Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
pietje666 zei:
Die mensen hebben gewoon honger?? als ze t nu doen voor t ivoor ok dan ist ni goed maar als ze doden om te eten jah...
"Rebellen" die onschuldige mensen afknallen voor de glorie van hun land verdienen het om een trage pijnlijke hongerdood te sterven. Indien we Afrika willen helpen zou het best zijn om eerst eens krachtdadig al die fascistische regimes daar te onderdrukken, want zolang de générales actief blijven, zullen we alleen maar wapentrafiek blijven financieren in plaats van echt iets goeds te doen qua ontwikkelingshulp.

On-topic: onverwachte bezoekjes van vriendinnen van ons ma. Als ik niet met examens zit is me dat eender, maar waarom oh waarom vinden mensen het zo leuk om rond lunchtijd de deur plat te komen lopen?
"Oh, gelle zijt aan 't eten!"
Antwoord dat zich opdringt: "euh ja, 't is half één, dan is de kans dat ge stoort tijdens het eten meestal vrij groot hé."
Maar wat ge dan zegt is: "ochja, is niks, eet ge mee? 'k Heb nog soep genoeg."
"Jama neenee"
Verschil tussen ons ma en ik is wel dat ons ma blijft aandringen. Van mij zouden ze het aanbod één keer krijgen en dan moeten ze er ook zelf niet meer achter vragen :p
Na drie keer: "allee, een klein kommeke dan."
Nu zit ze aan haar tweede kom soep met brood en ik zie het al: die is hier de eerstkomende twee uur nog niet weg. Joy, he lied.
Nu mag ik hier sebiet naar beneden gaan voorteten (er is nog tagliatelle van gisteren :love:) met ne fake smile tot achter mijn oren, anders is ons ma weer slecht gezind da ik zo frank ben tegen de mensen.
Eén keer telefoneren of ge gelegen komt, is dat zoveel gevraagd? Maar bon, pssies of dat uitmaakt, ons ma laat toch iedereen binnen.

dibo

Legacy Member
Iemand zei:
Alleszins niet door boeken te kaften in het lager, waarover ik dacht dat het ging.

Het gaat niet om het kaften van boeken, wel om het dragen van de gevolgen als je de opdracht van een meerderde (de leerkracht in dit geval) negeert. ;)

Ging het trouwens niet om het 6e jaar in het secundair? :unsure:

Raukaris

Legacy Member
dibo zei:
Het gaat niet om het kaften van boeken, wel om het dragen van de gevolgen als je de opdracht van een meerderde (de leerkracht in dit geval) negeert. ;)

Ging het trouwens niet om het 6e jaar in het secundair? :unsure:
Helemaal correct!

Het ging alvast om het secundair dacht ik :unsure:

Arifiene

Legacy Member
pietje666 zei:
Die mensen hebben gewoon honger?? als ze t nu doen voor t ivoor ok dan ist ni goed maar als ze doden om te eten jah...
Mensen? Honger?
Tis gvd een 'rebellenleger' van de eerste best idiote afrikaan die daar weer de plak zwaait. Tis daar iedere keer hetzelfde. Iedere nieuwe rebellenleider die daar aan de macht komt wordt neergeslagen door een nog dommere idioot die zichzelf heeft omgedoopt tot rebellenleider.
Ze doden enorm veel burgers zonder echte idealen (ohja corruptie etc in de regering, tuurlijk, tot Nkunda zal regeren zeker, tzal een even grote smeerlap zijn), ze kijken achter niets. Ze mogen gvd verhongeren van mij. Zolang daar geen deftig onderwijs wordt gegeven zullen ze allemaal dom blijven. En als ze door die dommigheid olifanten moeten afslachten, dan hebbek liever dat ze creperen van de honger.
(En dat is mijn persoonlijke mening).

Kowlier

Legacy Member
idd.als we ons nu es volledig terugtrekken uit afrika, binnen de 50 jaar is da land niets meer. helft vd bevolking sterft aan aids en de andere helft schiet elkaar dood... bende wilden...

KIA_Killer

Legacy Member
Killer Queen zei:
Look at it on the bright side.
De site was wél online.
En we weten dat dat geen evidentie is :p

Me is vroeg op voor osteo, straks totter ik daar in slaap.
En dan later nog eens boven m'n cursus ^^

De site heeft dit jaar bij ons nog niet platgelegen zenne
maja bon 'k heb het gevonden en ... zie glimlach.

EagleEye zei:
Maar gelukkig kun je alles relativeren: na deze zware slag heb je eindelijk je diploma in Microsoft Office!

Yeah, fucking right fuckers!

Savage

Legacy Member
Maar het ergste is dat het helemaal geen rebellen zijn die die olifanten afschieten, maar Mugabe zelf, de "leider" van Zimbabwe.

dibo

Legacy Member
Het ergste is dat het soms lijkt alsof mensen het erger vinden dat een olifant wordt doodgeschoten dan het vermoorden van duizenden mensen... :p

(en daarmee beweer ik niet dat ik het niet erg vind)

Arifiene

Legacy Member
Savage zei:
Maar het ergste is dat het helemaal geen rebellen zijn die die olifanten afschieten, maar Mugabe zelf, de "leider" van Zimbabwe.

Tis waar.
Kwas aant missen met een andere artikel dat k gelezen had (rebellen in Congo die de gorilla's in het Virunga-park doodschieten om te eten).
Anyway, haal dan gwn het woord 'rebellen' weg en de tekst blijft hetzelfde. Want Mugabe IS nen idiote domme *****. Leidt zijn land nog meer naar de ondergang.

Arifiene

Legacy Member
dibo zei:
Het ergste is dat het soms lijkt alsof mensen het erger vinden dat een olifant wordt doodgeschoten dan het vermoorden van duizenden mensen... :p

(en daarmee beweer ik niet dat ik het niet erg vind)

Die olifanten worden beschermd en zijn sowieso bedreigd door stropers (ivoor). En ja ik vind dat erger.
Weet je hoe dat komt? Ze schieten mekaar in verschillende plekken in Afrika al tientallen jaren af. Op den duur wordt je dat gewoon. En je denkt dat er nooit niets zal veranderen.

Anarchist12911

Legacy Member
Maar die kerels krijgen toch onderwijs? Zonen van bepaalde belangrijke Congolozen krijgen al sinds 1960 in België gratis Master diplomas in de rechten, sociologie, burgerlijk ingenieur: electromechanica of militaire wetenschappen. *kuch* (Zie KMS)

Code:
http://www.mo.be/index.php?id=348&tx_uwnews_pi2[art_id]=20713&cHash=1e9945e30d

:unsure:

De kost van de opleidingen is voor de rekening van Buitenlandse Zaken en Defensie. ‘Beiden maken hiervoor jaarlijks een half miljoen euro vrij’, zegt generaal Singelé. ‘De meeste studenten uit Afrikaanse landen krijgen een Belgische beurs. Hun inschrijvingsgeld en verblijfskosten worden betaald, en ze krijgen elke maand een budget van om en bij de 500 euro voor maaltijden en andere uitgaven zoals culturele uitstappen.’ Eén keer per jaar brengt een Airbus van Defensie de studenten terug naar hun thuisland voor vakantie. Tel je die transportkosten mee, dan ligt het kostenplaatje nog hoger dan een miljoen euro.

Ik denk dat er nu velen hier zouden willen dat ze congolees waren om gratis universitair onderwijs + onderdak + eten + vanalles erop en eraan wat je normaal in a 5-sterren hotel krijgt, te krijgen (waar je zelfs niet op je examens zou kunnen gebuisd worden).

Spectre

Legacy Member
dibo zei:
Het ergste is dat het soms lijkt alsof mensen het erger vinden dat een olifant wordt doodgeschoten dan het vermoorden van duizenden mensen... :p

(en daarmee beweer ik niet dat ik het niet erg vind)

Het kan mij nu geen bal schelen als er 1000 Afrikanen worden doodgeschoten :sop: Krijg het gewoon op men heupen als er beschermde dieren moeten sterven voor een bende savages te voeden.

EternalSilence

Legacy Member
De kost van de opleidingen is voor de rekening van Buitenlandse Zaken en Defensie. ‘Beiden maken hiervoor jaarlijks een half miljoen euro vrij’, zegt generaal Singelé. ‘De meeste studenten uit Afrikaanse landen krijgen een Belgische beurs. Hun inschrijvingsgeld en verblijfskosten worden betaald, en ze krijgen elke maand een budget van om en bij de 500 euro voor maaltijden en andere uitgaven zoals culturele uitstappen.’ Eén keer per jaar brengt een Airbus van Defensie de studenten terug naar hun thuisland voor vakantie. Tel je die transportkosten mee, dan ligt het kostenplaatje nog hoger dan een miljoen euro.

:wtf:
.. :angry:

Gavin

Legacy Member
500 euro per maand?

Dat zijn Afrikanen, man. Die komen een week toe met een kom manjok.

Robust²

Legacy Member
M'n eerder dure GSM die het begeven heeft, alle toetsen worden verkeerd herkend (1 is 5, 3 is 7 en fototoestel openen, etc) hopelijk nog garantie :sad:

a143290

Legacy Member
Mijn speakers die heel veel moeite hebben met hoge tonen :/ Allemaal ruis

Anarchist12911

Legacy Member
Gavin zei:
500 euro per maand?

Dat zijn Afrikanen, man. Die komen een week toe met een kom manjok.

De realiteit is dat ze gewoon dagelijks gratis in het restaurant op de KMS gaan eten, samen met al de andere belgische officieren in opleiding. :p

Die 500 euro voor 'culturele uitstappen' betekent = gaan fuiven in de Carré in Brussel.

Raukaris

Legacy Member
500 euro... Ik zal wel elke week gaan werken om mijn studies en eten te betalen :s en dan haal ik geen 500 euro per maand hoor..

Iemand

Legacy Member
robust² zei:
M'n eerder dure GSM die het begeven heeft, alle toetsen worden verkeerd herkend (1 is 5, 3 is 7 en fototoestel openen, etc) hopelijk nog garantie :sad:
Firmware updaten? Kwni hoe da zit bij uwen n73 :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan