Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gizmo666

Legacy Member
Savage zei:
Of u mssn ook ni 5x per dag volstompen met fastfood zodat de rest weer voor uw vreetgedrag kan opdraaien ...

en wie zegt er dat ze dat doet? tkan evengoed zijn door een ziekte dat die zo dik geworden is of zelfs door die tumor. imo vind ik lachen met dikke mensen echt zielig en laag

Raukaris

Legacy Member
gizmo666 zei:
en wie zegt er dat ze dat doet? tkan evengoed zijn door een ziekte dat die zo dik geworden is of zelfs door die tumor. imo vind ik lachen met dikke mensen echt zielig en laag

Ik niet, fatty humor ftw :p

GMotha

Legacy Member
gizmo666 zei:
en wie zegt er dat ze dat doet? tkan evengoed zijn door een ziekte dat die zo dik geworden is of zelfs door die tumor.
Typsich, wordt er iets gezegd over de pseudo-zeezoogdieren, is er altijd ene die met ziekte etc... aankomt. Fun fact: nog niet eens 1% van die gevallen zijn veroorzaakt door een ziekte.
Tis niet dat ge opeens een dag opstaat en zegt: "Tiens, ik ben opeens breder dan ik hoog ben..." Ge ziet dat aankomen en zou u eerder zorgen moeten maken. Ze moeten ni gaan denken dat't normaal is.
En zelfs als't een ziekte is: dat gewicht moet toch ergens vandaan komen.
gizmo666 zei:
imo vind ik lachen met dikke mensen echt zielig en laag
Ieder zijn ding, zeker.

Savage

Legacy Member
ik lach helemaal ni met da mens haar toestand, maar de realiteit is er nu gewoonweg. Amerika zit met een gigantisch obesitasprobleem en we moeten ni ons hoofd in de grond steken naar de reden waarom ...

Trouwens:

Carolyn Ragan told the television station she discovered the tumor two years ago and, after the hospital told her she could not use their MRI machine, a medical assistant said he would help her find a solution.

bron: FOXNews.com - 275-Pound Woman Says Hospital Told Her to Use Zoo MRI - Health News | Current Health News | Medical News

Maw, ze ontdekte twee jaar geleden een tumor en ging toen onmiddellijk naar het ziekenhuis. Want volgens het oorspronkelijke artikel is het twee jaar geleden voorgevallen. Dat neemt de hypothese niet weg dat de obesitas veroorzaakt is door de tumor, maar maakt de samenloop van toevalligheden wel heel ongeloofwaardig...

Maar nogmaals, wijs mij aan waar ik met die persoon lach en ik trek mijn woorden terug. Ik geef gewoon mijn visie op de feiten, die heel waarschijnlijk niet ver van de realiteit verwijderd zijn.

GMotha

Legacy Member
Savage zei:
iAmerika zit met een gigantisch obesitasprobleem
Bah, obesitas... Weeral zo'n term die't als een ziekte doet klinken.

Maarja, om de trend verder te zetten:
Speeditis: een toestand waar het subject een grote hoeveelheid snelheidsboetes krijgt.
Pottoesitas: Subject vertoont rode oogjes, tragere reacties, eetbuien en spontane momenten van een slappe lach.
Indewinditis: Last van evenwichtstoornissen, adem, ruikt naar alcohol en kan agressief zijn. Mag vanwege politiek correcte redenen niet "dronken", "bezopen", "poepeloere" of "zat" genoemd worden.

Jaja...

Flipkikker

Legacy Member
*start pc op*

Rechtsonderaan zie ik een leuke windows popup: "probleemrapporten en oplossingen voor problemen zoeken"
Leuk, dat is lang geleden: "ojo, 162 problemen niet opgelost, merendeels crashes",
*geeft toestemming om te zoeken*
12
13
14
15
BLUESCREEN
"Onverwacht probleem blabla"

:angry:

FroFro

Legacy Member
Hmm, ik wou een 2 euro vliegticket boeken naar Londen, dus deed dat, tijdens het boeken stond er "sluit de browser niet af, druk niet op vernieuwen" etc, nugoed, ik zag plots da er 12 ipv 2 stond en dan hebbek dien afgeslote omdak wou kijken wa er was, en kheb alsnog ne mail gekregen da mijn booking in orde is. Is da nu in orde of niet? :unsure: Het stoeme is dak nog ni eens weet of ik wel kan :p Das weer 12 euro weggesmeten wss -,-

Stancke

Legacy Member
Er ligt hier al sinds gisterenmorgen een zwarte kat in de tuin en die beweegt niet... Al wat eten gegeven en drinken maar dat kruipt terug in de struiken en dat blijft daar maar liggen. Ziek ofzo?

GMotha

Legacy Member
Stancke zei:
Er ligt hier al sinds gisterenmorgen een zwarte kat in de tuin en die beweegt niet... Al wat eten gegeven en drinken maar dat kruipt terug in de struiken en dat blijft daar maar liggen. Ziek ofzo?
Katten gaan meestal ergens anders sterven daar waar ze "wonen". Jaja, gij hebt binnekort een kattelijkje in uw hof.

Savage

Legacy Member
Da verhaal met die mollenval waarin een kat zat waarop de vader dan maar met de schop de kat over den haag gezwierd heeft? Allee, dat ge da gemist hebt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan