EternalSilence
Legacy Member
Cell zei:pa dood om 15:05 :/

RIP
Veel sterke toegewenst aan u en u familie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cell zei:pa dood om 15:05 :/

Zeker niet vreemd, ik kan er absoluut van meepraten. Uiteindelijk maakt het niet uit of het een dier of een mens is, het gaat erom dat je die bij wijze van spreke 24 uur op 24, 7 dagen op 7 bij je hebt en op den duur gewoon deel wordt van het gezin. De dood van een grootouder is vreselijk natuurlijk, maar is in onze maatschappij verder van je bed dan de dood van je hond.GaMe® zei:Veel sterkte Cell.
Ik heb hier juist mijn hondje begraven in de tuin.Heb het veel moeilijker met zijn dood dan ik verwacht had. Hij was dan ook al bijna 15 jaar lang in mijn leven, mijn hele jeugd eigenlijk.
Pfff heb al meer gehuild als toen mijn oma een paar maanden geleden overleed, raar maar waar.
![]()
Men 1ste relatie + teruggetrokkenkewlbeverage zei:age: 22
/careCarrion zei:Ge zijt er lijk 5 dagen mee samen fzo.
night ghost 128 zei:Olieprijzen zijn in vrije val, maar de diesel wordt duurder?
GammaGamer zei:Men 1ste relatie + teruggetrokken
Cerulean zei:-Mijn dinopleisters zijn op, er zijn enkel nog grotemensenpleisters![]()

De SkeEvN zei:zoveel goesting in echte snoep ipv chips en koekskes en der ligt hier protnulfffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu

rscaboy zei:
Doet wel pijn aan de tong als je er veel eet.