Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blacky69

Legacy Member
Haha, moest iedereen dat hier met zijn ex beginnen doen, tzou een schoon zicht zijn :D

^MystiQ

Legacy Member
Kweenie of het ga lukken voor de video, de proxy's pakken precies niemeer en we hebben nog 17 clicks nodig :sad:

En ik denk eigenlijk dat het filmpke een ongelooflijk grote hoax gaat zijn :D

deathsythe

Legacy Member
alle foto's gezien, en tis toch nog de moeite :D

ot, 'forum moderator deleted your post in glimlach van vandaag thread' reden, opkuizen,...

KiPpIe

Legacy Member
Heel dat ding is gewoon een hoax...
Filmpje bestaat helemaal niet of niks.
Ik snap ook niet waarom iedereen hier alles wilt komen volspammen. Als ge foto's van een naakte vrouw wil zien op het internet moet ge veel minder moeite doen dan da, en zijn ze meestal nog is een pak knapper ook.

lowpro127

Legacy Member
Ziek en heb morgen en vrijdag net 100dagen "feest" :| bah
maarja kga weer in mijn bed kruipen xD

sluysen

Legacy Member
deathsythe zei:
alle foto's gezien, en tis toch nog de moeite :D

ot, 'forum moderator deleted your post in glimlach van vandaag thread' reden, opkuizen,...

8 pm's van die forumbot :wtf:

@ filmpje
via hidemyass die link bezocht, had zogezegd al 72 clicks.. fotos zichtbaar en geen teken van filmpje (gwn Movie maar niets eronder)

n.w.a

Legacy Member
Yasmine is toch niet knap

Boxxy ftw!!!!!!!!1!!

EDIT: ik dacht vanop 4chan.. excuses

SilentSpring

Legacy Member
Arifiene zei:
Batterij is eraan:p.
En die zijn vrij duur, ge kunt beter een nieuwe gsm kopen.
noes:sad:
Net eens in m'n kast gezocht, blijkbaar heb ik m'n gsm van 26/02/2005:)
Allez, m'n batterij gaat nog altijd 1 week - 1,5 week mee, daar niet van.
Meestal ligt m'n gsm gewoon aan, enkel in de weekends sms ik wat, maar als ik bel dan gaat hij dus rapper plat.

Nuja, ik bel niet veel, dus hopelijk kan ik het nog wat rekken:)
Nieuwe batterij is rond de 35 eurokes zeker denk ik

Suphafly

Legacy Member
nieuwe collega, die erbij gekomen is, omdat ik thuis zat.
persoonlijkheden die niet samen gaan denk ik.
dan had ge eens een goeie job. en spijtig genoeg vind hij het daar ook goed.

Sileced`

Legacy Member
K'geraak maar niet voorruit met het leren en net nu tijdens de examens is het master ternooi op de BBC :(

Arifiene

Legacy Member
Den Freddie zei:
noes:sad:
Net eens in m'n kast gezocht, blijkbaar heb ik m'n gsm van 26/02/2005:)
Allez, m'n batterij gaat nog altijd 1 week - 1,5 week mee, daar niet van.
Meestal ligt m'n gsm gewoon aan, enkel in de weekends sms ik wat, maar als ik bel dan gaat hij dus rapper plat.

Nuja, ik bel niet veel, dus hopelijk kan ik het nog wat rekken:)
Nieuwe batterij is rond de 35 eurokes zeker denk ik
Tzal zoiets zijn ja, vroeger wast 50 euro voor een nokia batterij alleszins.

Nie

Legacy Member
Zucht. Heel de nacht, maar echt letterlijk heel de nacht, wakker gelegen... Met als gevolg, concentratie vandaag was ongeveer 0. Dus morgen nog de helft 'Precolombiaanse en koloniale geschiedenis van Latijns amerika' erdoor jagen, voor mijn examen vrijdag... Dat dan ook nog is een mondeling is. 'k Voel me nu al ambetant voor de antwoorden dat'k de prof niet ga kunnen geven. :p

Heuj!

Vieze examens.

Spectre

Legacy Member
Eens ge begint te denken dat ge niet kunt slapen heb ik zelf het gevoel dat het dan effectief niet gaat lukken :sad:
Laatste tijd slaap ik ook moeilijk

Feignasse

Legacy Member
Een ouwe taart die een stuk plasticfolie ongegeneerd op straat wierp. Wel kluiten om een dikke BMW te kopen, maar manieren, HO MAAR.

Raukaris

Legacy Member
Mensen die een thread starten, uw mening vragen en dan pissed worden en zeggen dat je hun thread verpest omdat uw mening niet hetzelfde is als die van hun.

GA ERGENS ANDERS CONFORMITEIT ZOEKEN :angry:

Pippoken

Legacy Member
Vrouwen.... Enigste ergernis van de dag (naast het te trage verkeer natuurlijk)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan