Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Savage

Legacy Member
True, maar uzelf continu volsteken met ongezond eten? Nogmaals, we moeten niet naief gaan doen en geloven dat zij dagelijks driemaal at: 's morgens haar bruine boterhammetjes met licht beleg, 's middags een nieuwe portie boterhammetjes en 's avonds een licht stukje vlees met groentjes en aardappelen.

Ik gebruikte gewoon obesitas omdat er nog steeds een taboe rust op het woord "dik".

GMotha

Legacy Member
bllablablabla zei:
Euh natuurlijk is da een ziekte, fysisch en psychisch. Ma dan bedoel ik wel effectief "obees" en ni gewoon "dik". Anorexia is ook een ziekte e
Nope, obees is een toestand waar het lichaam een zodanig grote hoeveelheid vet heeft dat't ongezond word (in tegenstelling tot gewoon overgewicht). BMI boven de 30 (dat mens uit de link die ik postte haalde 55,5: dat is gigantisch).
Het is geen ziekte, maar een toestand waar men door verschillende redenen in geraakt is. Eetgewoonten zijn de meest voorkomende oorzaken.

Er bestaat geen virus, bacterie of kankergezwel dat vet in zulke hoeveelheden aanmaakt.

Arifiene

Legacy Member
Stancke zei:
Er ligt hier al sinds gisterenmorgen een zwarte kat in de tuin en die beweegt niet... Al wat eten gegeven en drinken maar dat kruipt terug in de struiken en dat blijft daar maar liggen. Ziek ofzo?

Kan best.
Katten steken zich weg als ze willen sterven.
Als hij er morgenochtend nog zit best naar een dierenarts brengen (en zeg erbij dat ge die gevonden hebt, dan moet je er normaal niet voor betalen).
En als er iets is moete mij maar bellen :).

Tha_nOn

Legacy Member
bllablablabla zei:
Euh natuurlijk is da een ziekte, fysisch en psychisch. Ma dan bedoel ik wel effectief "obees" en ni gewoon "dik". Anorexia is ook een ziekte e

das ook enkel wat reclames enzo voor pillekes en dergelijke u wilt laten geloven

obesitas is nog steeds geen ziekte, net zoals roken of osteoperosis nog altijd geen ziekte is
tegenwoordig moet alles een ziekte zijn :sop:

anorexia daarentegen is een eetstoornis, ge hebt dan ook nog boulemie, maar dat kenmerkt zich door andere dingen dan enkel het eten (omgaan met eten natuurlijk grotendeels)

obese mensen gaan niet per sé dwangmatig om met eten (maar obese mensen kunnen bv wel boulemie hebben, etc)

Bubba

Legacy Member
Inderdaad, al dat gezever over ziekte is maar onzin.

Ik ben zelf dik, en dat is écht niet omdat ik dwangmatig eet of whatever.

gizmo666

Legacy Member
BuBbA zei:
Inderdaad, al dat gezever over ziekte is maar onzin.

Ik ben zelf dik, en dat is écht niet omdat ik dwangmatig eet of whatever.

bwa, ge zegt van u eigen dat ge dik zijt maar dat is mss volgens anderen niet zo. ik zeg dat ik ook dik ben maar volgens een leeftijdsgenote is dat 'een tonneke':p

SilentSpring

Legacy Member
m'n gsm, geeft nog 4 streepkes batterij aan (van de 7, halfvol dus), ik voer een telefoongesprek van amper 2 minuten en als ik toeleg toont hij de melding 'batterij bijna leeg'

'k heb er de laatste tijd al opgelet dat hij van halfvolle batterij opeens enorm rap naar lege batterij kan gaan. Hopen dat hij het nog een tijdje uitzingt, die nieuwe gsm's zijn zo m'n ding niet. (ofwel nieuwe batterij halen)

Bubba

Legacy Member
gizmo666 zei:
bwa, ge zegt van u eigen dat ge dik zijt maar dat is mss volgens anderen niet zo. ik zeg dat ik ook dik ben maar volgens een leeftijdsgenote is dat 'een tonneke':p

Toch wel ze. :p

Maar dat heeft eerder te maken met de combinatie van geen sport ofzo doen + eten wat ik wil wanneer ik het wil.

gizmo666

Legacy Member
BuBbA zei:
Toch wel ze. :p

Maar dat heeft eerder te maken met de combinatie van geen sport ofzo doen + eten wat ik wil wanneer ik het wil.

ja ik doe ook geen sport meer sinds ik vant school ben, een paar keer proberen te gaan fitnessen maar failed. en ik eet ook normaal met maar 1-2 keer per week is ne bickyburger ofzo

Ace of Spades

Legacy Member
mensen denken rap dat ze dik zijn terwijl ze in het beste geval als 'mollig' kunnen aangeduid worden

je zou voor minder als je ziet wat er in de blaadjes staat en op tv komt

er zijn natuurlijk grenzen, ik heb dan misschien wel geen six-pack, maar ik ben toch wel content met mijne one-pack :p kmag niet klagen

gizmo666

Legacy Member
Ace of Spades zei:
mensen denken rap dat ze dik zijn terwijl ze in het beste geval als 'mollig' kunnen aangeduid worden

je zou voor minder als je ziet wat er in de blaadjes staat en op tv komt

er zijn natuurlijk grenzen, ik heb dan misschien wel geen six-pack, maar ik ben toch wel content met mijne one-pack :p kmag niet klagen

idd dat schoonheidsideaal wordt gecreëerd door de media. en de mensen maar moeite doen om dat te behalen:lol:

Arifiene

Legacy Member
Den Freddie zei:
m'n gsm, geeft nog 4 streepkes batterij aan (van de 7, halfvol dus), ik voer een telefoongesprek van amper 2 minuten en als ik toeleg toont hij de melding 'batterij bijna leeg'

'k heb er de laatste tijd al opgelet dat hij van halfvolle batterij opeens enorm rap naar lege batterij kan gaan. Hopen dat hij het nog een tijdje uitzingt, die nieuwe gsm's zijn zo m'n ding niet. (ofwel nieuwe batterij halen)
Batterij is eraan:p.
En die zijn vrij duur, ge kunt beter een nieuwe gsm kopen.

gizmo666 zei:
ja ik doe ook geen sport meer sinds ik vant school ben, een paar keer proberen te gaan fitnessen maar failed. en ik eet ook normaal met maar 1-2 keer per week is ne bickyburger ofzo

das vrij veel ze :p

gizmo666

Legacy Member
Arifiene zei:
Batterij is eraan:p.
En die zijn vrij duur, ge kunt beter een nieuwe gsm kopen.



das vrij veel ze :p

soms is da 1 keer in de week, heel soms 2 keer. soms ook geen

Bubba

Legacy Member
gizmo666 zei:
ja ik doe ook geen sport meer sinds ik vant school ben, een paar keer proberen te gaan fitnessen maar failed. en ik eet ook normaal met maar 1-2 keer per week is ne bickyburger ofzo

Goh, hier is da vaak 2 warme maaltijden per dag enzo. Opt werk is er vaak een menu en als ik thuis kom is er ook eten voorzien. Af en toe is McDonalds, al is dat de laatste tijd er ni meer van gekomen.

Blacky69

Legacy Member
BuBbA zei:
Goh, hier is da vaak 2 warme maaltijden per dag enzo. Opt werk is er vaak een menu en als ik thuis kom is er ook eten voorzien. Af en toe is McDonalds, al is dat de laatste tijd er ni meer van gekomen.

Ik elke dag bijna 2x warm. Ik eet zeker 2x per week friet (vant frituur).
Ik speel al twee maand geen voetbal meer door een blessure en baf; 5kilo bij :doh:

Lospeed

Legacy Member
GMotha zei:
En die linkskes maar posten in de hoop tietjes te zien^^

heb het al lang getest voor'k et postte :P en et werkt niet, waarom zou het anders een ergernis zijn denk je ? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan