Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stampertje

Legacy Member
en ik heb geen werk. maar ben enorm zenuwachtig/rusteloos waardoor dak ni kan slapen.
en kzou ni eens weten waarom :s

ZackWhite

Legacy Member
om de 1 of andere duistere reden stak ik mijn tong uit terwijl ik niesde. Heel mn scherm vies :o

Mythic zei:
en ik heb geen werk. maar ben enorm zenuwachtig/rusteloos waardoor dak ni kan slapen.

en kzou ni eens weten waarom

Slaap, kindje, slaap,
Daar buiten loopt een schaap.
Een schaap met witte voetjes,
Dat drinkt zijn melk zo zoetjes.
Slaap, kindje, slaap,
Daar buiten loopt een schaap.

:unsure:

ZackWhite

Legacy Member
buh, nacht zit erop zu, kruip nog een uurke mn bed in. Zit ik hier nog zielig tegen men eigen te praten :sad:

Dobbelsteen

Legacy Member
Killer Queen zei:
*joins the club*

Allez, I cheated, 'k heb 1 uurtje geslapen :p

GL to all :niceone:

Hehe, aan die dingen doe ik niet meer mee. Je kan beter 6 uurtjes slapen dan 6 uur extra leren met een slaaptekort. Als je met een zombie-gevoel naar een examen gaat, verlies je sowieso meer dan 20 % van je capaciteiten (heb ik al ervaring mee gehad, spijtig genoeg) :sad:

Anyway: veel succes iedereen!

GuntherDW

Legacy Member
Gwiedo zei:
Hehe, aan die dingen doe ik niet meer mee. Je kan beter 6 uurtjes slapen dan 6 uur extra leren met een slaaptekort. Als je met een zombie-gevoel naar een examen gaat, verlies je sowieso meer dan 20 % van je capaciteiten (heb ik al ervaring mee gehad, spijtig genoeg) :sad:

Anyway: veel succes iedereen!

thanks, i'll need it :p
op KdG beginnen de examens volgende week "pas", en we beginnen met economie :sad:

FroFro

Legacy Member
kvind da knap, mensen die zo nachtje door kunnen doen. Ik kan al maar maximum 3 kwartier fzo aan een stuk leren, laat staan nen hele nacht :p Anyweez, heb nu denkek de theorie doorploeterd, nog 1 dagske om belachelijk veel oefeninge te maken!

GMotha

Legacy Member
Als jullie studentjes nu eens eerder zouden beginnen met leren, hadden jullie niet moeten klagen over slaaptekort.

stupid_noob

Legacy Member
Ik heb nog nooit een nachtje doorgetrokken omdak iets niet afkreeg, en toch altijd mn deadlines gehaald ^^

Arifiene

Legacy Member
Commissar, die met zijn oh zo geweldige kennis van het 'systeem' ons es allemaal zal leren hoe men vooral géén rekening moet houden met anderen en liefst zoveel mogelijk illegale dingen kan doen.
Al wat ge nodig hebt zijt wat corrupte vriendjes die nu en dan omgekocht willen worden. Spread the word :ironic:.

Anarchist12911

Legacy Member
Arifiene, die met haar oh zo onvoorstelbare waardevolle stukje papier van een master in de rechten diploma, denkt te weten hoe het er allemaal aan toegaat in de echte zakenwereld.
Al wat je nodig hebt is je boekjes over de wetgeving en dan kom je er wel! Spread the word.

Man man, ik lig hier te grijnzen dat het niet meer stuk kan. Wat kom je toch allemaal tegen op het internet. :p

Arifiene

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Arifiene, die met haar oh zo onvoorstelbare waardevolle stukje papier van een master in de rechten diploma, denkt te weten hoe het er allemaal aan toegaat in de echte zakenwereld.
Al wat je nodig hebt is je boekjes over de wetgeving en dan kom je er wel! Spread the word.

Man man, ik lig hier te grijnzen dat het niet meer stuk kan. Wat kom je toch allemaal tegen op het internet. :p

Ja, met uw diploma van huisjesmelker komt ge natuurlijk veel verder.

GMotha

Legacy Member
Weeral dat klote-kak-nummer "infinity 2008" van dat Guru "sterf zo snel mogelijk" Josh project...
Sinds dat't uitkwam spelen ze dat constant af (heb het al een stuk of 1000 keer moeten aanhoren). Het zoog van in't begin (maar was te negeren), het werd neig irritant na 5 keer per dag afgespeeld te worden en nu word ik er pissed van.

Wat een kak-muziek...

Anarchist12911

Legacy Member
Arifiene zei:
Ja, met uw diploma van huisjesmelker komt ge natuurlijk veel verder.

Ik heb tenminste al een master-diploma meisje. Jij?
Neen, je zit in je laatste jaar, dus ga u eerst maar op uw studies concentreren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan