Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja morgenochtend rij ik naar hem, dringend bandenwarmers nodig vo maandag op circuit te rijdenCarrion zei:Nu nog juist den afstand van om en bij de 130 km![]()


Ruben666 zei:Elke maand, is dat niet té frequent?![]()
RiskGhost zei:deredactie.be: Betoging voor "De Kampioenen" valt in het water
Alsof het nog niet lang genoeg op de buis is geweest met kweeniehoeveel herhalingen.
Ergens wel een glimlach omdat ze niet de resultaten krijgen die ze verwachten.![]()
Carrion zei:weeral niemand van m'n kameraden die weggaat -_-

sounds like a plan.Dude87 zei:we kunnen ander engels praten tegen mekaar?
nen hollander deed da ook tegen mij op mijn reis![]()

Den Freddie zei:²
M'n eerste was een 5110, die is een aantal keer gevallen van 1-1,5m en niks aan.
Nu heb ik 1-2 jaar een 3720c, die dan nog eens waterdicht is en voor een steviger toestel zou moeten doorgaan.
'k stond eens recht uit de zetel, gsm sliert uit de broekzak tegen de stenen en de batterij vloog er al uit:ironic:
Die klep zit er met zo'n schroefje op, dus 't zou daar toch wel moeten tegenkunnen imo.
Zo ene dus: http://www.cameraphonesplaza.com/wp-content/uploads/2010/12/9382-3720.jpg
Verder geen klagen hier: batterij gaat 2 weken mee, en 't is simpel en snel.
En vooral, hij zal wel nog een jaar of 3-4 verder kunnen![]()
glashelder zei:Vriendin is hier maar ze is een beetje slecht door medicatie die ze moet nemen. Dus ze ligt eigenlijk al de hele avond in de zetel te slapen. Toen ben ik maar met haar naar boven gegaan en heb ik wat gelezen. Maar ik ben nog helemaal niet moe, dus nu ligt zij gewoon boven te slapen en zit ik beneden op de laptop. Beetje bummer.
ad:

pinoken zei:En nog erger:
Gisteren op cafe was ik met 3 vrienden en een dude die ik niet kende. Het meisje waarmee ik momenteel iets aan het proberen ben zit toevallig 2 tafels verder en 1 van die gasten weet dat, hij zegt ineens tegen die 3 andere dat 'k daar op verliefd ben terwijl ik nog zo had gezegd dat hij het niemand moest vertellen. Die kerel die ik niet kende moest ik totaal niet en ik vond het al maar een eikel (niet dat 'k dat er tegen zei, zo slim was ik wel) en die zegt gewoon: "Ah maar dat is een vriendin van mij". Vervolgens staat hij recht, loopt hij naar haar en gaat het er effe droog tegen zeggen. Hoera, hoera, gedaan met de pret voor die avond. 'k Ben dan nog met andere mensen naar huis gegaan 2 uur voordat ik normaal naar huis ging. Fuck gast, ik weet met wie ik niet meer omga maar de schade is al gedaan. En ik ging nog wel met haar naar de cine vandaag waar 'k het ging 'zeggen'.![]()

tommie314 zei:Het oor is een zelfreinigend systeem, je het is best om er nooit aan te komen.

pinoken zei:Dat 'k al 3 dagen geconstipeerd ben.
Jezus mina, zo echt het gevoel hebben dat je dringend moet gaan maar toch niet kunnen, dat is 1 van de meest irritante gevoelens die ik ken.
En nog erger:
Gisteren op cafe was ik met 3 vrienden en een dude die ik niet kende. Het meisje waarmee ik momenteel iets aan het proberen ben zit toevallig 2 tafels verder en 1 van die gasten weet dat, hij zegt ineens tegen die 3 andere dat 'k daar op verliefd ben terwijl ik nog zo had gezegd dat hij het niemand moest vertellen. Die kerel die ik niet kende moest ik totaal niet en ik vond het al maar een eikel (niet dat 'k dat er tegen zei, zo slim was ik wel) en die zegt gewoon: "Ah maar dat is een vriendin van mij". Vervolgens staat hij recht, loopt hij naar haar en gaat het er effe droog tegen zeggen. Hoera, hoera, gedaan met de pret voor die avond. 'k Ben dan nog met andere mensen naar huis gegaan 2 uur voordat ik normaal naar huis ging. Fuck gast, ik weet met wie ik niet meer omga maar de schade is al gedaan. En ik ging nog wel met haar naar de cine vandaag waar 'k het ging 'zeggen'.![]()
kay-gell zei:Niet zeggen man, straks gewoon uwe move maken. Als ze komt opdagen voor uw onderonsje in de cinema, wetende dat ge haar ziet zitten, is dat toch een positief teken.
²Arifiene zei:Idd.
OT: Geen oog dichtgedaan.
Bah.

evil_konijn zei:Fucking kater maakt studeren onmogelijk.
