Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hillebrand

Legacy Member
De super irritante TNA reclame hier op de site...
Is er een manier om het geluid uit te schakelen??

Fré_

Legacy Member
Seffes weer naar de kinesist, en tis zo koud buiten.

Gelukkig ist nie zo ver :p

gizmo666

Legacy Member
Hillebrand zei:
De super irritante TNA reclame hier op de site...
Is er een manier om het geluid uit te schakelen??

uw luidsprekers afzetten als ge op het forum zit?

saiyan``

Legacy Member
Van de 4 projectleden waren er vandaag maar 2 aanwezig tijdens de projectvergadering.

SilentSpring

Legacy Member
De docent stopte 20min vroeger met de les, ik content dat ik een bus vroeger kon nemen dus. Aan't station staat ge dan te wachten op bus 4 van 16u38, uiteindelijk is't al 16u50 en nog gene bus gezien. Dan maar aan de chauffeur van de passerende 14 gevraagd waar de 4 bleef. Bleek dat die een accident gehad had, de eerste bus was dus die van 16u58 die ik anders ook heb...
Dan heb je eens 20min vroeger gedaan:doh:

Arifiene

Legacy Member
Den Freddie zei:
De docent stopte 20min vroeger met de les, ik content dat ik een bus vroeger kon nemen dus. Aan't station staat ge dan te wachten op bus 4 van 16u38, uiteindelijk is't al 16u50 en nog gene bus gezien. Dan maar aan de chauffeur van de passerende 14 gevraagd waar de 4 bleef. Bleek dat die een accident gehad had, de eerste bus was dus die van 16u58 die ik anders ook heb...
Dan heb je eens 20min vroeger gedaan:doh:
Oeh oeh, watskeburt?

Vordesh

Legacy Member
- Opt werk, kzie ne second naar dien borderel en krij vanachter op ene op -_-
- Het regent ,ni veel grip ast nat is, kwil afdraaien, stuur draait ma kblijf rechtdoor schuiven tot op de muur en ene vanachter op mij :')
- Ze zijn daar foto's aant trekken en der sta ne chef bij, ik zie ze bezig ma uit reflex draai ik menne kop weg as ze foto's wille pakken van mij dus kdoe da ook, spijtig genoeg reed er ene voor mij me een platte batterij en valt dien dus om de minuut stil en nja.. der ook weer op en die chef direct aant zagen wrm dak ni voor mij kijk.
- Kom van de parking vant werk afgereden en ksta al in de file.
- 20 min langer moeten werken en daardoor in die domme file gestaan.
- Een uur later thuis.
- Kan vanavond ni weg want kmoe er om 5u alweer uit.

OF kortom samengevat: ergernis van vandaag => werk!

(edit: tis me transpalletn da we rijden eh, voor da er hier ene denkt me nen auto ofzo :'))

crunx

Legacy Member
Nu wil ik rustig wat joints gaan roken met wat maten vind ik mijn lange blaadjes niet meer.

ravoc

Legacy Member
Die fucking crap banner op 9Lives die een teaserke speelt als ge erover hovert.

Proto

Legacy Member
ik haat heel het TNA gebeuren ondertussen al door die fucking banner
reken daar ook maar ineens alle overgespierde venten bij

sink

Legacy Member
tforum dat hier megatraag laad, en nee, kheb het niet bij andere sites.. :sop:

spray-bunny

Legacy Member
Again: gebruik adblock om die TNA-banner weg te werken. Ik heb gemerkt dat het forum dan ook een pak sneller laadt.

SilentSpring

Legacy Member
Arifiene zei:
Oeh oeh, watskeburt?
geen idee, 'k weet enkel dat hij een accident gehad heeft.
Nog niks gehoord op radio ofzo, dus 't zal wel niet te erg zijn denk ik.
Geen sirenes ook gehoord en 'k stond er al van 16u30. 'k vermoed ergens op Sint-Michiels een klein accidentje met blikschade ofzo, 't zou me niet verwonderen, met die rijstijl van sommige chauffeurs :wtf:

Deze morgen was er trouwens weer een chauffeur niet op de hoogte van die werken aan't Sas, hij reed rond want de Dampoort was open enja...
Heeft hij gans de weg tot aan Sint-Leo aan de overkant gereden ipv aan de Lange Rei. Da's ook wel plezant voor de mensen die daar stonden:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan