Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gizmo666

Legacy Member
men ps3 da geen games en blu-rays meer wilt lezen. daarstraks toen ik voor het eerst mortal kombat vs dc wou spelen moest die zonodig die update installeren, heb wat gespeeld en dan afgezet. toen ik nu nog eens wou spelen leest die de disc ni meer. heb een paar andere games geprobeerd en een blu-ray maar niks:doh:

puni

Legacy Member
Ingegroeide teennagel die daarenboven ontstoken is. Net op tijd naar de dokter gegaan, ontsteking zat al tot tegen het gewricht van mijn teen.

Gevolg: weekje antibiotica (en niet drinken :() en dan verdoven en uitkuisen. Bleh.

ravoc

Legacy Member
Den Freddie zei:
geen idee, 'k weet enkel dat hij een accident gehad heeft.
Nog niks gehoord op radio ofzo, dus 't zal wel niet te erg zijn denk ik.
Geen sirenes ook gehoord en 'k stond er al van 16u30. 'k vermoed ergens op Sint-Michiels een klein accidentje met blikschade ofzo, 't zou me niet verwonderen, met die rijstijl van sommige chauffeurs :wtf:
Sint-Michiels rules :lol:

sluysen

Legacy Member
irritante banner!!!! :angry:
reclame ok, maar dat filmpje is er me teveel aan..

liama

Legacy Member
om 01u30 wou ik gewoon een divx bestand op een dvdtje branden via nero
maar men nero had softwear problemen
resultaat zo'n goede 6 uur achter men pctje zitten want ik moest format c uitvoeren

en dat allemaal voor een cdtje te branden van maar liefst 709MB

hatelijk !!!!!!!!!!!

pie-jie

Legacy Member
liama zei:
om 01u30 wou ik gewoon een divx bestand op een dvdtje branden via nero
maar men nero had softwear problemen
resultaat zo'n goede 6 uur achter men pctje zitten want ik moest format c uitvoeren

en dat allemaal voor een cdtje te branden van maar liefst 709MB

hatelijk !!!!!!!!!!!

dus van met da een programmatje niet werkt bij u doe je format c? :wtf:

KiPpIe

Legacy Member
Niet bepaald een ergernis van de dag, maar eerder van de laatste weken.
Overal waar ik kom merk ik een nieuwe rage op. 15-16 jarige kereltjes met een roos met wit petje op hun hoofd gelegd, en dan ook allemaal een oorbel in met een grote nepsteen. Komt er ook nog is bij dat ze iedereen vies aankijken alsof ze willen vechten.
Nuja, ik overdrijf waarschijnlijk wel, maar ik begin mij er toch meer en meer aan te ergeren...

bekaertpj

Legacy Member
gizmo666 zei:
men ps3 da geen games en blu-rays meer wilt lezen. daarstraks toen ik voor het eerst mortal kombat vs dc wou spelen moest die zonodig die update installeren, heb wat gespeeld en dan afgezet. toen ik nu nog eens wou spelen leest die de disc ni meer. heb een paar andere games geprobeerd en een blu-ray maar niks:doh:
Ge moogt de mijne overkopen voor 275 ;)

@ hierboven : een roos op hun pet gelegd ? Chance dak da hier nog nergens tegengekomen heb. Leuke rages ..

sluysen

Legacy Member
KiPpIe zei:
Niet bepaald een ergernis van de dag, maar eerder van de laatste weken.
Overal waar ik kom merk ik een nieuwe rage op. 15-16 jarige kereltjes met een roos met wit petje op hun hoofd gelegd, en dan ook allemaal een oorbel in met een grote nepsteen. Komt er ook nog is bij dat ze iedereen vies aankijken alsof ze willen vechten.
Nuja, ik overdrijf waarschijnlijk wel, maar ik begin mij er toch meer en meer aan te ergeren...

bwa overdrijven doe je niet echt vind ik.. roos is een overheersend kleur aan het worden bij die mannen (dunno why, pink sucks)

protnie

Legacy Member
KiPpIe zei:
Niet bepaald een ergernis van de dag, maar eerder van de laatste weken.
Overal waar ik kom merk ik een nieuwe rage op. 15-16 jarige kereltjes met een roos met wit petje op hun hoofd gelegd, en dan ook allemaal een oorbel in met een grote nepsteen. Komt er ook nog is bij dat ze iedereen vies aankijken alsof ze willen vechten.
Nuja, ik overdrijf waarschijnlijk wel, maar ik begin mij er toch meer en meer aan te ergeren...
Inderdaad, gisteren ook, ik reed met ne maat naar huis na het examen en passeert er zo ene, ik schat 12 jaar. Zit zo vies te gapen, wij begonnen te lachen van "allé wa i da nuj me dien" en dan riep hij iets dat we niet verstonden, dan stak hem nog zijn stoere middelvinger op en heb dan maar vriendelijk gezwaaid.

Paar dagen geleden ook 2 stoere mannetjes van 16 jaar schat ik die ook iets riepen maar geen idee wat :/

Darks

Legacy Member
Mijn eigen stommiteit.

Ik was na het tanken wat met de boordcomputer aan het prullen, en had niet door dat er intussen 3 wagens achter mij opgereden waren en stonden de wachten :$ Dan maar rap vertrokken.

Fré_

Legacy Member
Service pack voor vista moeten downloaden voor GTA 4.
Allemaal goed en wel, ik begin nen download, wat blijkt:
verkeerde taal :/

weeral 500mb in de vuilbak.

RaptorFan

Legacy Member
Dennoman zei:
Vlaamse kranten zijn sowieso om te janken. Zelfs De Standaard is maar van heel betrekkelijk niveau als je dat met de meeste Nederlandse kranten vergelijkt. Hier lees ik dan ook geen krant, maar probeer toch altijd een exemplaartje van het Algemeen Dagblad of De Telegraaf mee te pikken als ik er eens op stuit.

Bedenkelijk :p

stupid_noob

Legacy Member
cisco networking academy die down gaat in het midden van mn examen

Darks

Legacy Member
Ik heb al 3x op de Tv gids op de 2BE site willen klikken en iedere keer zit er een pop-up tussen van een of ander brolprogram :angry:

foert, ik kijk wel naar VT4 :tongue:

gizmo666

Legacy Member
stoppen met die nutteloze zoektochten naar liefde die niets opbrengen en gewoon naar de hoeren gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan