Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kowlier

Legacy Member
bleh, 2e dag op rij een offdag. kan mij niet aan studeren zetten :( bodemkunde is nochtans zo interessant...

Arifiene

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Ik heb tenminste al een master-diploma meisje. Jij?
Neen, je zit in je laatste jaar, dus ga u eerst maar op uw studies concentreren.

Nogal kort door de bocht als argument, vind je niet? Aangezien ik niet zo oud ben als u heb ik namelijk het 'nadeel' van in de onmogelijkheid te zijn om mijn diploma al te hebben ;).
T komt erop neer dat je geen foute informatie moeten beginnen geven aan mensen die komen vragen wat de wet erover zegt. Dan moet jij niet beginnen met je corrupte zever van 'vriendjes kennen' en 'mensen buitensmijten'.
Niemand is daarmee gebaat, en gij zijt in fout.

deathsythe

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Ik heb tenminste al een master-diploma meisje. Jij?
Neen, je zit in je laatste jaar, dus ga u eerst maar op uw studies concentreren.

hahaha moved to "mijn glimlach van vandaag :D"

Anarchist12911

Legacy Member
Ik zei gewoon hoe dat het er werkelijk aan toegaat in die wereld en dat er zeer veel 'bewust gemaakte' loopholes zijn, waarmee je een hoop tralala in de wetgeving kan omzeilen.

De 'gaten' in de wetgeving kennen is praktisch gezien, op zich waarschijnlijk even waardevol als de wetgeving zelf te kennen.

Arifiene

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Ik zei gewoon hoe dat het er werkelijk aan toegaat in die wereld en dat er zeer veel 'bewust gemaakte' loopholes zijn, waarmee je een hoop tralala in de wetgeving kan omzeilen.

De 'gaten' in de wetgeving kennen is praktisch gezien, op zich waarschijnlijk even waardevol als de wetgeving zelf te kennen.

Je haalt helemaal geen gaten aan.
Je hebt het over vergiftigen van dieren, deurwaarders omkopen, de wet negeren.
Dat zijn geen gaten, dat zijn gewoon illegale praktijken.
Jij hebt gewoon geluk gehad dat uw huurders er nooit een zaak van gemaakt hebben.

Lemme

Legacy Member
Het feit dat wij hier met 4 man werken op kantoor (2 vrouwen en 2 mannen) en dat die 2 vrouwen er toch in slagen om zo'n harde ruzie te maken over iets banaal dat de 1 al wenend gaat lopen en de ander niet wilt vertellen aan mij wat er aan de hand is.

:angry: Vrouwen! :angry:

^MystiQ

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Ik heb tenminste al een master-diploma meisje. Jij?
Neen, je zit in je laatste jaar, dus ga u eerst maar op uw studies concentreren.

Alsof dat master diploma een garantie is dat jij het gaat halen in de wereld, dat er de dag van vandaag nog steeds mensen rondlopen die redeneren zoals u, dat kan ik echt niet begrijpen.

Stancke

Legacy Member
Lemme zei:
Het feit dat wij hier met 4 man werken op kantoor (2 vrouwen en 2 mannen) en dat die 2 vrouwen er toch in slagen om zo'n harde ruzie te maken over iets banaal dat de 1 al wenend gaat lopen en de ander niet wilt vertellen aan mij wat er aan de hand is.

Zalig toch? Eens goed uitlachen.

FroFro

Legacy Member
Lemme zei:
Het feit dat wij hier met 4 man werken op kantoor (2 vrouwen en 2 mannen) en dat die 2 vrouwen er toch in slagen om zo'n harde ruzie te maken over iets banaal dat de 1 al wenend gaat lopen en de ander niet wilt vertellen aan mij wat er aan de hand is.

:angry: Vrouwen! :angry:

gangbang material!

Dennoman

Legacy Member
Jezus, krijg echt iets van die warmte in huis. Ben al twee keer gewoon naar buiten moeten vluchten omdat het hier gewoonweg niet te keren is. Vloerverwarming op vollen bak, temperatuurregelaar in de woonkamer, ... jongens toch. Is mijn moeder nu 50 of 90? Iets scheelt er toch met haar thermostaat hoor. Ik ben vanmorgen wakker geworden met barstende koppijn omdat ik zo warm gelegen heb en nu zit ik hier na een uur of 2 wakker te zijn nog steeds te stikken. En ohwee als ik vraag om een raam open te zetten :/

Anarchist12911

Legacy Member
Math'ke zei:
Alsof dat master diploma een garantie is dat jij het gaat halen in de wereld, dat er de dag van vandaag nog steeds mensen rondlopen die redeneren zoals u, dat kan ik echt niet begrijpen.

Heb ik ook niet gezegd, ik ken genoeg ongeschoolde mensen die het ook "gemaakt hebben" in het leven. Wat dat uiteindelijk betekent moet iedereen voor zichzelf uitmaken, het was meer een retort op Arifiene's nitpicking op de waarde van een opleiding.

Dus bij deze beschouw ik uw opmerking als gericochet richting Arifiene. :p

Dennoman

Legacy Member
De waarde van een goede basisopleiding kan echter niemand ontkennen. Een diploma betekent niet alles (je moet je achteraf wel bewijzen), maar zonder een diploma krijg je ook geen kansen en zo simpel is het. Er zijn zo weinig uitzonderingen op die regel dat je ze gerust als vast kunt beschouwen.

Raukaris

Legacy Member
Ouderen op 9lives. Ze zijn 30+ en hebben opeens alle wijsheid in pacht.

cram

Legacy Member
Man gooit verdachten wapen toe in raadzaal
do 15/01/09 12:44 (UPDATE) - Twee gevangenen die vandaag verschenen voor de kamer van inbeschuldigingstelling van Brussel zijn vanmorgen ontsnapt bij het justitiepaleis. Een derde man met bivakmuts kwam binnen en gooide hen een pistool toe. Ze bedreigden twee ongewapende veiligheidsagenten met het wapen en sloegen daarna op de vlucht.
bron vrt.net

Ik vraag me af hoe dat een man met bivakmuts en gewapend door de beveiliging kon?
Of hebben ze daar geen beveiliging?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan