Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anarchist12911

Legacy Member
cram zei:
Ik vraag me af hoe dat een man met bivakmuts en gewapend door de beveiliging kon?
Of hebben ze daar geen beveiliging?

Haha ... je kan zelfs in bepaalde politiekantoren in eender welke bureau of kamer binnenstappen met een wapen op zak, zonder dat iemand het zou merken of ook maar zou afvragen "wat doet die persoon hier?"

'Beveiliging' is vaak maar een illusie... vooral ivm staatsinstellingen dan.
In bepaalde privé-gebouwen zou ik het eigenlijk toch wel niet riskeren om daar met een pistool op zak proberen binnen te wandelen.

D--Amo

Legacy Member
Mensen die op msn zitten, maar in feite niets hebben te zeggen. Zitten ze mij te vertellen, wat ze al geleerd hebben voor hun examen personenbelasting van morgen.. I don't care!! :angry:

LeSec

Legacy Member
Lemme zei:
Het feit dat wij hier met 4 man werken op kantoor (2 vrouwen en 2 mannen) en dat die 2 vrouwen er toch in slagen om zo'n harde ruzie te maken over iets banaal dat de 1 al wenend gaat lopen en de ander niet wilt vertellen aan mij wat er aan de hand is.

:angry: Vrouwen! :angry:

:love:
Ik zou me nogal keer amuseren met die twee nog harder tegen elkaar op te stoken.

Labiele vrouwmensen die elkaar niet kunnen uitstaan, geweldig!
Doet me denken aan mijn vakantiejobke op het ministerie, daar loopt het vol labiele vrouwen zonder ambities en met tijd te veel om op elkaars lip te zitten :love:

Massman

Legacy Member
Raukaris zei:
Ouderen op 9lives. Ze zijn 30+ en hebben opeens alle wijsheid in pacht.

Hetzelfde kan gezegd worden over een paar jongeren op 9lives. Ik krijg het op m'n heupen van jonge mensen die denken dat enkel hun mening en opinie de juiste is en geen vrede kunnen nemen met het feit dat er naast hun opvatting ook een pak andere, op z'n minst evenwaardige zijn. Daarnaast wordt het precies moeilijker en moeilijker om toe te geven indien iemand een redeneer- of argumentatiefout maakt: liever blijven vasthouden aan de gedachte dat je niet fout kan zijn dan toe te geven dat je verkeerd was.

Achja, blijkbaar is een forum toch niet de beste plaats om volwassen discussies te hebben :unsure:

Massman

Legacy Member
The_Messenjah zei:
:love:
Ik zou me nogal keer amuseren met die twee nog harder tegen elkaar op te stoken.

Labiele vrouwmensen die elkaar niet kunnen uitstaan, geweldig!
Doet me denken aan mijn vakantiejobke op het ministerie, daar loopt het vol labiele vrouwen zonder ambities en met tijd te veel om op elkaars lip te zitten :love:

:rofl:

Cruel, maar best grappig.

spray-bunny

Legacy Member
Massman zei:
Achja, blijkbaar is een forum toch niet de beste plaats om volwassen discussies te hebben :unsure:
Op 9lives valt het nog goed mee imo. Als ge vergelijkt met politics.be :crazy:.

snake880

Legacy Member
Die klootzak van elektriciteit die ons een hele lijst bewijzen doet vanbuiten leren.
En wat vraag hij dan? het bewijs voor de spanningsdeler, fucking 3 lijntjes.
Dan zit je dagen lang constant die bewijzen te leren en vraagt hij iets waar je niet eens voor moest leren.:angry:
Ik zal er wel nog door zijn, maar het is echt belachelijk, je kon dat examen maken met de oefeningencursus alleen.

Prodigy

Legacy Member
Dennoman zei:
Jezus, krijg echt iets van die warmte in huis. Ben al twee keer gewoon naar buiten moeten vluchten omdat het hier gewoonweg niet te keren is. Vloerverwarming op vollen bak, temperatuurregelaar in de woonkamer, ... jongens toch. Is mijn moeder nu 50 of 90? Iets scheelt er toch met haar thermostaat hoor. Ik ben vanmorgen wakker geworden met barstende koppijn omdat ik zo warm gelegen heb en nu zit ik hier na een uur of 2 wakker te zijn nog steeds te stikken. En ohwee als ik vraag om een raam open te zetten :/

Geen zin om te wisselen, hier is het net omgekeerd :p van mij mag dat hier gerust 23°+ zijn hoor. 'k Zit zo goed als de hele dag achter mijn bureau te studeren, krijg je koud van..

Anarchist12911

Legacy Member
EagleEye zei:
Heel simpel, omdat de security daar niet bewapend was. :)

Security of beveiligingsdiensten mogen van de wetgeving nergens gewapend MET munitie zijn. Zelfs niet geldtransporten of die van militaire basissen. (De munitie moet ergens gestokeerd worden in een aparte ruimte.) Zelfs flikken mogen niet met geladen wapen rondlopen. (Enige uitzondering hierop is Groupe Diane)

Toen ik eens van "wacht" tijdens mijn opleiding, mochten we wel een wapen dragen (als afschrikmiddel), maar de munitie lag ergens 20 meter verder in een andere lokaal in een kluis, waarvan alleen maar de kapitein-commandant de code wist. (En begrijp dus dat die kerel nooit op de kazerne was 's avonds laat.)

Als er dus eens wat freaks een gewapende roof zouden willen plegen op eender welke legerbasis, dan zal de wacht al snel neergeschoten worden en is de rest van de basis volledig hulploos. Aangezien de sleutel tot de armories nog meer onbereikbaar zijn dan een kluis met munitie.

Eender wat overvallen is in België dus compleet veilig voor de overvallers. De enigste moeilijkheid is zorgen dat je spoorloos verdwijnt voordat de flikken komen. (En zelfs als die al komen kan je er nog een paar neerknallen lang voordat ze iets kunnen terugdoen).

Pilatus

Legacy Member
wat is het nut van een wapen te dragen zonder kogels in? oké, op sommige momenten als afschrikmiddel, maar als ge het dan eens echt nodig hebt

cram

Legacy Member
Raukaris zei:
Ouderen op 9lives. Ze zijn 30+ en hebben opeens alle wijsheid in pacht.

Ela ik ben 39 en ben zo loemp als men tussendeur.
Dus van mij kunde geen ergenis hebben.:tongue:

Raukaris

Legacy Member
Massman zei:
Achja, blijkbaar is een forum toch niet de beste plaats om volwassen discussies te hebben :unsure:

Ik heb vooral problemen dat ze hun leeftijd erbij halen om hun gelijk te halen in een discussie.

D--Amo

Legacy Member
GMotha zei:
Hoe gaat hij dat doen als'm er uit ligt?

De 4 beste van het seizoen komen in de laatste week terug.. Dan is het dus de finaleweek.

Het finalespel wordt dan ook écht het finalespel, dit wordt dan gespeeld met de 2 beste en niet de 2 slechtste zoals nu..

Conqie

Legacy Member
Pilatus zei:
wat is het nut van een wapen te dragen zonder kogels in? oké, op sommige momenten als afschrikmiddel, maar als ge het dan eens echt nodig hebt

Het lijkt erop dat ze hun eigen mensen minder vertrouwen geven voor een wapen met kogels erin dan dat er een overval of iets soortgelijks zou voorvallen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan