Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mienod

Legacy Member
Godver.. blijkbaar heb ik een key gekocht van XP dat alleen maar beschikbaar is op 1 pc :ironic:

Killer Queen

Legacy Member
KIA_Killer zei:
De site heeft dit jaar bij ons nog niet platgelegen zenne
maja bon 'k heb het gevonden en ... zie glimlach.



Yeah, fucking right fuckers!

Echt ^^ ik dacht dat de associatie op dezelfde server zat.
Maar 't zal van HUB alleen geweest zijn dan.
Allez, "alleen", was blijkbaar al te veel.

Savage

Legacy Member
Spectre zei:
Het kan mij nu geen bal schelen als er 1000 Afrikanen worden doodgeschoten :sop: Krijg het gewoon op men heupen als er beschermde dieren moeten sterven voor een bende savages te voeden.

sorry :sad:

Maar euhm, 500 euro maandgeld? En is er dan een prestatie aan verbonden? Want dat vraag ik mij altijd af: stel dat je niet slaagt op Erasmus, wat dan? Examens in eigen land opnieuw afleggen?

DBK

Legacy Member
Regen, zo'n triestig weer. Ik heb liever echt winterweer met vriestemperaturen en sneeuw :)

Anarchist12911

Legacy Member
Savage zei:
sorry :sad:

Maar euhm, 500 euro maandgeld? En is er dan een prestatie aan verbonden? Want dat vraag ik mij altijd af: stel dat je niet slaagt op Erasmus, wat dan? Examens in eigen land opnieuw afleggen?

Men lijkt hier nogal sterk op die 500 euro/maand te focussen.

Terwijl dat het gratis onderdak (eigen kamer + verwarming + kabelinternet + gratis eten (als ze in het militaire restaurant gaan eten)) en gratis bachelor/master opleiding (waar ze nog niet eens voor kunnen buizen, aangezien ze onder een beoordelingsstatuut vallen dat hetzelfde is als degene dat koninklijke familie of adel in ons land krijgen (maw, automatische geslaagd op alle examens ongeacht de beoordeling)).

Toch wel veel meer dan 500 euro in de maand is, laten we maar zeggen dat de kwaliteit van verblijf op de KMS dicht tegen de 2000 euro/maand aankomt.

Mijn vraag en ook die van vele andere kandidaat-officieren in die tijd was: "is het echt nodig om willekeurige zonen en dochters van 'aanstaande' buitenlandse families zo'n hoogstaand onderwijs en kwalitatief goed verblijf te geven?" op kosten van de Belgische Staat.

Met die 150-200 buitenlandse 'adelijke' studenten die men daar jaarlijks onderhoud, zou men gemakkelijk jaarlijks zo'n 2000 extra belgische studiebeurzen kunnen uitdelen (aan belgische studenten).

En let dan op, de meerderheid van die buitenlandse studenten, wanneer die hier pas aankomen kunnen amper rekenen of schrijven. En ik ben niet zo zeker dat eens ze hun Master diploma krijgen, dat ze tegen dan wel beter kunnen rekenen of schrijven dan wanneer ze eerst binnenkwamen. (Ook al krijgen een aantal van die mannen vetbetaalde diplomatieke jobkes bij de VN, waar de gemiddelde student alleen maar van zou kunnen dromen na een glansrijke carrière.) :p

Robust²

Legacy Member
Iemand zei:
Firmware updaten? Kwni hoe da zit bij uwen n73 :(

Firmware is perfect up to date hoor, zo dingen houd ik goed bij :p
Nee is puur hardwarematig dat er ergens slecht contact zit, maar normaal gezien hebbek nog 2 maand garantie, zien wat ze ervan maken in de winkel :)

2e ergernis: Een oude gsm in gebruik genomen in de plaats, maar dat ding heeft hier maar max 2/10 streepjes ontvangst hier in huis, zelfs compleet niets als hij in mn broekzak zit :sop:

Messias.

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Waarom knallen ze al die mannen in hun speedbootjes gewoon niet naar de haaien, ipv dit toe te laten.

Aan boord van een schip gelden dezelfde regels als in het land waaronder dat schip vaart. Meestal zeer strikt qua wapenwetgeving dus. Moet je schrikken dat die piraten schepen gaan aanvallen. Vogels voor de kat. Ze mogen amper een veredeld waterpistool gebruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan