RaptorFan
Legacy Member
GMotha zei:Bah, obesitas... Weeral zo'n term die't als een ziekte doet klinkenEuh natuurlijk is da een ziekte, fysisch en psychisch. Ma dan bedoel ik wel effectief "obees" en ni gewoon "dik". Anorexia is ook een ziekte e
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GMotha zei:Bah, obesitas... Weeral zo'n term die't als een ziekte doet klinkenEuh natuurlijk is da een ziekte, fysisch en psychisch. Ma dan bedoel ik wel effectief "obees" en ni gewoon "dik". Anorexia is ook een ziekte e
Nope, obees is een toestand waar het lichaam een zodanig grote hoeveelheid vet heeft dat't ongezond word (in tegenstelling tot gewoon overgewicht). BMI boven de 30 (dat mens uit de link die ik postte haalde 55,5: dat is gigantisch).bllablablabla zei:Euh natuurlijk is da een ziekte, fysisch en psychisch. Ma dan bedoel ik wel effectief "obees" en ni gewoon "dik". Anorexia is ook een ziekte e
Stancke zei:Er ligt hier al sinds gisterenmorgen een zwarte kat in de tuin en die beweegt niet... Al wat eten gegeven en drinken maar dat kruipt terug in de struiken en dat blijft daar maar liggen. Ziek ofzo?
.bllablablabla zei:Euh natuurlijk is da een ziekte, fysisch en psychisch. Ma dan bedoel ik wel effectief "obees" en ni gewoon "dik". Anorexia is ook een ziekte e

BuBbA zei:Inderdaad, al dat gezever over ziekte is maar onzin.
Ik ben zelf dik, en dat is écht niet omdat ik dwangmatig eet of whatever.

gizmo666 zei:bwa, ge zegt van u eigen dat ge dik zijt maar dat is mss volgens anderen niet zo. ik zeg dat ik ook dik ben maar volgens een leeftijdsgenote is dat 'een tonneke'![]()

BuBbA zei:Toch wel ze.
Maar dat heeft eerder te maken met de combinatie van geen sport ofzo doen + eten wat ik wil wanneer ik het wil.
kmag niet klagenAce of Spades zei:ik heb dan misschien wel geen six-pack, maar ik ben toch wel content met mijne one-pack

Ace of Spades zei:mensen denken rap dat ze dik zijn terwijl ze in het beste geval als 'mollig' kunnen aangeduid worden
je zou voor minder als je ziet wat er in de blaadjes staat en op tv komt
er zijn natuurlijk grenzen, ik heb dan misschien wel geen six-pack, maar ik ben toch wel content met mijne one-packkmag niet klagen

Batterij is eraanDen Freddie zei:m'n gsm, geeft nog 4 streepkes batterij aan (van de 7, halfvol dus), ik voer een telefoongesprek van amper 2 minuten en als ik toeleg toont hij de melding 'batterij bijna leeg'
'k heb er de laatste tijd al opgelet dat hij van halfvolle batterij opeens enorm rap naar lege batterij kan gaan. Hopen dat hij het nog een tijdje uitzingt, die nieuwe gsm's zijn zo m'n ding niet. (ofwel nieuwe batterij halen)
.gizmo666 zei:ja ik doe ook geen sport meer sinds ik vant school ben, een paar keer proberen te gaan fitnessen maar failed. en ik eet ook normaal met maar 1-2 keer per week is ne bickyburger ofzo

Arifiene zei:Batterij is eraan.
En die zijn vrij duur, ge kunt beter een nieuwe gsm kopen.
das vrij veel ze![]()
gizmo666 zei:ja ik doe ook geen sport meer sinds ik vant school ben, een paar keer proberen te gaan fitnessen maar failed. en ik eet ook normaal met maar 1-2 keer per week is ne bickyburger ofzo
BuBbA zei:Goh, hier is da vaak 2 warme maaltijden per dag enzo. Opt werk is er vaak een menu en als ik thuis kom is er ook eten voorzien. Af en toe is McDonalds, al is dat de laatste tijd er ni meer van gekomen.
En die linkskes maar posten in de hoop tietjes te zien^^Lospeed zei:ergernissen zijn dingen zoals deze
zoveelste ik haat m'n ex toestanden -_-
GMotha zei:En die linkskes maar posten in de hoop tietjes te zien^^
en et werkt niet, waarom zou het anders een ergernis zijn denk je ? 