Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cram

Legacy Member
Geslapen tot nu.
Een schande aan me zelf,heel de dag naar de <censuur>:doh:

gizmo666

Legacy Member
Spectre zei:
Alsof liefde enkel draait om seks, triestige plant

liefde staat in de top 10 van de grootste bullshit ooit uitgevonden door de mens, heeft niks met elkaar te maken.

cram

Legacy Member
gizmo666 zei:
liefde staat in de top 10 van de grootste bullshit ooit uitgevonden door de mens, heeft niks met elkaar te maken.

Wat is loof?Beebie dont hort mie no moor.:music:

Rage

Legacy Member
cram zei:
Geslapen tot nu.
Een schande aan me zelf,heel de dag naar de <censuur>:doh:

Hoezo is heel uw dag naar de <censuur> ? uw dag hoeft toch niet te eindigen om 22u. Ga gewoon niet slapen en ge hebt nog een hele dag...

@gizmo: Volgens mij hebt gij een lage eigendunk ofzo.

Ik interpreteer u post als: Bah, ik vind geen lief dus ga ik maar naar de hoeren. Ge kunt beter blijven zoeken naar een lief en tegelijkertijd naar de hoeren gaan (als ge dat echt nodig hebt).

djbramz

Legacy Member
gizmo666 zei:
liefde staat in de top 10 van de grootste bullshit ooit uitgevonden door de mens, heeft niks met elkaar te maken.

Dus het leven draait allemaal rond geld en oppervlakkige sex bij jou? :wtf:

Spectre

Legacy Member
gizmo666 zei:
liefde staat in de top 10 van de grootste bullshit ooit uitgevonden door de mens, heeft niks met elkaar te maken.

Gewoon omdat jij waarschijnlijk nog nooit echte liefde gekend hebt is het bullshit ofzo? Dat jij liever voor 50 euro eens een halfuurtje op een buitenlandse kruipt dan moeite leert doen om iemand te leren kennen en daar gelukkig mee te zijn, is helemaal uw zaak. Maar liefde bullshit noemen is dikke zeik.

Darks

Legacy Member
Ik vraag mij toch ook af of echte liefde nog wel bestaat. Ik zou wel willen, maar tegenwoordig loopt toch bijna iedereen van de een naar de ander, ofwel zijn ze hoogstens een paar jaar samen en scheiden ze. Denk niet dat er veel zijn die samen oud worden. Dan begint ge u al vragen te stellen.

Dennoman

Legacy Member
Spectre zei:
Gewoon omdat jij waarschijnlijk nog nooit echte liefde gekend hebt is het bullshit ofzo? Dat jij liever voor 50 euro eens een halfuurtje op een buitenlandse kruipt dan moeite leert doen om iemand te leren kennen en daar gelukkig mee te zijn, is helemaal uw zaak. Maar liefde bullshit noemen is dikke zeik.
And the award for Burn of Century goes to... this one! xD
Yep, ik kan er ook van getuigen dat het weldegelijk bestaat, zelfs de meest primitieve dieren hebben een gevoel van samenhorigheid dat verder gaat dan enkel seks, dat kan zelfs de kilste wetenschappelijke geest niet ontkennen.

Albireo

Legacy Member
GTA IV dat elke 5 minuten crasht :angry:, en wat doet een mens dan: alles updaten inclusief moederbord BIOS

en die BIOS-update is jammerlijk mislukt met als resultaat: een dode computer... :sop:

Spectre

Legacy Member
Ik ben nu hopeloos verliefd op iemand, waarmee ik weet dat ik er makkelijk mijn hele leven kan bij blijven. Klinkt nu misschien heel raar maar die persoon past gewoon zodanig goed bij mij qua interesses en karakter dat er gewoon nooit problemen zijn. Enkel is de liefde niet wederzijds op relationeel vlak. Wat heel spijtig is, maar het zij zo

puni

Legacy Member
Darks zei:
Ik vraag mij toch ook af of echte liefde nog wel bestaat. Ik zou wel willen, maar tegenwoordig loopt toch bijna iedereen van de een naar de ander, ofwel zijn ze hoogstens een paar jaar samen en scheiden ze. Denk niet dat er veel zijn die samen oud worden. Dan begint ge u al vragen te stellen.

Echte liefde is gewoon altijd al 'zeldzaam' geweest, vroeger viel het gewoon minder op omdat scheiden een taboe (en een zonde) was. :)

Wat niet wegeneemt dat liefde wel iets moois is, gewoon de nuance even toevoegen. :p

KiPpIe

Legacy Member
Echte liefde kan toch goed bestaan? Daarom moet ze nog altijd niet eeuwigdurend zijn...

GuntherDW

Legacy Member
Pilatus zei:
gij zijt echt mijn grootste ergernis, gaat mee een ander wat lachen hé


mwoa er zijn er zoals mij die er gewoon niet in geinteresseerd zijn, ofwel het gewoon niet zien zitten om met iemand z'n "leven te delen"
maar ik ga daarom niet naar de hoeren :p

_Odd_Alien

Legacy Member
gizmo666 zei:
liefde staat in de top 10 van de grootste bullshit ooit uitgevonden door de mens, heeft niks met elkaar te maken.

Liefde... uitgevonden.

Bahahahaha

Oh, sorry, verkeerde thread nu :scream: .

iamhollywood

Legacy Member
Spectre zei:
Ik ben nu hopeloos verliefd op iemand, waarmee ik weet dat ik er makkelijk mijn hele leven kan bij blijven. Klinkt nu misschien heel raar maar die persoon past gewoon zodanig goed bij mij qua interesses en karakter dat er gewoon nooit problemen zijn. Enkel is de liefde niet wederzijds op relationeel vlak. Wat heel spijtig is, maar het zij zo

:wtf:


Ik ben ondertussen 2 jaar en bijna 4 maand met mijne vriend en ik zie mezelf wel met hem een gezin starten :) Ik ga niet spreken over perfectie, er zijn altijd wel minpunten maar zoals het momenteel draait geloof ik wel in een toekomst samen :)
En ik geloof wel in echte liefde. Vb Als ik bon jovi - thank you for loving me hoor (het liedje dat zijn papa op de begrafenis van zijn mama liet spelen) krijg ik spontaan tranen in mijn ogen en voel ik mij zo ellendig, enkel omdat ik het niet kan verdragen dat hij het die tijden zo moeilijk heeft gehad.. Is de eerste persoon die mij zo nauw aan het hart ligt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan