Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
Carrion zei:
Nu nog juist den afstand van om en bij de 130 km :unsure:
ja morgenochtend rij ik naar hem, dringend bandenwarmers nodig vo maandag op circuit te rijden :sop:

kwist maar sedert vrijdagavond dak iemand zijn plek kon innemen en kwist nie dattet maandag ne vrijen dag was :sop:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Ruben666 zei:
Elke maand, is dat niet té frequent? :unsure:

De ene persoon kweekt meer oorsmeer in een maand dan de andere. Als het droog is valt d'r normaal wat vanzelf uit, maar als ge graag frequent douchet, dan blijft uw oorsmeer niet al te droog. 't wordt trouwens nog 'ns tijd om te scheppen, want 'k (ik, sorry Dawg) hoor de laatste tijd precies niet meer zo goed.

Oldskooler

Legacy Member
Ik doe dat om de +-3 dagen, of bij de minste jeuk.

Is mss te vaak, maar heb geen enkel hoorprobleem, en nog nooit een opstopping gehad.

stoomboot

Legacy Member
RiskGhost zei:
deredactie.be: Betoging voor "De Kampioenen" valt in het water

Alsof het nog niet lang genoeg op de buis is geweest met kweeniehoeveel herhalingen. :angry:

Ergens wel een glimlach omdat ze niet de resultaten krijgen die ze verwachten. :D

't Is niet meer dan normaal dat het ventje er nog voor ijvert.
Iedere heruitzending brengt hem geld op!


Maar natuurlijk wil ik dat die nest zo rap mogelijk van de tv verdwijnt.

Carrion zei:
weeral niemand van m'n kameraden die weggaat -_-

Ik wil je fwiendjeuh wel zijn :love:

glashelder

Legacy Member
Vriendin is hier maar ze is een beetje slecht door medicatie die ze moet nemen. Dus ze ligt eigenlijk al de hele avond in de zetel te slapen. Toen ben ik maar met haar naar boven gegaan en heb ik wat gelezen. Maar ik ben nog helemaal niet moe, dus nu ligt zij gewoon boven te slapen en zit ik beneden op de laptop. Beetje bummer.

Muscleduck

Legacy Member
Den Freddie zei:
²
M'n eerste was een 5110, die is een aantal keer gevallen van 1-1,5m en niks aan.
Nu heb ik 1-2 jaar een 3720c, die dan nog eens waterdicht is en voor een steviger toestel zou moeten doorgaan.
'k stond eens recht uit de zetel, gsm sliert uit de broekzak tegen de stenen en de batterij vloog er al uit:ironic:
Die klep zit er met zo'n schroefje op, dus 't zou daar toch wel moeten tegenkunnen imo.

Zo ene dus: http://www.cameraphonesplaza.com/wp-content/uploads/2010/12/9382-3720.jpg

Verder geen klagen hier: batterij gaat 2 weken mee, en 't is simpel en snel.
En vooral, hij zal wel nog een jaar of 3-4 verder kunnen:D

Mja, vergelijken met vroeger mag echt niet, zeker niet met smartphones. In de laatste jaren hebben gsm's en smartphones zo gigantische sprongen gemaakt imo. Wat zat er vroeger in een 2310 bv. Wat standaard chips, een scherm van met moeite 96x96 pixels, een antenne en een batterij. Nu is de technologie zo veel kleiner en zit er veel meer in een toestel waardoor het normaal is imo dat een huidig toestel gevoeliger is aan vallen dan vroeger.

Anoniem04

Legacy Member
glashelder zei:
Vriendin is hier maar ze is een beetje slecht door medicatie die ze moet nemen. Dus ze ligt eigenlijk al de hele avond in de zetel te slapen. Toen ben ik maar met haar naar boven gegaan en heb ik wat gelezen. Maar ik ben nog helemaal niet moe, dus nu ligt zij gewoon boven te slapen en zit ik beneden op de laptop. Beetje bummer.

Girls night out!

pinoken

Legacy Member
Dat 'k al 3 dagen geconstipeerd ben. :sop:

Jezus mina, zo echt het gevoel hebben dat je dringend moet gaan maar toch niet kunnen, dat is 1 van de meest irritante gevoelens die ik ken.

En nog erger:
Gisteren op cafe was ik met 3 vrienden en een dude die ik niet kende. Het meisje waarmee ik momenteel iets aan het proberen ben zit toevallig 2 tafels verder en 1 van die gasten weet dat, hij zegt ineens tegen die 3 andere dat 'k daar op verliefd ben terwijl ik nog zo had gezegd dat hij het niemand moest vertellen. Die kerel die ik niet kende moest ik totaal niet en ik vond het al maar een eikel (niet dat 'k dat er tegen zei, zo slim was ik wel) en die zegt gewoon: "Ah maar dat is een vriendin van mij". Vervolgens staat hij recht, loopt hij naar haar en gaat het er effe droog tegen zeggen. Hoera, hoera, gedaan met de pret voor die avond. 'k Ben dan nog met andere mensen naar huis gegaan 2 uur voordat ik normaal naar huis ging. Fuck gast, ik weet met wie ik niet meer omga maar de schade is al gedaan. En ik ging nog wel met haar naar de cine vandaag waar 'k het ging 'zeggen'. :sop:

Ace of Spades

Legacy Member
pinoken zei:
En nog erger:
Gisteren op cafe was ik met 3 vrienden en een dude die ik niet kende. Het meisje waarmee ik momenteel iets aan het proberen ben zit toevallig 2 tafels verder en 1 van die gasten weet dat, hij zegt ineens tegen die 3 andere dat 'k daar op verliefd ben terwijl ik nog zo had gezegd dat hij het niemand moest vertellen. Die kerel die ik niet kende moest ik totaal niet en ik vond het al maar een eikel (niet dat 'k dat er tegen zei, zo slim was ik wel) en die zegt gewoon: "Ah maar dat is een vriendin van mij". Vervolgens staat hij recht, loopt hij naar haar en gaat het er effe droog tegen zeggen. Hoera, hoera, gedaan met de pret voor die avond. 'k Ben dan nog met andere mensen naar huis gegaan 2 uur voordat ik normaal naar huis ging. Fuck gast, ik weet met wie ik niet meer omga maar de schade is al gedaan. En ik ging nog wel met haar naar de cine vandaag waar 'k het ging 'zeggen'. :sop:

Zo'n mensen zijn hatelijk, echt. Was het een goede vriend van u die dat u gelapt heeft? Met de nadruk op 'was'. ;)

('k vraag het omdat ge wss. niet tegen iedereen zegt op wie ge verliefd zijt, dus 't zal wel geen vage kennis zijn geweest - dat maakt het alleen maar erger natuurlijk)

tommie314 zei:
Het oor is een zelfreinigend systeem, je het is best om er nooit aan te komen.

Smakelijk is dat wel niet natuurlijk. :p

kay-gell

Legacy Member
pinoken zei:
Dat 'k al 3 dagen geconstipeerd ben. :sop:

Jezus mina, zo echt het gevoel hebben dat je dringend moet gaan maar toch niet kunnen, dat is 1 van de meest irritante gevoelens die ik ken.

En nog erger:
Gisteren op cafe was ik met 3 vrienden en een dude die ik niet kende. Het meisje waarmee ik momenteel iets aan het proberen ben zit toevallig 2 tafels verder en 1 van die gasten weet dat, hij zegt ineens tegen die 3 andere dat 'k daar op verliefd ben terwijl ik nog zo had gezegd dat hij het niemand moest vertellen. Die kerel die ik niet kende moest ik totaal niet en ik vond het al maar een eikel (niet dat 'k dat er tegen zei, zo slim was ik wel) en die zegt gewoon: "Ah maar dat is een vriendin van mij". Vervolgens staat hij recht, loopt hij naar haar en gaat het er effe droog tegen zeggen. Hoera, hoera, gedaan met de pret voor die avond. 'k Ben dan nog met andere mensen naar huis gegaan 2 uur voordat ik normaal naar huis ging. Fuck gast, ik weet met wie ik niet meer omga maar de schade is al gedaan. En ik ging nog wel met haar naar de cine vandaag waar 'k het ging 'zeggen'. :sop:

Niet zeggen man, straks gewoon uwe move maken. Als ze komt opdagen voor uw onderonsje in de cinema, wetende dat ge haar ziet zitten, is dat toch een positief teken.

Arifiene

Legacy Member
kay-gell zei:
Niet zeggen man, straks gewoon uwe move maken. Als ze komt opdagen voor uw onderonsje in de cinema, wetende dat ge haar ziet zitten, is dat toch een positief teken.

Idd.

OT: Geen oog dichtgedaan.
Bah.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan