Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foryow zei:Huge thirth³ad:
FroFro zei:- Vestiaire was een ramp, trui was gestolen. Wegens de verschrikkelijke kou en de afstand die ik moest aflegge kon ik ni anders dan een andere trui stelen.
leuke bezigheid daar 
Normaal krijgen die toch al die info s ochtends voor ze vertrekken?Den Freddie zei:idd, de chauffeur deze morgen wist er zelfs niet van. Die reed dan na 5min uiteindelijk langs 't kleiner brugje, zag dat hij niet doorkon en reed de halve Lange Rei aan de overkant ipv aan de Lange Rei zelf. Al die mensen die daar stonden konden wachten op een bus die niet kwam...
dqve zei:Das verdomme toeval !
(no hard feelings)
?
Alles is relatief e manneke, ook wetgeving..
![]()
Beetje sight-seeing, mensen betalen daar voorArifiene zei:Hebben we zo even de helft van Brugge doorgereden eer die pipo gedraaid was.

GMotha zei:Beetje sight-seeing, mensen betalen daar voor![]()
.Pfff, dikke ² hoor. Ik bedoel komaan, als de vakbond nu zelfs niet meer achter een bepaalde staking staat, dan wordt het toch al erg bont. Ik mag hopen dat er voor de smeerlappen die nu werkwilligen tegenhouden serieuze sancties komen. Maar zoals ge al zei, dat zal wel weer niet dankzij de overtolerantie voor stakers in dit land.GMotha zei:Kakkers van de post met hun zeikstaking. Ik moet nog een brief aankrijgen/invullen/versturen voor mijn loon...
Als de eikels niet willen werken dat ze dan ontslag nemen, er zijn genoeg illegalen die hun job zouden willen overpakken (liever gasten die geen NL kunnen, dan gasten die weigeren te werken voor elke fucking klotereden). En die janetten van de de vakbond die zeiken dat ze mijn brief nog niet aankregen terwijl ze zelf verantwoordelijk zijn voor die rotzooi. "Ge kunt hem ook zonder de post in de bus steken." -> niet als ik mijn formulier nog niet heb aangekregen.
Man, wat is er aan de hand met dit land dat mensen die bereid zijn te werken altijd moeten opdraaien voor dat staakgespuis...
Zo heb ik ergens ook nog een fiets staan op het stationgecko14 zei:Men fietsslot wilt niet meer open... : (
ad:
xev zei:ik kan niet beslissen als ik gta4 ga kopen of niet...
en kmoet vanavond gaan tanken, de game mania is daar recht over
keuzes keuzes keuzes

Daar neemt ge speciaal anderhalf uur tijd voor?Gavin zei:http://i37.tinypic.com/9zvc0j.jpg
Eerste screenshot is genomen om 8u en de tweede om 9u30.
De verantwoordelijke meteen zijn salaris met een vierde verminderen gedurende een kwartaal.

Vlaamse kranten zijn sowieso om te janken. Zelfs De Standaard is maar van heel betrekkelijk niveau als je dat met de meeste Nederlandse kranten vergelijkt. Hier lees ik dan ook geen krant, maar probeer toch altijd een exemplaartje van het Algemeen Dagblad of De Telegraaf mee te pikken als ik er eens op stuit.Gavin zei:Om acht kom ik aan op school en controleer dan of er iets gebeurd is in de wereld. Anderhalf uur later heb ik dan een kleine pauze en heb ik gekeken of het al verbeterd was.
Op de voorpagina, he. Je onsterfelijk belachelijk maken als krant heet dat dan.