Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Just trollin'
Zijn, toegegeven, niet meteen de beste dingen om in uw hand te hebben. 't Is ook zoiets dat ik tegen de moderne generatie smartphones heb en dan vooral tegen Apple, waar presentatie primeert boven inhoud. Lomp of niet, accidenten gebeuren nu eenmaal, en een Nokia kon ge van het derde verdiep laten vallen zonder dat daar iets mis mee was. Tegenwoordig geeft alles het al op als het van de tafel valt. Dat heeft niks te maken met de lompigheid van de eigenaar, maar dat is zwak design.
²Dennoman zei:Lomp of niet, accidenten gebeuren nu eenmaal, en een Nokia kon ge van het derde verdiep laten vallen zonder dat daar iets mis mee was. Tegenwoordig geeft alles het al op als het van de tafel valt. Dat heeft niks te maken met de lompigheid van de eigenaar, maar dat is zwak design.

Dude87 zei:kvind het maar overgeprijsde rommel als ge vergelijkt met android phones, i-phone is gewoon de zoveelste stomme applerage
Karre zei:Mijn rechteroor waar ik weeral eens niet uit kan horen en waar ik nog tot dinsdag mee rond moet lopen.


JohnnyricoMC zei:Last van 'n oorstop?
RiskGhost zei:deredactie.be: Betoging voor "De Kampioenen" valt in het water
Alsof het nog niet lang genoeg op de buis is geweest met kweeniehoeveel herhalingen.
Ergens wel een glimlach omdat ze niet de resultaten krijgen die ze verwachten.![]()

Karre zei:Jep. Ik gebruik nochtans van die speciale "oordopjes" van bij de apotheker die dat zouden moeten tegengaan en van die oorsprays maar tevergeefs, om het ieder anderhalf jaar heb ik daar dan wel eens last van. En niet fatsoenlijk kunnen horen ergert mij echt enorm. Een voet breken vind ik zelfs minder ergerlijk.

RiskGhost zei:deredactie.be: Betoging voor "De Kampioenen" valt in het water
Alsof het nog niet lang genoeg op de buis is geweest met kweeniehoeveel herhalingen.
Ergens wel een glimlach omdat ze niet de resultaten krijgen die ze verwachten.![]()
JohnnyricoMC zei:Ken ik, sinds ik 'ns last had van "n wrede oorstop die door de dokter met 'n waterspuit er uit moest, gebruik ik elke maand wattenstaafjes met zo'n speciaal lepelvormig uiteinde (om uit te scheppen tiens) om 'ns kuis te houden.![]()
.denkimi zei:dat zult ge wel horen aan de bel zeker?
Is zo'n snerpend geluid. En m'n kamer is zo hoog en dan moet ik lopen om de deur open te doen anders denken ze dat ik niet thuis ben.
En wekkers zet ik ook niet graag voor een gewoon dutje, want dan word ik mssn op 't verkeerde moment wakker en ben ik nog moe...er.JohnnyricoMC zei:Ken ik, sinds ik 'ns last had van "n wrede oorstop die door de dokter met 'n waterspuit er uit moest, gebruik ik elke maand wattenstaafjes met zo'n speciaal lepelvormig uiteinde (om uit te scheppen tiens) om 'ns kuis te houden.![]()

Carrion zei:Wtf heeft Apple ermee te maken dat hij zo lomp is dat 'm zenne gsm laat vallen?
Ruben666 zei:Elke maand, is dat niet té frequent?![]()
