Dennoman
Legacy Member
"Rebellen" die onschuldige mensen afknallen voor de glorie van hun land verdienen het om een trage pijnlijke hongerdood te sterven. Indien we Afrika willen helpen zou het best zijn om eerst eens krachtdadig al die fascistische regimes daar te onderdrukken, want zolang de générales actief blijven, zullen we alleen maar wapentrafiek blijven financieren in plaats van echt iets goeds te doen qua ontwikkelingshulp.pietje666 zei:Die mensen hebben gewoon honger?? als ze t nu doen voor t ivoor ok dan ist ni goed maar als ze doden om te eten jah...
On-topic: onverwachte bezoekjes van vriendinnen van ons ma. Als ik niet met examens zit is me dat eender, maar waarom oh waarom vinden mensen het zo leuk om rond lunchtijd de deur plat te komen lopen?
"Oh, gelle zijt aan 't eten!"
Antwoord dat zich opdringt: "euh ja, 't is half één, dan is de kans dat ge stoort tijdens het eten meestal vrij groot hé."
Maar wat ge dan zegt is: "ochja, is niks, eet ge mee? 'k Heb nog soep genoeg."
"Jama neenee"
Verschil tussen ons ma en ik is wel dat ons ma blijft aandringen. Van mij zouden ze het aanbod één keer krijgen en dan moeten ze er ook zelf niet meer achter vragen

Na drie keer: "allee, een klein kommeke dan."
Nu zit ze aan haar tweede kom soep met brood en ik zie het al: die is hier de eerstkomende twee uur nog niet weg. Joy, he lied.
Nu mag ik hier sebiet naar beneden gaan voorteten (er is nog tagliatelle van gisteren
) met ne fake smile tot achter mijn oren, anders is ons ma weer slecht gezind da ik zo frank ben tegen de mensen.Eén keer telefoneren of ge gelegen komt, is dat zoveel gevraagd? Maar bon, pssies of dat uitmaakt, ons ma laat toch iedereen binnen.


Krijg het gewoon op men heupen als er beschermde dieren moeten sterven voor een bende savages te voeden.

ad:
