heb ik ook al willen merken :D Eerste keer toen ik dat open deed keek ik nogal mijn ogen uit naar de structuur :eek: Nu nog altijd eigenlijk...

Studeren gij!!! :naughty:

GMotha

Legacy Member
Da's altijd wel met 3D software, maar als ge'r even mee bezig zijt begint't wat sense te maken. Vergelijk de tools met die van illustrator, op één of ander vreemd vlak zijn er (IMO) veel raakpunten.

Babs

Legacy Member
Lemme zei:
Studeren gij!!! :naughty:

*mep*!

De juiste term is nalezen :p

GMotha zei:
Da's altijd wel met 3D software, maar als ge'r even mee bezig zijt begint't wat sense te maken. Vergelijk de tools met die van illustrator, op één of ander vreemd vlak zijn er (IMO) veel raakpunten.

Misschien wel ja, maar Illustrator is ook al eeuwen geleden :D
Ohja, op één of andere manier zal het mij mss wel lukken. We mogen ons papierkes bij ons houden, ma meestal verliest ge daar tijd mee zodus...

Bubba

Legacy Member
Weer aant hervallen. :sad:

Serieus veel hoesten en mijn neus slipt elke 5 minuten wat meer dicht. En ik heb het hier ook ijskoud MET vest enzo aan, terwijl iedereen zit te klagen over hoe warm het hier wel niet is...

Ace of Spades

Legacy Member
kerel die administratie/bureaucratie is echt te gek voor woorden

ik had vrijdag een brief gekregen van de personeelsdienst, tegen vandaag moest ik voor een hele reeks gegevens zorgen, vandaag doe ik dat en kom ik aan bij de personeelsdienst

eerst 20 minuten aan de balie wachten, dan naar 1e verdiep verwezen worden
op 1e verdiep naar de balie verwezen worden voor inschrijving
aan de balie naar studentenadministratie verwezen worden
in studentenadministratie is er niemand bezig, ik stuik daar binnen, zegt er daar iemand dat ik blijkbaar een nummertje moet trekken en m'n beurt afwachten

zo gezegd zo gedaan, na 5 minuten mag ik binnen en schrijf ik me in bij dezelfde persoon

en nu ben ik VOORLOPIG ingeschreven :wtf: volgende week nog eens terug naar de personeelsdienst voor bankgegevens
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan