Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChunWai.

Legacy Member
Dennoman zei:
Just trollin' :p

Zijn, toegegeven, niet meteen de beste dingen om in uw hand te hebben. 't Is ook zoiets dat ik tegen de moderne generatie smartphones heb en dan vooral tegen Apple, waar presentatie primeert boven inhoud. Lomp of niet, accidenten gebeuren nu eenmaal, en een Nokia kon ge van het derde verdiep laten vallen zonder dat daar iets mis mee was. Tegenwoordig geeft alles het al op als het van de tafel valt. Dat heeft niks te maken met de lompigheid van de eigenaar, maar dat is zwak design.

Bwa, zo'n iPhone is toch vrij stevig vind ik. 't Is meestal ook al weinig geluk hebben als je een gsm laat vallen dat er stukken aan zijn. Elke gsm kan stuk gaan als hij juist op de verkeerde snelheid, verkeerde plaats valt.

JohnnyricoMC

Legacy Member
'k heb mijn iPhone4 al vaak genoeg laten vallen en die is nog volkomen intact zonder enige barsten. En dat met 'n simpele Bumper case. Da'k me toch afvraag hoe in godsnaam die mensen dat doen om met een val van slechts 30cm al een gebarsten scherm te krijgen.

warthie

Legacy Member
Ik had mijne iphone (3g) laatst hoog boven mijn hoofd in mijn hand (don't ask) en liet hem natuurlijk juist op dat moment vallen, recht op de stenen vloer. Niks aan. Stevige marchandies :D Meestal loopt zoiets wel anders af vermoed ik.

SilentSpring

Legacy Member
Dennoman zei:
Lomp of niet, accidenten gebeuren nu eenmaal, en een Nokia kon ge van het derde verdiep laten vallen zonder dat daar iets mis mee was. Tegenwoordig geeft alles het al op als het van de tafel valt. Dat heeft niks te maken met de lompigheid van de eigenaar, maar dat is zwak design.
²
M'n eerste was een 5110, die is een aantal keer gevallen van 1-1,5m en niks aan.
Nu heb ik 1-2 jaar een 3720c, die dan nog eens waterdicht is en voor een steviger toestel zou moeten doorgaan.
'k stond eens recht uit de zetel, gsm sliert uit de broekzak tegen de stenen en de batterij vloog er al uit:ironic:
Die klep zit er met zo'n schroefje op, dus 't zou daar toch wel moeten tegenkunnen imo.

Zo ene dus: http://www.cameraphonesplaza.com/wp-content/uploads/2010/12/9382-3720.jpg

Verder geen klagen hier: batterij gaat 2 weken mee, en 't is simpel en snel.
En vooral, hij zal wel nog een jaar of 3-4 verder kunnen:D

Crashtestdummy

Legacy Member
kvind het maar overgeprijsde rommel als ge vergelijkt met android phones, i-phone is gewoon de zoveelste stomme applerage

birdhouse85

Legacy Member
Geluk hebben dat uw iPhone juist "goed" valt. Dus niet recht op het scherm.

Maar... die dingen zijn te herstellen ;) ik weet wel een goe adresje ;)

Karre

Legacy Member
Mijn rechteroor waar ik weeral eens niet uit kan horen en waar ik nog tot dinsdag mee rond moet lopen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Dude87 zei:
kvind het maar overgeprijsde rommel als ge vergelijkt met android phones, i-phone is gewoon de zoveelste stomme applerage

Toch geweldig dat bij quasi-*elke* iPhone-gerelateerde discussie er iemand het crap moet noemen en meteen over Android moet beginnen. Laat dat toch 'ns voor wat het is, fanboygedrag is gewoon stom.

Karre zei:
Mijn rechteroor waar ik weeral eens niet uit kan horen en waar ik nog tot dinsdag mee rond moet lopen.

Last van 'n oorstop?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
heb mijn iPhone toch ook al een paar keer STEVIG laten vallen. Ben de laatste tijd vaak aan het denken dat ik moet opletten want moet maar eens op de verkeerde manier vallen :(

Karre

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Last van 'n oorstop?

Jep. Ik gebruik nochtans van die speciale "oordopjes" van bij de apotheker die dat zouden moeten tegengaan en van die oorsprays maar tevergeefs, om het ieder anderhalf jaar heb ik daar dan wel eens last van. En niet fatsoenlijk kunnen horen ergert mij echt enorm. Een voet breken vind ik zelfs minder ergerlijk.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Karre zei:
Jep. Ik gebruik nochtans van die speciale "oordopjes" van bij de apotheker die dat zouden moeten tegengaan en van die oorsprays maar tevergeefs, om het ieder anderhalf jaar heb ik daar dan wel eens last van. En niet fatsoenlijk kunnen horen ergert mij echt enorm. Een voet breken vind ik zelfs minder ergerlijk.

Ken ik, sinds ik 'ns last had van "n wrede oorstop die door de dokter met 'n waterspuit er uit moest, gebruik ik elke maand wattenstaafjes met zo'n speciaal lepelvormig uiteinde (om uit te scheppen tiens) om 'ns kuis te houden.:D

RiskGhost zei:
deredactie.be: Betoging voor "De Kampioenen" valt in het water

Alsof het nog niet lang genoeg op de buis is geweest met kweeniehoeveel herhalingen. :angry:

Ergens wel een glimlach omdat ze niet de resultaten krijgen die ze verwachten. :D

Veel van die acteurs hun carrières zijn toch voorbij, alé, die zijn gewoon naar de verdoemenis getypecast. Carry Goossens en Jacques Vermeire zijn op tijd overboord gesprongen. 't heeft ook lang genoeg geduurd, de schrijvers waren al talloze seizoenen eerder door hun inspiratie heen.

Karre

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Ken ik, sinds ik 'ns last had van "n wrede oorstop die door de dokter met 'n waterspuit er uit moest, gebruik ik elke maand wattenstaafjes met zo'n speciaal lepelvormig uiteinde (om uit te scheppen tiens) om 'ns kuis te houden.:D

Dat dus. Enkel verlengt dat enkel bij mij de terugkomst van zo'n oorstop in plaats van het volledig te weren :p.

glashelder

Legacy Member
denkimi zei:
dat zult ge wel horen aan de bel zeker?

Meh, 'k word niet graag wakker van de bel :p Is zo'n snerpend geluid. En m'n kamer is zo hoog en dan moet ik lopen om de deur open te doen anders denken ze dat ik niet thuis ben.

Maar never mind, heb een dutje gedaan en wakker geworden rond 17u30. Ze komt als ze gedaan heeft met werken en ik dénk dat dat rond 18u30 is, maar ik wist niet hoelang ik zou slapen :p En wekkers zet ik ook niet graag voor een gewoon dutje, want dan word ik mssn op 't verkeerde moment wakker en ben ik nog moe...er.

Ruben666

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Ken ik, sinds ik 'ns last had van "n wrede oorstop die door de dokter met 'n waterspuit er uit moest, gebruik ik elke maand wattenstaafjes met zo'n speciaal lepelvormig uiteinde (om uit te scheppen tiens) om 'ns kuis te houden.:D

Elke maand, is dat niet té frequent? :unsure:

sanzo

Legacy Member
Carrion zei:
Wtf heeft Apple ermee te maken dat hij zo lomp is dat 'm zenne gsm laat vallen?

Ik ben écht niet lomp met mijn gsm man, ik herinner me niet eens mijn 2 vorige gsm's te hebben laten vallen. Dat ding is spekglad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan