Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
lilpunk zei:
forum gaat traag.

en mn enter knop ga precies nie in msn. iedere keer ik een bericht typ moetek met de muis op verzenden klikken, behoorlijk irritant.
Als ge in het begin een vermelding krijgt ivm scripts uitvoeren op een pagina, op ja klikken. Dan marcheert de enter bij mij wel.

Oldskooler

Legacy Member
wim_gunner zei:
nooo! mijn postcount is niet meer wat het moet zijn!

Omdat ze wsl niet zo slim waren om dat mee op te slaan in de databank. Waarschijnlijk doen ze per user een count van al zijn/haar posts.

Gavin

Legacy Member
Oldskooler zei:
Spijtig genoeg zijn wij het tegen de rest van de wereld, de infestation neemt stillaan de hele wereld over.

Zelfs Wilfried Martens en Miet Smet zijn besmet geraakt.
Niet alleen wij, man! Je hebt ook nog de islam ... maar die blijkt ook al geïntegreerd te worden in Thuis.

Beetje contradictoir lijkt me dat.

Audiosonic

Legacy Member
Examen CCNA 1 woensdag :(
Boek van 450 Pagina's volledig int engels lere :sad:

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Gisteren in Koppen:
Een vrouw die amper haar eten kon betalen en gezondheidszorg enzoverder.
Kom je in haar appartement, staat daar een flatscreen tv, 4 soorten versterkers op elkaar, heeft ze mega veel juwelen aan haar lijf hangen.

Ik kon ze doodslaan.

Blacky69

Legacy Member
Ik heb het ' Chronische Compartimentsyndroom'... Shit man :(

Waarschijnlijk onder het mes voor mijn beide benen.. daar gaat mijne sport.

Stancke

Legacy Member
Het is belangrijk om zo snel mogelijk weer te gaan lopen, zodat het spierkapsel niet in z’n oorspronkelijke te krappe omvang kan dichtgroeien. Extreme inspanning, zoals intensieve sport of het lopen van lange marsen, is gedurende de eerste weken af te raden.

Eigenlijk kan je dus wél nog sporten?

Brecht

Legacy Member
Stancke zei:
Het is belangrijk om zo snel mogelijk weer te gaan lopen, zodat het spierkapsel niet in z’n oorspronkelijke te krappe omvang kan dichtgroeien. Extreme inspanning, zoals intensieve sport of het lopen van lange marsen, is gedurende de eerste weken af te raden.

Eigenlijk kan je dus wél nog sporten?
kan u verzekeren dat da nie leuk is, dat dichtgroeien, mijne elleboog sta in 90° en kan em na 2 weken kinesie mss 10 graden plooien ofzo. andere ergernis, splinternieuwe glazen muismat ding, kga efkes naar boven, en alsk terugkom staat em vol kattepoten, tis just gearriveerd en kmag het al beginnen kuisen :( en kvind dan op de koop toe die verse mouseskates nie, die dat erbij zitten zijn voor een ander model :(

ng

Legacy Member
cura zei:
is da dan wel geldig als CCNA certificaat? als die prof da examen zelf opstelt

Neen, dat is het normaal niet.
Normaal moet hij ook nog die online testen van Cisco afleggen. En naar zo'n examencentrum gaan.

Darks

Legacy Member
Die smerige rotvogels die m'n auto beschijten. Vooral de spiegels hangen de laatste tijd vol, doen die dat expres of zo??

Denk dat ik eens met een jachtgeweer op wacht ga zitten.. :evil:

Blacky69

Legacy Member
Stancke zei:
Het is belangrijk om zo snel mogelijk weer te gaan lopen, zodat het spierkapsel niet in z’n oorspronkelijke te krappe omvang kan dichtgroeien. Extreme inspanning, zoals intensieve sport of het lopen van lange marsen, is gedurende de eerste weken af te raden.

Eigenlijk kan je dus wél nog sporten?

Het doet zoveel pijn dat sporten niet meer gaat :(

Preske

Legacy Member
Gavin zei:
Niet alleen wij, man! Je hebt ook nog de islam ... maar die blijkt ook al geïntegreerd te worden in Thuis.

Beetje contradictoir lijkt me dat.

dat was onder "dreiging" van enkele belangenverenigingen. als er niet meer allochtonen inkwamen gingen ze naar jozef de witte bellen en dan ging die daar wat komen bleiten en zagen.

En omdat een acteur nu eenmaal goedkoper is dan de enorme hoeveel benodigde pijnstillers die ge nodig hebt om die lul zijn gezaag aan te horen, was de keus snel gemaakt.

Darks

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Gisteren in Koppen:
Een vrouw die amper haar eten kon betalen en gezondheidszorg enzoverder.
Kom je in haar appartement, staat daar een flatscreen tv, 4 soorten versterkers op elkaar, heeft ze mega veel juwelen aan haar lijf hangen.

Ik kon ze doodslaan.

Echt hé. Heb ik ook gezien. En ze had dit, en dat, en die stoornis, en depressief geweest en si en la, en overal klagen hoe duur het leven is en dat ze toch eens wat moeten doen voor mensen zoals haar.

Zo'n mensen verknoeien het systeem voor zij die het wel nodig hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan