Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
spray-bunny zei:
Wel .. dit klinkt belachelijk maar ik krijg geen enkele site van een belgische krant geopend. Niet in Opera en niet in IE.

De Tijd, De Standaard, De Morgen, Hbvl, het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, ... gaan gewoon niet.

Alle andere sites die ik geprobeerd heb, lukken wel. :wtf:

GenesisX

Legacy Member
brechen zei:
normaal word ge op voorhand verwittigd zenne, en hebben ze nie eerst aangebeld? propere huisbazin als da nie het geval was :p anders grendel op uw deur zetten he, kunnen ze sowieso niet binnen ;)
Via via hebben wij verstaan dat ze eventueel deze week eens zouden beginnen aan het schilderen van de deuren, maar geen specifieke dag of uur. Dan ligt ge daar rustig te maffen in uw bed, hoort ge opeens gerommel en geroddel in uw gang ... wtf o_O

Ma 't stoort mij da ze geen belang hechten aan privacy. Eerst 3 weken lang elke dag met zo'n lift aan de ruit vanvoor (keuken, bureau en living konden ze binnenkijken), dan opeens een stelling aan 't terras vanachter voor één week waardoor die lowlife schilders (beetje proberen te flirten met mijn lief enzo :/) in ons slaapkamer en living konden binnenkijken (en dan ook nog heel da ding volgespettert hebben met verf) en nu komen ze hier zomaar binnenwandelen voor twee weken zonder waarschuwing.

Ma 'k mag nie klagen wat het resultaat gaat zijn: camera, kijkgaatje, geverfde gang, terras, deur, nieuwe inkom, nieuwe brievenbussen, camerabeveiliging (omda ze een gast buitengezet hebben en ze denken dat hij terug gaat komen en de boel gaat kapotslaan :p), etc...

cura zei:
zit ge nogaltijd in da kot da een gezondheidsrisico is genesis?
Ben daar al vijf maand weg \o/ Nu op een deftig appartement ergens ver weg van da kot.

Tha_nOn

Legacy Member
mijnen tand moet eruit *pff*

kheb nogal veel dokter-en soortgelijke bezoeken int verschiet, en kmoet tussendoor nog is een presentatie doen en ne paper afwerken \o/ yay

a143290

Legacy Member
Teamverslag "Talen & Automaten" schrijven :p

En de event in Lineage II niet gewonnen :( :p

Rivfader

Legacy Member
Ik heb een nieuwe bril gekocht maar bij nader inzien vind ik em eigenlijk toch niet zo schoon.

Oldskooler

Legacy Member
dark_elf90 zei:
Ik heb een nieuwe bril gekocht maar bij nader inzien vind ik em eigenlijk toch niet zo schoon.

Je had uw slechte bril nog op toen je hem kocht?? :scream:

?therapy?

Legacy Member
Wij stappen redelijk gehaast naar het station omdat we anders onze trein zouden missen.
Wij moesten een school passeren en blijkbaar stond er daar iemand om het verkeer te "regelen". Buiten dat ze dan onwettig de mensen hun weg belemmerde omdat ze geen vest aanhad etc.
Dus wij steken dan maar snel over ipv te wachten en die roept zomaar:"Steek maar over als ge toch te lui zijt!".:wtf:
We gaan ons echt wel haasten en nog eens extra moeite doen om over te steken als we lui zijn. Wat een ongemanierdheid gewoon.

En dan klagen ze dat de jeugd zo mondig is? Je krijgt wat je kweekt.

Fré_

Legacy Member
forum gaat traag.

en mn enter knop ga precies nie in msn. iedere keer ik een bericht typ moetek met de muis op verzenden klikken, behoorlijk irritant.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan