Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GammaGamer

Legacy Member
GammaGamer zei:
Kweet wrm men meisje niet antwoorde op men sms...
Ze zijn bestolen geweest :sad:
Om effe verder te gaan:

Kheb vanacht een nachtmerrie ghad waar men meisje in voorkwam (zij was nie de nachtmerrie zelf, twas eerder ne mooien droom da overging naar een nachtmerrie)

Blijkt dak rond dezelfden tijd wakker ben geschoten uit die nachtmerrie als diene inbreker bij haar thuis was :(

I'm spooked! :sad:

GaMe®

Legacy Member
Veel sterkte Cell.

Ik heb hier juist mijn hondje begraven in de tuin. :( Heb het veel moeilijker met zijn dood dan ik verwacht had. Hij was dan ook al bijna 15 jaar lang in mijn leven, mijn hele jeugd eigenlijk. :( Pfff heb al meer gehuild als toen mijn oma een paar maanden geleden overleed, raar maar waar. :(

coldplayke

Legacy Member
GaMe® zei:
Veel sterkte Cell.

Ik heb hier juist mijn hondje begraven in de tuin. :( Heb het veel moeilijker met zijn dood dan ik verwacht had. Hij was dan ook al bijna 15 jaar lang in mijn leven, mijn hele jeugd eigenlijk. :( Pfff heb al meer gehuild als toen mijn oma een paar maanden geleden overleed, raar maar waar. :(

Aww...ook veel sterkte :hug:

BlackOccult

Legacy Member
Cell zei:
pa dood om 15:05 :/

GaMe® zei:
Veel sterkte Cell.

Ik heb hier juist mijn hondje begraven in de tuin. :( Heb het veel moeilijker met zijn dood dan ik verwacht had. Hij was dan ook al bijna 15 jaar lang in mijn leven, mijn hele jeugd eigenlijk. :( Pfff heb al meer gehuild als toen mijn oma een paar maanden geleden overleed, raar maar waar. :(

Ooh. :( Sterkte allebei.

kjellevirus

Legacy Member
GaMe® zei:
Veel sterkte Cell.

Ik heb hier juist mijn hondje begraven in de tuin. :( Heb het veel moeilijker met zijn dood dan ik verwacht had. Hij was dan ook al bijna 15 jaar lang in mijn leven, mijn hele jeugd eigenlijk. :( Pfff heb al meer gehuild als toen mijn oma een paar maanden geleden overleed, raar maar waar. :(

Veel meer liefde voor nen hond dan voor je oma? thats the way I want to see it. veel sterkte he!

kewlbeverage

Legacy Member
GammaGamer zei:
Om effe verder te gaan:

Kheb vanacht een nachtmerrie ghad waar men meisje in voorkwam (zij was nie de nachtmerrie zelf, twas eerder ne mooien droom da overging naar een nachtmerrie)

Blijkt dak rond dezelfden tijd wakker ben geschoten uit die nachtmerrie als diene inbreker bij haar thuis was :(

I'm spooked! :sad:

age: 22

Carrion

Legacy Member
GammaGamer zei:
Om effe verder te gaan:

Kheb vanacht een nachtmerrie ghad waar men meisje in voorkwam (zij was nie de nachtmerrie zelf, twas eerder ne mooien droom da overging naar een nachtmerrie)

Blijkt dak rond dezelfden tijd wakker ben geschoten uit die nachtmerrie als diene inbreker bij haar thuis was :(

I'm spooked! :sad:

Ge zijt er lijk 5 dagen mee samen fzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan