Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
GaMe® zei:
Veel sterkte Cell.

Ik heb hier juist mijn hondje begraven in de tuin. :( Heb het veel moeilijker met zijn dood dan ik verwacht had. Hij was dan ook al bijna 15 jaar lang in mijn leven, mijn hele jeugd eigenlijk. :( Pfff heb al meer gehuild als toen mijn oma een paar maanden geleden overleed, raar maar waar. :(
Zeker niet vreemd, ik kan er absoluut van meepraten. Uiteindelijk maakt het niet uit of het een dier of een mens is, het gaat erom dat je die bij wijze van spreke 24 uur op 24, 7 dagen op 7 bij je hebt en op den duur gewoon deel wordt van het gezin. De dood van een grootouder is vreselijk natuurlijk, maar is in onze maatschappij verder van je bed dan de dood van je hond.

Verder ook veel sterkte van mij Cell, zijn uiteraard geen woorden voor.

ldj

Legacy Member
Heel vervelende kwetsuur waardoor ik al week niet kan voetballen, ik word gek..

Stamp gehad op mijn voet, werd dik. Ijs gelegd, zwelling weg. Nu is de dikke knook supergevoelig, het minste kracht doet pijn. Daarom ook dat lopen of trappen tegen een bal bijna onmogelijk is.. En aan een pijnlijke knook valt imo niets te doen toch?

http://www.blessure-aanwijzer.nl/DaviWB/Pagina45_IMG_OBJ1.jpg

Dat roze vlekje bij de dikke teen, precies de plaats waar ik afzie..

stoomboot

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Olieprijzen zijn in vrije val, maar de diesel wordt duurder?

Niet gehoord?
De overheid heeft zo'n 2.5 miljard virtuele schulden door hun beleggingen in de banken.



Gamma, eerste relatie of niet, ge zijt geen jong tienertje meer.
(Ik hoop zij ook niet)

Baats

Legacy Member
Randstad. Na talloze mails (en telefoons) kom ik eindelijk te weten dat ik dinsdag weer mag beginnen op mijn vakantiejob. Verder vergaten ze in de mail wel te vermelden op welke afdeling en om hoe laat ik mag beginnen dinsdag. (En het is blijkbaar ook te moeilijk om binnen een dag te antwoorden)

Maandag zullen ze wel niet werken zeker?

ShadesOfJae

Legacy Member
't Is al ver gekomen als de Pitaboys een award van Radio 2 kunnen winnen.

:puke:

Suphafly

Legacy Member
koop voor ne "vriend" en een kennis van hem 2 tickets voor een festival in Tsjechie. Nu heeft zijn kennis afgehaakt en wilt hij ook nimeer mee. maar wilt de tickets ook niet betalen.

zegt dan dat hij zijn telefoon vergeten is op het werk (via facebook), bel ff met een ander nummer en dan neemt hij plots op en zegt hij dat ie zijn telefoon al terug heeft.
jaja, ik wil hem nog geloven maar 't zal toch moeilijk worden

Bosvos

Legacy Member
Mensen die een originele Fiat 500 krijgen van hun vriend en dat blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vinden :')

Maakt niet uit of ge geld met overschot hebt, zoiets is toch geen doordeweeks cadeau'ke

Be-Li

Legacy Member
Kato (Die van idool). Daar zit nu toch eens echt geen leven in. Juist op tv gezien als ze The joker brengt. Doe het dan ten minste nog lijken dat het plezant is.

Cerulean

Legacy Member
-20 uur voor een optreden een pijnlijke snijwonde opgelopen in mijn wijsvinger :angry:
-Mijn dinopleisters zijn op, er zijn enkel nog grotemensenpleisters :angry:

De SkeEvN

Legacy Member
zoveel goesting in echte snoep ipv chips en koekskes en der ligt hier protnul :( fffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan