Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dreetn

Legacy Member
GVD Belgacom, vandaag zijn we overgeschakeld van ADSL naar VDSL (2 tv's), m.a.w. heel de dag geen internet terwijl het examens zijn, dus ik bel en na 55min (0800 nummer :p) zegt die gast dat hij maximum nog 2 uur duurt... het was dan 18uur.

Tegen 19 uur ging alles dan toch nog.

Hopelijk heb ik nu BBC, dan kan ik naar Top gear kijken :D

KiPpIe

Legacy Member
Ik erger mij aan het feit dat ik nooit weet welke posts da forumkonijn nu juist verwijdert...
Het kan goed zijn dat ik eens iets kwetsend of ongepast post, en dan mag dat ook weg, maar ik zou toch echt liever weten wat er juist weg gaat.

Mienod

Legacy Member
Ik heb ooit is gehad dat ik in een topic één bericht had geplaatst en iets later krijg ik een pm van dat konijn dat mijn bericht voor een bepaalde reden is verwijderd. Ga ik is kijken staat mijn bericht er nog :wtf:

Killer Queen

Legacy Member
En met een goede motivering, i.p.v. à la Belgische jury ^^ (zie sig :p)


Mijn Nokia gsm-lader piept als een achterwaarts rijdende truck x_x

cram

Legacy Member
Op dit moment erger ik mij aan die trien in Volt (vrtn) over dat de mensen geen eten mogen kopen dat afkomstig is uit Israël.
Precies of dat brengt schade toe bij Israël.

ng

Legacy Member
volt

Aan de ene kant best grappig voor al die discussies, die toch op niets uitdraaien of waarvan de deelnemers totaal niet kunnen argumenteren.
Maar wat een absolute kutreportages.

Dat oud mens over die radiozender, enkel in de regio Antwerpen, "ja, er zijn wel elke dag 60 000 luisteraars".

Wauw, de volle 60 000. In een regio als Antwerpen is dat natuurlijk wel heel veel.

Oldskooler

Legacy Member
cram zei:
Op dit moment erger ik mij aan die trien in Volt (vrtn) over dat de mensen geen eten mogen kopen dat afkomstig is uit Israël.
Precies of dat brengt schade toe bij Israël.

Lol, ik wou net hetzelfde gaan typen :p

Crashtestdummy

Legacy Member
GMotha zei:
Bah, obesitas... Weeral zo'n term die't als een ziekte doet klinken.

Maarja, om de trend verder te zetten:
Speeditis: een toestand waar het subject een grote hoeveelheid snelheidsboetes krijgt.
Pottoesitas: Subject vertoont rode oogjes, tragere reacties, eetbuien en spontane momenten van een slappe lach.
Indewinditis: Last van evenwichtstoornissen, adem, ruikt naar alcohol en kan agressief zijn. Mag vanwege politiek correcte redenen niet "dronken", "bezopen", "poepeloere" of "zat" genoemd worden.

Jaja...

damn, kan die allemaal gebruiken :unsure:

EternalSilence

Legacy Member
die oproep tot boycot in Volt van dat meisje met palestijnse roots.

:sop:
Ik koop mijn groeten/vlees omwille van de kwaliteit/smaak, en niet omwille van het feit dat het nu uit dat of dit land komt.
Wat moeten we dan doen tegen de Hamas?
Palestijnse producten gaan boycotten? :unsure:


En wees maar zeker dat daar veel moslims gehoor aan zullen geven, aan die boycot (dat niets zal uithalen).
Het enige wat het misschien uithaalt, is dat dit bedrijf banen moet schrappen, en er zo hele Israëlische gezinnen zonder werk zitten. Waardoor ze arm worden, en er heel sociaal drama van komt. .. Is het dit dat ze willen?

ng

Legacy Member
Doom Dragon zei:
die oproep tot boycot in Volt van dat meisje met palestijnse roots.

:sop:
Ik koop mijn groeten/vlees omwille van de kwaliteit/smaak, en niet omwille van het feit dat het nu uit dat of dit land komt.
Wat moeten we dan doen tegen de Hamas?
Palestijnse producten gaan boycotten? :unsure:


En wees maar zeker dat daar veel moslims gehoor aan zullen geven, aan die boycot (dat niets zal uithalen).
Het enige wat het misschien uithaalt, is dat dit bedrijf banen moet schrappen, en er zo hele Israëlische gezinnen zonder werk zitten. Waardoor ze arm worden, en er heel sociaal drama van komt. .. Is het dit dat ze willen?

Och dat komt er niet door.
Ze kon haar zaak nog eens niet deftig verdedigen.

En om even te muggenziften.
Het boycotten van Palestijnse producten zou denk ik weinig uithalen, daar Hamas op andere manieren aan geld komt.
Iran is naar 't schijnt een serieuze geldschieter.

Pred

Legacy Member
wat prul besteld via een duitse webshop, ma der is iets verkeerd geleverd, dus moet ik da terugsturen met behulp van allemaal van die kloteformulieren en weet ik veel wa, int duits natuurlijk. argh
stoeme pruis in da magazijn, kijk tegoei wat er op u blad staat joeng

[LRRP]

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Iran is naar 't schijnt een serieuze geldschieter.

Alé jong
Wie zou alle joden liever dood dan levend zien, iran toch niet?
Wie was de sponsor van hezbollah in de oorlog tussens de hezbollah en israël, iran toch niet?
Wie heeft er voor gezorgd dat hezbollah over de modernste anti-tank wapens beschikte en zo israël met hun tanks voor "geen meter" konden oprukken? Wie heeft er ervoor gezorgd dat hezbollah tot de tand was bewapend? Wie heeft al die tunnels en bunkers betaald die hezbollah heeft gebruikt tegen israël, iran toch niet?
Welk land zou maar al te graag israël met de grond gelijk maken, iran toch niet?

Wat israël nu in gaza doet is nog wat meer (moslim)extremisten kweken. Die joden denken dat ze alles mogen en kunnen. Hebben die dommerikken nu nog niet door dat hun oorlogen niets uithalen?
1 Oorlog tussen israël en hezbollah: ze willen hezbollah vernietigen. Voor het staakt het vuren schiet hezbollah dubbel zo veel raketten af dan 'normaal'. Is hezbollah vernietigd of verzwakt, neen.
2 Nu doen ze een poging om de raketaanvallen uit gaza te doen stoppen. Ze trekken met gans hun leger binnen en bombarderen alles plat. 2 weken later vuurt hamas nog steeds raketten af...

Israël maakt nu nog meer vijanden, ze zorgen ervoor dat ze nog meer gehaat worden, zeker in de moslimwereld. Iran heeft een "fatwa" afgekondigd die de aankoop van Israëlische goederen en alle handel met Israël verbiedt. Bolivië heeft zijn diplomatieke relaties met Israël verbroken. Chavez heeft de israelische ambassedeur naar huis gestuurd.

Israël zal het deksel wel eens op zijn neus krijgen. Hopelijk redelijk hard.








(sorry voor de lange post :p)

Tweak37

Legacy Member
Doom Dragon zei:
die oproep tot boycot in Volt van dat meisje met palestijnse roots.

:sop:
Ik koop mijn groeten/vlees omwille van de kwaliteit/smaak, en niet omwille van het feit dat het nu uit dat of dit land komt.
Wat moeten we dan doen tegen de Hamas?
Palestijnse producten gaan boycotten? :unsure:


En wees maar zeker dat daar veel moslims gehoor aan zullen geven, aan die boycot (dat niets zal uithalen).
Het enige wat het misschien uithaalt, is dat dit bedrijf banen moet schrappen, en er zo hele Israëlische gezinnen zonder werk zitten. Waardoor ze arm worden, en er heel sociaal drama van komt. .. Is het dit dat ze willen?

Ooit al gehoord van een symbolische actie? Om echt effect te hebben is er een wereldwijde collectieve actie (lees: economische blokkade) nodig en die zit er niet in, maar dat betekent toch niet dat je je moreel besef aan de kant moet schuiven. Als jij groente of vlees koopt, dan zou je juist niet enkel naar de kwaliteit/smaak/prijs moeten kijken, maar ook of het wel moreel ok is om bijvoorbeeld groenten te kopen gekweekt door slavenarbeiders ofzo.
De Israelische kwestie is natuurlijk niet zo helder, uw morele intuities kunnen anders zijn, maar je kritiek slaat kant noch wal.
(Overigens, als er al Israelische gezinnen zonder komen te werk zitten door een boycot, dan profiteren andere gezinnen elders er wel van.)

FroFro

Legacy Member
kan ni studere :( 2 redelijk waardeloze dagen achter de rug, moet morge schijteveel doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan