Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sanzo zei:2de hands iPhone gekocht deze week. Ik laat mij GSM normaal gezien nooit vallen, maar dat ding is zo glad dat het al drie keer uit mijn hand is ontsnapt, en de trilfunctie er al aan heeft moeten geloven. WTF?!
Mja ik heb er een bij gekregen maar ik vind het echt een lomp ding. Heb het er ondertussen wel weer opgezetGundosao zei:Een casing voor kopen eh.

Ma alez meende da nuLospeed zei:Kutmuziek van de kermis een beetje verder die mij stoort tijdens het leren!![]()

wim_gunner zei:

glashelder zei:

glashelder zei:'k Wil een dutje doen maar m'n beste vriendin komt straks en ik weet niet wanneer "straks" is.
Welkom bij Apple, waar functionaliteit en degelijkheid bij de haren naar het bos worden gesleurd en afgemaakt als een manke hond.sanzo zei:2de hands iPhone gekocht deze week. Ik laat mij GSM normaal gezien nooit vallen, maar dat ding is zo glad dat het al drie keer uit mijn hand is ontsnapt, en de trilfunctie er al aan heeft moeten geloven. WTF?!

Karre zei:Creative is ook zo een slecht merk. Ik bleef eens aan de draad van mijn headset hangen waardoor hij vervolgens hard op de grond smakte. Natuurlijk kapot, wat een waardeloos merk!

Is het nu zijn anti-Apple periode of zijn anti-android periode, ik volg zo niet.Carrion zei:'k zijn karre nie eh