Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spray-bunny

Legacy Member
gizmo666 zei:
bah verliefd zijn:puke: nooit wil ik dat nog meemaken:puke:
Bij deze is duidelijk geworden waarom gij een frustro zijt die naar de hoeren gaat:). Een mislukte liefde...

Hoe schattig:).

ugh

Legacy Member
Spectre zei:
Ik ben nu hopeloos verliefd op iemand, waarmee ik weet dat ik er makkelijk mijn hele leven kan bij blijven. Klinkt nu misschien heel raar maar die persoon past gewoon zodanig goed bij mij qua interesses en karakter dat er gewoon nooit problemen zijn. Enkel is de liefde niet wederzijds op relationeel vlak. Wat heel spijtig is, maar het zij zo
No offense, maar dat begrijp ik niet.
Hoe KAN je dat zo zeker weten?

RaptorFan

Legacy Member
iamhollywood zei:
En ik geloof wel in echte liefde. Vb Als ik bon jovi - thank you for loving me hoor (het liedje dat zijn papa op de begrafenis van zijn mama liet spelen) krijg ik spontaan tranen in mijn ogen en voel ik mij zo ellendig, enkel omdat ik het niet kan verdragen dat hij het die tijden zo moeilijk heeft gehad.. Is de eerste persoon die mij zo nauw aan het hart ligt :)

Dat vind ik echt... mooi :) Veel geluk samen...

gizmo666

Legacy Member
spray-bunny zei:
Bij deze is duidelijk geworden waarom gij een frustro zijt die naar de hoeren gaat:). Een mislukte liefde...

Hoe schattig:).

niks mislukte liefde, heb nog nooit een lief gehad

^MystiQ

Legacy Member
KiPpIe zei:
Echte liefde kan toch goed bestaan? Daarom moet ze nog altijd niet eeuwigdurend zijn...

Echte liefde is eeuwigdurend, anders is het niet echt echte liefde :p

Spectre zei:
Ik ben nu hopeloos verliefd op iemand, waarmee ik weet dat ik er makkelijk mijn hele leven kan bij blijven. Klinkt nu misschien heel raar maar die persoon past gewoon zodanig goed bij mij qua interesses en karakter dat er gewoon nooit problemen zijn. Enkel is de liefde niet wederzijds op relationeel vlak. Wat heel spijtig is, maar het zij zo

Zolang ge geen relatie hebt kunt ge ook niet weten of ge daar makkelijk heel uw leven bij kunt blijven. Een relatie is complexer dan velen van jullie het voorstellen hoor. Als je niet werkt aan een relatie dan lukt het niet. In het begin is het altijd leuk, het lijkt goed te klikken, alles zit mee en alles gaat goed en dan komt plots die eerste redelijke discussie en volgen er naar alle waarschijnlijkheid nog veel meer. Dat is onvermijdelijk en ook nodig wil je een goede relatie opbouwen. Daarom dat het gras altijd groener lijkt aan de overkant in donkere tijden maar ik garandeer u persoonlijk dat er een opmerkelijk groot verschil is tussen 'lijken' en daadwerkelijk 'zijn'. Dat heb ik zelf aan den lijve ondervonden.

Ik zou mij persoonlijk echt zwaar vragen stellen moest ik een relatie hebben waarbij er nooit eens een discussie is. :)
En dezelfde interesses hebben leidt soms tot meer veel meer discussies dan een koppel die toch wel verschillende interesses heeft :)

hatetn

Legacy Member
gizmo666 zei:
niks mislukte liefde, heb nog nooit een lief gehad



dus omdat ge geen lief vindt ga je maar naar de hoeren sinds die veel doen voor geld en ga je maar rondvertellen dat liefde niet bestaat omdat het enige dat jij echt wil seks is omdat je nog nooit liefde hebt meegemaakt


edit: mijn ringtone. sinds het geen echt liedje/ringtone is heb ik de eerste halve minuut altijd de neiging om te denken 'van waar komt dat geluid'. wnr ik het dan besef dat het mijn gsm is en hem zoek ben ik meestal net te laat. ik wil hem trouwens niet vervangen omdat het zowat het enigste soort liedjes zijn die een gsm deftig kan spelen(buiten ring ring dan)

^MystiQ

Legacy Member
Waarom zit iedereen eigenlijk op Gizmo zijn kap ? Hoe dwaas het ook lijkt, het is precies alsof sommigen jaloers zijn.
Waarom maken jullie zich daar zo druk in dat hij naar de hoeren gaat, je kan daar één keer een opmerking over maken maar maak er toch geen 100000den opmerkingen over.

wireke

Legacy Member
gizmo666 zei:
bah verliefd zijn:puke: nooit wil ik dat nog meemaken:puke:

betalen voor een hoer :puke:

sorry maar tis ni da gij geen lief kunt krijgen (of wilt :niceone:) da ge zo een kortzichtige mening moet hebben.

_Odd_Alien

Legacy Member
Math'ke zei:
Waarom zit iedereen eigenlijk op Gizmo zijn kap ? Hoe dwaas het ook lijkt, het is precies alsof sommigen jaloers zijn.
Waarom maken jullie zich daar zo druk in dat hij naar de hoeren gaat, je kan daar één keer een opmerking over maken maar maak er toch geen 100000den opmerkingen over.

Hoe kom je daar bij? Als iedereen die op iemand anders zijn kap zit, jaloers is...

Het is vooral die simplistische visie op liefde die het af maakt.

^MystiQ

Legacy Member
_Odd_Alien zei:
Hoe kom je daar bij? Als iedereen die op iemand anders zijn kap zit, jaloers is...

Het is vooral die simplistische visie op liefde die het af maakt.

Is dat nogal moeilijk zeg om te begrijpen hoe ik daarbij kom .. als je weet dat 3/4 van dit forum zelden of zelfs nog nooit seks heeft gehad hoef ik helemaal niet lang te redeneren. Het mag dan nog betalende seks zijn, ge weet even goed als eender wie dat er tussen de hoeren ook knappe vrouwen zitten.

Denkt nu nog eens na hoe ik tot mijn redenering kom, als je het dan nog niet begrijpt mag je het nog eens vragen. :hug:

_Odd_Alien

Legacy Member
Math'ke zei:
Is dat nogal moeilijk zeg om te begrijpen hoe ik daarbij kom .. als je weet dat 3/4 van dit forum zelden of zelfs nog nooit seks heeft gehad hoef ik helemaal niet lang te redeneren. Het mag dan nog betalende seks zijn, ge weet even goed als eender wie dat er tussen de hoeren ook knappe vrouwen zitten.

Denkt nu nog eens na hoe ik tot mijn redenering kom, als je het dan nog niet begrijpt mag je het nog eens vragen. :hug:

Ja natuurlijk, want wij zijn allemaal pubers die dromen over betalen voor seks...

Bon, die redenering snap ik nog enigzins. Ik dacht dat je het had over zijn onbegrip en walging ten opzichte van liefde. Daar ben ik toch net niet jaloers op tbh.

hatetn

Legacy Member
dat ze knap zijn of niet of iemand wel of niet seks heeft doet er imo niet toe.
het gaat over relatie's en daar is knap zijn en seks maar een klein onderdeel van.
als je afkomt met liefde:puke::puke: ? en een hele bs uitleg dat liefde commercieel is? dan denk ik eerder dat hij een gevoelloze zak is die enkel van tijd tot tijd eens een hoer nodig heeft om zijn ding te doen.


moest hij nog gezegd hebben dat veel mensen gewoon samen gaan wonen om de kosten te delen zou het nog zo erg niet overkomen. maar zeggen dat het niet bestaat vraagt gewoon om tegenwind

^MystiQ

Legacy Member
Wie beweert dat knap zijn en seks een klein onderdeel van uw relatie is, is in mijn ogen een hypocriet want het zijn twee belangrijke factoren die uw relatie bepalen.

Als het qua aantrekkingsgevoel van het uiterlijke niet goed zit en de seks niet goed is dan moogt ge er 100% zeker van zijn dat één van de twee partners bij iemand anders zit.

Die verhaaltjes van er is meer in een relatie dan seks, ja inderdaad, er is meer maar seks en uiterlijk worden al te vaak beschouwd als een klein onderdeel van uw relatie. Wel ik beweer nu net het omgekeerde. :)

hatetn

Legacy Member
op korte termijn. in een lange relatie speelt dat geen kloten rol. schoonheid vergaat en zelfs de goesting voor seks gaat weg met de jaren. waar ga je daarna op terugvallen als ze toch superbelangrijk zijn? haar dom bimbo iq van -50? of neem je een jong blaadje waar je op u oude dag kan op zitten geilen tot ze ook te oud wordt?

kga nie zeggen dak als de schoonste ter wereld zou moeten krijgen dak haar zou weigeren maar daarvoor alleen zou ik er toch niet bijblijven ze
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan