GMotha
Legacy Member
Of op hun 14 al.Gavin zei:Sommigen flikken dat al op hun vijfentwintigste, Raukaris.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of op hun 14 al.Gavin zei:Sommigen flikken dat al op hun vijfentwintigste, Raukaris.
cram zei:Ik vraag me af hoe dat een man met bivakmuts en gewapend door de beveiliging kon?
Of hebben ze daar geen beveiliging?
Lemme zei:Het feit dat wij hier met 4 man werken op kantoor (2 vrouwen en 2 mannen) en dat die 2 vrouwen er toch in slagen om zo'n harde ruzie te maken over iets banaal dat de 1 al wenend gaat lopen en de ander niet wilt vertellen aan mij wat er aan de hand is.
Vrouwen!
![]()


Raukaris zei:Ouderen op 9lives. Ze zijn 30+ en hebben opeens alle wijsheid in pacht.

The_Messenjah zei:
Ik zou me nogal keer amuseren met die twee nog harder tegen elkaar op te stoken.
Labiele vrouwmensen die elkaar niet kunnen uitstaan, geweldig!
Doet me denken aan mijn vakantiejobke op het ministerie, daar loopt het vol labiele vrouwen zonder ambities en met tijd te veel om op elkaars lip te zitten![]()

Op 9lives valt het nog goed mee imo. Als ge vergelijkt met politics.beMassman zei:Achja, blijkbaar is een forum toch niet de beste plaats om volwassen discussies te hebben![]()
.
Heel simpel, omdat de security daar niet bewapend was.cram zei:Ik vraag me af hoe dat een man met bivakmuts en gewapend door de beveiliging kon?

Dennoman zei:Jezus, krijg echt iets van die warmte in huis. Ben al twee keer gewoon naar buiten moeten vluchten omdat het hier gewoonweg niet te keren is. Vloerverwarming op vollen bak, temperatuurregelaar in de woonkamer, ... jongens toch. Is mijn moeder nu 50 of 90? Iets scheelt er toch met haar thermostaat hoor. Ik ben vanmorgen wakker geworden met barstende koppijn omdat ik zo warm gelegen heb en nu zit ik hier na een uur of 2 wakker te zijn nog steeds te stikken. En ohwee als ik vraag om een raam open te zetten :/
van mij mag dat hier gerust 23°+ zijn hoor. 'k Zit zo goed als de hele dag achter mijn bureau te studeren, krijg je koud van..EagleEye zei:Heel simpel, omdat de security daar niet bewapend was.![]()
Raukaris zei:Ouderen op 9lives. Ze zijn 30+ en hebben opeens alle wijsheid in pacht.

Hoe gaat hij dat doen als'm er uit ligt?Time^- zei:Ach, hij wint de finale wel.
GMotha zei:Hoe gaat hij dat doen als'm er uit ligt?
.Massman zei:Achja, blijkbaar is een forum toch niet de beste plaats om volwassen discussies te hebben![]()
GMotha zei:Hoe gaat hij dat doen als'm er uit ligt?
Pilatus zei:wat is het nut van een wapen te dragen zonder kogels in? oké, op sommige momenten als afschrikmiddel, maar als ge het dan eens echt nodig hebt