Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deathsythe zei:alle foto's gezien, en tis toch nog de moeite
ot, 'forum moderator deleted your post in glimlach van vandaag thread' reden, opkuizen,...

noesArifiene zei:Batterij is eraan.
En die zijn vrij duur, ge kunt beter een nieuwe gsm kopen.
ad:

Math'ke zei:Das raar, het is nochtans een mapke met de foto's van haar erin, bij stancke werkte het toch wel.![]()

Tzal zoiets zijn ja, vroeger wast 50 euro voor een nokia batterij alleszins.Den Freddie zei:noesad:
Net eens in m'n kast gezocht, blijkbaar heb ik m'n gsm van 26/02/2005
Allez, m'n batterij gaat nog altijd 1 week - 1,5 week mee, daar niet van.
Meestal ligt m'n gsm gewoon aan, enkel in de weekends sms ik wat, maar als ik bel dan gaat hij dus rapper plat.
Nuja, ik bel niet veel, dus hopelijk kan ik het nog wat rekken
Nieuwe batterij is rond de 35 eurokes zeker denk ik

Sileced` zei:K'geraak maar niet voorruit met het leren en net nu tijdens de examens is het master ternooi op de BBC![]()
Spectre zei:Laatste tijd slaap ik ook moeilijk
